Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

Har alltid hatt veldig sansen for Rosicky. God spiller og virker som en sympatisk kar. Kunne virkelig tenkt meg å sett en 4'er med Arteta bak Rosicky - Wilshere - Cazorla

 

Altså noe sånt

Arteta

Rosicky - Wilshere - Cazorla

Walcott - Giroud

 

Free floating mellom de 3 mest offensive midtbanespillerne. Ned i en litt flatere 4'er i mot. Masse kreativ kraft og alle de på midten er gode i raskt pasningsspill som vi sårt savner for tiden selv om en skulle tro at vi egentlig har spillere som skal mestre det på banen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

http://www.teamtalk....on-t-waste-cash

 

Isolert sett kanskje fornuftige utsagn, men i dagens situasjon er dette å fyre opp under de som kritiserer.

 

Kjenner faktisk at jeg blir ganske provosert selv, og jeg er en av de som forsvarer Wenger.

 

Jobber i fransk firma og har hatt fransk sjef, dette minne mye om. De fleste av de dyktige sa opp i løpet av noen få år....

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk....on-t-waste-cash Isolert sett kanskje fornuftige utsagn, men i dagens situasjon er dette å fyre opp under de som kritiserer. Kjenner faktisk at jeg blir ganske provosert selv, og jeg er en av de som forsvarer Wenger. Jobber i fransk firma og har hatt fransk sjef, dette minne mye om. De fleste av de dyktige sa opp i løpet av noen få år....

 

Nå føler jeg meg litt dum. Hva er provoserende her?

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig at Tomas får vist seg fra sine beste sider snarest. Er en spiller med både offansive og defansive kvaliteter utenom det vanlige. Kan helt klart bekle alle posisjoner på midten.

 

Helt enig med deg. Og han står for noe som Wilshere også gjør: Framdrift.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan vi tørre å håpe på at Rosicky fortsetter sentralt med Cazorla og Walcott på kant mot WBA? Innsatsen mot Olympiakos var formidabel. De tre imellom må da være istand til å skape problemer for de fleste? Podolski eller Giroud som midtspiss i såfall? Holder en knapp på Podolski

Link to comment
Share on other sites

Kan vi tørre å håpe på at Rosicky fortsetter sentralt med Cazorla og Walcott på kant mot WBA? Innsatsen mot Olympiakos var formidabel. De tre imellom må da være istand til å skape problemer for de fleste? Podolski eller Giroud som midtspiss i såfall? Holder en knapp på Podolski

Med Cazorla og Walcott på hver kant ville vi for første gang denne sesongen stilt med spillere som kan dra seg fri på kant og slå innlegg mot Giroud. Podolski, Oxlade-Chamberlain og Gervinho har ikke klart å spilt på styrkene til franskmannen i boksen.

Link to comment
Share on other sites

Med Cazorla og Walcott på hver kant ville vi for første gang denne sesongen stilt med spillere som kan dra seg fri på kant og slå innlegg mot Giroud. Podolski, Oxlade-Chamberlain og Gervinho har ikke klart å spilt på styrkene til franskmannen i boksen.

Gervinho er jo i særklasse i så måte siden han rett og slett aldri slår et innlegg. Klarer du å henge med når han setter fart så er det bare å vente på sikring og begynne å planlegge hvordan du skal kontre

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Syntes virkelig Rosicky er en knallspiller, men som med Diaby så er det rett og slett bare altfor mange skader på mannen. Håper virkelig han blir solgt i sommer og vi får inn en spiller som kan spille/være tilgjengelig i omtrent 85% av kampene i løpet av en sesong. Det samme gjelder Diaby forøvrig. Bare at det haster litt mer med å få inn en erstatter for han.

Link to comment
Share on other sites

Syntes virkelig Rosicky er en knallspiller, men som med Diaby så er det rett og slett bare altfor mange skader på mannen. Håper virkelig han blir solgt i sommer og vi får inn en spiller som kan spille/være tilgjengelig i omtrent 85% av kampene i løpet av en sesong. Det samme gjelder Diaby forøvrig. Bare at det haster litt mer med å få inn en erstatter for han.

Lanserte han som et salgsobjekt før transfervinduet åpnet. Tsjekkeren hadde hatt en fantastisk vårsesong og hadde nok doblet verdien sin. Burde dog fått mer spilletid i år når skadefri.. En av de som virkelig jobber for laget og VIL vinne.

Link to comment
Share on other sites

Lanserte han som et salgsobjekt før transfervinduet åpnet. Tsjekkeren hadde hatt en fantastisk vårsesong og hadde nok doblet verdien sin. Burde dog fått mer spilletid i år når skadefri.. En av de som virkelig jobber for laget og VIL vinne.

 

Jeg var også med på den. Sa også det samme året før der igjen. Det er ikke spilleren Rosicky som ikke er god nok som sagt. Bare fitnessen hans.

 

Håper han får litt spilletid etterhvert når Wenger ikke forsterker midtbanen. Wilshere, Cazorla og Arteta blir dessverre litt for like. Rosicky har litt andre kvaliteter med arbeidsinnsatsen og farten.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky er ihvertfall ikke like sinnsykt skadeplaget som Diaby, han spilte jo 30 kamper i serien i fjor! syns han burde beholdes til kontrakten går ut, ingen vits å selge når vi ikke får en særlig høy sum for han.

I tillegg er han som sagt den mest kreative spilleren vi har, er i likhet med Wilshere fantastisk på å dra seg forbi 2-3 mann, og var i knallform siste halvdel av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det jeg har ønsket, 49. Måtte det bare skje. Mozart er en fantastisk spiller, og uten tvil den mest kreative i stallen.

 

Hmmm.. Svært, svært lite mål og assist på han de seneste årene. Definitivt ikke den han en gang var. Det betyr ikke at jeg ikke digger mannen,

håper vi beholder han. (Når går kontrakten ut btw?). Selv om han ikke scorer og leverer assist på bestilling er han likevel nyttig på banen med sin rutine,

arbeidskapasitet, evne til å sette fart i pasningsspillet. Til slutt, hva var det greiene med Mozart i muren - Har han kommet med en uttalelse på det?

Link to comment
Share on other sites

 

Hmmm.. Svært, svært lite mål og assist på han de seneste årene. Definitivt ikke den han en gang var. Det betyr ikke at jeg ikke digger mannen,

håper vi beholder han. (Når går kontrakten ut btw?). Selv om han ikke scorer og leverer assist på bestilling er han likevel nyttig på banen med sin rutine,

arbeidskapasitet, evne til å sette fart i pasningsspillet. Til slutt, hva var det greiene med Mozart i muren - Har han kommet med en uttalelse på det?

Mener jeg leste en gang at han sa at han så på ansiktsuttrykket til friskparktakeren om den går i mål eller ikke, og derfor ikke tok seg bryet til å snu seg å se.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Målene til Thomas kommer sjeldent, men er som regel bra å se på når de først kommer - men det målet der var vel ikke akkurat det fineste.

Skuffet meg mot Villa når han brant to-tre av våre største sjanser fordi han ikke holdt hodet kaldt nok, men var vel eneste spiller fra Arsenal som gjorde det bra i den kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...