Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Rimelig kjipt å miste en god backup spiller som Rosicky når vi allerede har en tynn stall. Dog så var dette posisjonen hvor vi pdd. er best rustet. Forhåpentligvis så er det ikke alvorlige greiene, men kjenner jeg Rosicky rett så er det vel fort 3 måneder på sidelinjen for han også.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ja viktig å holde grunnkjernen i laget nå. Wilshere, Ramsey, Gibbs har allerede signert, om disse fyller på nå kan vi bare kjøpe krydderet.

Og Jenkinson, Chamberlain og Walcott. Mangler bare å få signert ny kontrakt med Sagna og holde på Vermaelen over sommeren så mangler vi bare litt krydder i nye signering.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Wenger bekrefter i dag at Rosicky vil være Arsenalspiller også neste sesong.

Viktig! Da er han vel også klar for å få en testemonial? (Lenge siden vi har hatt en av de..)

Vi så senest mot Sunderland hvor bra han kan være, en spiller som alltid er fremoverrettet og er flink til å gå på løp (Både bakover og fremover) og er direkte i stilen med evnen til å forsere ledd.

 

Blitt lite tid på Tomás i år, men er en absolutt vital del av bredden i stallen og er altfor god til å returnere til Tsjekkia igjen denne sommeren (Slik det har vært snakk om)

 

En av mine store favoritter, likte han kanskje aller best når han kom og spilte en del på vingen, minnet meg litt om Ljungberg med sin hardtarbeidende stil og de sugende løpene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

HVIS vi skal tro ryktene så skjer denne kontraktsforlengelsen mer eller mindre i mot Rosickys vilje. Tydeligvis var det innbakt i den gamle kontrakten en opsjon på å forlenge kontrakten med ett år, om denne opsjonen var "ensidig" eller om det var mulig for begge parter å kreve en forlengelse av kontrakten vites ikke.

 

OM dette er nok ett nytt feilaktig rykte eller om det er noe hold i det får tiden vise, i utgangspunktet så får man gå ut fra at dette er nok en oppdiktet sak fra tabloidene i London.

Link to comment
Share on other sites

HVIS vi skal tro ryktene så skjer denne kontraktsforlengelsen mer eller mindre i mot Rosickys vilje. Tydeligvis var det innbakt i den gamle kontrakten en opsjon på å forlenge kontrakten med ett år, om denne opsjonen var "ensidig" eller om det var mulig for begge parter å kreve en forlengelse av kontrakten vites ikke.

 

OM dette er nok ett nytt feilaktig rykte eller om det er noe hold i det får tiden vise, i utgangspunktet så får man gå ut fra at dette er nok en oppdiktet sak fra tabloidene i London.

Håper han er happy med tilværelsen, ser på de fleste intervjuene på Arsenal-player og de aller fleste unggutta omtaler han som en stor hjelp for dem. Er også den klart longest-serving spilleren vår (Som har vært på A-laget, Diaby ikke medregnet) og tror det er viktig å ha en slik mann i troppen som kan informere folk om hva klubben ønsker og man skal ikke se bortifra at han klarer å lure med seg Cech også..

Link to comment
Share on other sites

Håper han er happy med tilværelsen, ser på de fleste intervjuene på Arsenal-player og de aller fleste unggutta omtaler han som en stor hjelp for dem. Er også den klart longest-serving spilleren vår (Som har vært på A-laget, Diaby ikke medregnet) og tror det er viktig å ha en slik mann i troppen som kan informere folk om hva klubben ønsker og man skal ikke se bortifra at han klarer å lure med seg Cech også..

Hvis vi skal tro skriveriene så er saken den at han ikke er happy med tilværelsen, der han den siste tiden knapt nok engang har fått sitte på benken, og dessverre så tror jeg at vi får se enda mindre av Rosicky neste år.

 

Jeg er enig i at han kan ha mye å tilføre de yngre spillerne i kommende sesong, og jeg er ikke i tvil om at jeg ønsker han med en sesong til.

 

Men hvis vi sier sånn rent "Hypotetisk" at skriveriene der han uttrykker sin misnøye er korrekte, så har jeg full forståelse for at han eventuelt skulle ønske å avslutte i en klubb der han har større sjanse for å få spilletid.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Det ryktes at Rosicky igjen kan være skadet. Det er dog ikke offisielt bekreftet, men ryktene sier at han "has now suffered a muscular injury to his upper leg" og kan være ute i flere uker.

 

Med en tropp der flere og flere spillere er på vei tilbake fra skader så er jeg usikker på om en frisk Rosicky ville fått så mye spilletid, men hvis denne påståtte skaden er reell så frykter jeg at vi kan ha sett det siste av den sympatiske Rosicky på banen for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes at Rosicky igjen kan være skadet. Det er dog ikke offisielt bekreftet, men ryktene sier at han "has now suffered a muscular injury to his upper leg" og kan være ute i flere uker.

 

Med en tropp der flere og flere spillere er på vei tilbake fra skader så er jeg usikker på om en frisk Rosicky ville fått så mye spilletid, men hvis denne påståtte skaden er reell så frykter jeg at vi kan ha sett det siste av den sympatiske Rosicky på banen for Arsenal.

Vel han vil jo få en testimonial når han er ferdig i klubben. Vært her i 10 år til sommeren!

Link to comment
Share on other sites

Vel han vil jo få en testimonial når han er ferdig i klubben. Vært her i 10 år til sommeren!

Ein testimonial som andre må spele for han, dersom han ikkje får innvilga rullator til kampen. Hårreisande skadehistorikk, dog aldri noko veldig alvorleg, men små 'setbacks' heile tida!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...