Jump to content

Tomas Rosicky


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 508
  • Created
  • Last Reply

Skal vi tippe på hvor mye Mancini vil forsøke å bla opp for Rosciky i sommer :P ?

Jeg tror jeg står over tippinga, og velger heller å si at hvis han ikke blar opp £30 mill pluss Yaya Toure kan han bare glemme det.

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/football/news/11670/7596623/Rosicky-had-offers

 

Rosicky hadde visstnok særdeles lukrative tilbud fra russisk og kinesisk fotball!

 

"Some days I thought about it, but money is not everything"

 

Se og lær gutter og ikke gå i samme fella som Adebyewhore, Cashley, Flamoney og Na$ri.

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysport...icky-had-offers

 

Rosicky hadde visstnok særdeles lukrative tilbud fra russisk og kinesisk fotball!

 

"Some days I thought about it, but money is not everything"

 

Se og lær gutter og ikke gå i samme fella som Adebyewhore, Cashley, Flamoney og Na$ri.

Veldig positivt at Rosicky heller vil spille for oss enn for penger, men skal sies at med unntak av Adebayor gikk de andre til klubber som var på omtrent samme nivå som The Arsenal, ikke sikkert de ville gjort det samme for tilbud i Russland og Kina.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke akkurat påstå at Ashley Cole gikk i noen felle - han forlot et Arsenal på vei ned og kom til Chelsea på vei opp. Ser vi i trofeskapet tror jeg han angrer på den overgangen like mye som Sol Campbell angrer på at han forlot Spurs for å komme til oss. Ashley Cole er fortsatt den overgangen jeg er mest bitter over opp igjennom årene. Å se en ekte gunner som han gjøre det han gjorde for å få en overgang var kjipt, fabelaktig god spiller er han også. Den klart beste venstrebacken i premier league de 10 siste årene.

 

Litt tidlig å si om Nasri gikk i noen felle, men jeg tror ikke han blir noen suksess i City selv om han sikkert kommer til å få med seg noen medaljer. Flamini forlot Arsenal på samme måte som han forlot Marseille, så det er heller egentlig ikke noe særlig å være sur over.

 

Av de som faktisk har gått i en felle tror jeg spillere som Alex Hleb er verdt å nevne. Han hadde noe greit på gang i Arsenal, men ruinerte karrieren totalt ved å dra til Barcelona. Nå er han på korttidskontrakt for en middels klubb i Russland.

 

Når det er sagt tror jeg Rosicky er revansjesugen etter noen magre år. Han virker virkelig som en ny som mann, "with a point to prove". Flere skulle hatt den innstillingen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Rosicky is EA SPORTS Player of the Month

 

Temmelig velfortjent hvis du spør meg. Vært en av de få som har vært en konstant drivkraft i laget i både motgang og medgang. Hadde alle spillerene vist samme innsats og vilje som Rosicky de siste kampene så tror jeg ikke vi hadde vært like urolige om å klare 3/4 plassen.

 

Grattis Tomas. Dette fortjente du!

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig er det også at supporterne setter pris på Koscielny

 

Veldig enig. Har uten tvil vært vår beste midtstopper denne sesongen, og bør i mine øyne være selvskreven i Arsenals første 11.

Link to comment
Share on other sites

 

Veldig enig. Har uten tvil vært vår beste midtstopper denne sesongen, og bør i mine øyne være selvskreven i Arsenals første 11.

Helt enig, en av de få spillerne jeg har hatt troen på hele veien, viser kanskje at jeg har lært etter å ha avskrevet Flamini, Song, Adebayor også videre.

 

Har en fart som FÅ kan måle seg med, leser spillet og takler bra.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, en av de få spillerne jeg har hatt troen på hele veien, viser kanskje at jeg har lært etter å ha avskrevet Flamini, Song, Adebayor også videre.

 

Har en fart som FÅ kan måle seg med, leser spillet og takler bra.

En klar forbedring fra i fjor da han ikke leste spillet i det hele tatt og nesten lagde straffespark i hver eneste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Det har skjedd noe i hodet hans, uten tvil. Sist sesong spilte han stort sett veldig bra, før det ble kortslutning i toppen som førte til feil som kostet oss dyrt. I år har han luket ut mye av det, og jeg tror fortsatt vi har sett langt i fra det beste av Koscielny. Gleder meg til fortsettelsen.

 

Det har skjedd en del i hodet til Rosicky også. Det er bemerkelsesverdig hvor mye selvtillit har å si for disse gutta. Vi får håpe den holder seg høyt oppe!

Link to comment
Share on other sites

Selvtillit får du av å føle at du behersker noe. Rosicky er på lik linje med Arshavin og Hleb av spillertyper 10'ere som Wenger har plassert på kanten. Fordi de meget gode spillere går det sånn noenlunde, men slipp dem til der de er komfortable så dukker det som en gang var der plutselig opp igjen. Tviler på at det er så mye mer innviklet enn det.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Visstnok fra agenten til Rosicky:

 

The player at the moment just thinks of the training ground every day to recover as soon as possible. In January he could return.

 

En av mine favoritter i klubben generelt sett, men har ikke vært i spill siden EM og er nå 32 år gammel. Håper virkelig at vi erstatter Rosicky i sommeren med Holtby istedet. Selv om Rosicky for all del kan holde koken i et par sesonger til så er han rett og slett ikke verdt den lønnen han hever når han er såpass mye skadet.

 

Og det samme gjelder selvfølgelig med vår andre skadeplagede spiller Diaby som Wenger nå på høy tid burde erstattet med en spiller som faktisk bidrar en hel sesong i ny og ne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne beholde han i troppen da det er verdifullt med rutinerte spillere, men ikke hvis det

går på bekostning av forsterkninger. Noe det vell ikke er urimelig å påstå at det gjør. Sååå ja, det

hadde nok vært det beste om han ble solgt på bakgrunn av dette. Trist å miste Mozart, men med tanke

alder og hvor mye/lite han har spilt siden skaden i 08 vile det vært det rette trekket imo.

Link to comment
Share on other sites

Muligens at Rosicky ikke står i veien for en forsterkning, men uansett så er det veldig kjedelig at han er så mye skadet. Kvalitetsspiller som til tross for få mål/målgivende skaper veldig mye sjanser og rom for medspillere.

 

Enda mer kjedelig er at han fortsatt ikke har spilt denne sesongen og virker å være ute enda lengre enn hva som først ble spådd. Ramsey er ikke i nærheten av nivået til Rosicky og Cazorla/Arteta må spille nesten samtlige minutter da vi har få alternativer bak de grunnet at Rosicky og Diaby ikke er tilgjengelige..

Link to comment
Share on other sites

Han er visstnok tilbake i full trening fra og med førstkommende mandag. Vi får krysse fingrene for at han holder seg skadefri.

 

Så dette selv. Håper han holder seg nogenlunde skadefri ut sesongen og finner igjen godformen fra forrige sesong. Kan være en gamechanger. Noe vi ikke akkurat har mange av pdd..

Link to comment
Share on other sites

Han har en klokhet og ro som er unik i forhold til mange av de andre midtbanespillerne våre. Vil være en naturlig spiller å sette på mot slutten av kamper hvis vi skal trygge et resultat eller jage et vinnermål. Håper han kan bidra godt frem mot sommeren. Timingen er god, kampprogrammet er helt ellevillt i desember og januar, da kan han bli en nyttig mann å få tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...