Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

Liker det jeg har sett av han til nå i dag. ;)

 

Skulle inn her for å si akkurat det samme. Har vært meget god for Tsjekkia i dag med mange gode involveringer. Hadde bla. en nydelig pasning gjennom til Baros som feilaktig ble avblåst.

 

Hvis Rosicky stabilserer seg på det nivået han har vært på i det siste vil han være meget viktig for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Det er jo han som har stått bak alt Tjekkia har produsert framover, men det var kanskje bare på TV....

 

Vel, jeg antar at Alsaker sitter på stadion, og ikke i et studio, og han har nevnt ved et par anledninger at Rosicky er den som har stått bak det kreative for Tsjekkia. Så da er det tydeligvis ikke bare på TV man får det med seg.

 

Antar at ben elfen er for opptatt med å følge med på keeperspill til å få med seg hva Rosicky har gjort :P

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg antar at Alsaker sitter på stadion, og ikke i et studio, og han har nevnt ved et par anledninger at Rosicky er den som har stått bak det kreative for Tsjekkia. Så da er det tydeligvis ikke bare på TV man får det med seg.

 

Antar at ben elfen er for opptatt med å følge med på keeperspill til å få med seg hva Rosicky har gjort :P

 

Skal ikke se helt bort dra det Kim

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Sitter på Ullevål. Synes han har vært bedregelig. Kanskje han er bedre på tv

 

BE

 

Jøss... Det er ikke inntrykket jeg sitter med etter å ha sett det på TV...

 

Jeg logga meg faktisk inn her for å skrive at Rosicky så veldig bra ut.

Link to comment
Share on other sites

Bra kamp av Rosicky og viser overblikket og pasningene som han kan aller best, men jeg syns det mangler en del på løpskapasitet og tempo i forhold til før. De langtidsskadene har nok satt han en del tilbake tror jeg. Og de kanonskuddene han var så kjent for er jo nesten ikke å se lenger. D

Er nok ikke den samme Rosicky og tror vi ikke skal basere oss på at han skal drive Arsenal-skuta kommende sesong hvis Cesc og Nasri forsvinner.

Til det er han ikke god nok lenger rett og slett.

 

men bevares...er en bra squadplayer for oss og vil nok ha gode kamper i fremtiden også.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La også merke til Rosicky ved det målet, utrolig provoserende, men ikke overraskende fra den mannen. Det bildet sier utrolig mye, nå må vi bygge videre på spillere som blør for den vakre røde drakta, ikke spillere som Rosicky.

Tomas er for all del ikke den verste vi har.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...