Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

Diskusjonen er ikke helt uinteressant, men Wengers helse holder nok lengst og jeg tror nok at det er helsa som gjør at de gir seg den dagen det skjer.

Tror jeg også, mannen har en del muskler og lever med et strengt kosthold, Fergie derimot spiser engelsk mat og drikker vin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmmm, lite aktivitet på denne tråden nå, hvor er alle Wenger-skeptikerne?????

Vel vel, det er en ny sjanse til helgen når vi skal møte serieleder Chelsea, kanskje blir det en anledning til å kaste tvil om Wengers evne til å gjøre de taktiske vurderingene underveis i kampene, eller kanskje er det noen som savner aktivitet på transfer-markedet fra vår manager...den stapeisen :D

Link to comment
Share on other sites

on Arshavin's central role…

Arshavin's best position looks to be behind the striker now because that's where his vision, the creative side of his game, can be very efficient. When he has to work on the flank it is sometimes working against him because he has to work too hard up and down. But when he's central he always had an influence on the game.

 

No shit Arsene .... det har nok ingen tenkt på før deg.

Edited by Sir J
Link to comment
Share on other sites

Hmmm, lite aktivitet på denne tråden nå, hvor er alle Wenger-skeptikerne?????

Vel vel, det er en ny sjanse til helgen når vi skal møte serieleder Chelsea, kanskje blir det en anledning til å kaste tvil om Wengers evne til å gjøre de taktiske vurderingene underveis i kampene, eller kanskje er det noen som savner aktivitet på transfer-markedet fra vår manager...den stapeisen :D

 

Haha, Herre jesus, litt av en bombe at du dukket opp nå... Du virkelig "klør" etter å ha den samme debatten gang etter gang du? ;D

Og den oppmerksomheten det gir deg...

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Hmmm, lite aktivitet på denne tråden nå, hvor er alle Wenger-skeptikerne?????

Vel vel, det er en ny sjanse til helgen når vi skal møte serieleder Chelsea, kanskje blir det en anledning til å kaste tvil om Wengers evne til å gjøre de taktiske vurderingene underveis i kampene, eller kanskje er det noen som savner aktivitet på transfer-markedet fra vår manager...den stapeisen :D

Jeg støtter alltid Wenger, men det faktum at du kommer her bare for å kritisere de som kritiserer Wenger blir litt for dumt. Vi mennesker er dynamiske og Wenger har hatt bedre og dårligere perioder og blind tro er aldri en positiv ting. Når det er sagt er jeg veldig imponert over laget slik vi har fremstått til nå. Forventet vel egentlig at vi skulle ha en grei sesong og lande på en fjerdeplass og det er innenfor rekkevidde, mot Chelsea får vi svaret på om vi er gode nok for mer enn å kjempe om fjerdeplasser.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, lite aktivitet på denne tråden nå, hvor er alle Wenger-skeptikerne?????

Vel vel, det er en ny sjanse til helgen når vi skal møte serieleder Chelsea, kanskje blir det en anledning til å kaste tvil om Wengers evne til å gjøre de taktiske vurderingene underveis i kampene, eller kanskje er det noen som savner aktivitet på transfer-markedet fra vår manager...den stapeisen :D

 

Kom deg tilbake under steinen din. Les i alle andre tråder så ser du at de fleste gir rettmessig skryt for spillet vårt i denne perioden.

 

Nå - shoo! Under steinen!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel på ingen måte motbevist kritikken han fekk ila sommaren, så timinga for hoveringa di er vel litt "off" arshavin.. Grunnen til at dei fleste stilte seg spørjande til og var kritiske til Wenger i sommar, var vel at han ikkje valde å handle, noko som gjer at vi står igjen med ein forholdsvis tynn stall. Korvidt kritikken var rettmessig eller ikkje, får vi sjå når skadane på nøkkelspelarane kjem..

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, lite aktivitet på denne tråden nå, hvor er alle Wenger-skeptikerne?????

Vel vel, det er en ny sjanse til helgen når vi skal møte serieleder Chelsea, kanskje blir det en anledning til å kaste tvil om Wengers evne til å gjøre de taktiske vurderingene underveis i kampene, eller kanskje er det noen som savner aktivitet på transfer-markedet fra vår manager...den stapeisen :D

Pardew fikk åtte år

La Arsene få ti. Ingen over - ingen ved siden.

Vi er heldige som har Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, lite aktivitet på denne tråden nå, hvor er alle Wenger-skeptikerne?????

Vel vel, det er en ny sjanse til helgen når vi skal møte serieleder Chelsea, kanskje blir det en anledning til å kaste tvil om Wengers evne til å gjøre de taktiske vurderingene underveis i kampene, eller kanskje er det noen som savner aktivitet på transfer-markedet fra vår manager...den stapeisen :D

Du er forbløffende ivrig etter å vise at andre tar "feil" til tross for at du selv har spådd ligagull hvert eneste år siden 2009. Selvinnsikt er tydeligvis ingen selvfølge...

Link to comment
Share on other sites

Forbløffende hvor lett det er å lokke frem Wenger-haterne på banen igjen, en liten gulrot og alle plumper uti med begge beina, hahahahhaah, herlig;-)

Arsene Wenger har på nytt latterliggjort denne gjengen med "fotball-eksperter", noe han elsker å gjøre med jevne mellomrom, spesielt etter at han har kvittet seg med sin toppscorer, f.eks Wright, Anelka, Henry og van Persie.

Når skal dere ekspertene innse at denne manageren er og blir en legende, en genial franskmann som revolusjonerte Arsenal og som fortsetter å gjøre nettopp det.

Mannen er den viktigste signeringen denne klubben noen gang har gjort, og jeg tipper...noen gang kommer til å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Forbløffende hvor lett det er å lokke frem Wenger-haterne på banen igjen, en liten gulrot og alle kjøtthuene plumper uti med begge beina, hahahahhaah, herlig;-)

Orakelet er egentlig i særklasse den største komikeren her inne, men jeg liker også bergkamp88 og Verminator5, nyttige idioter var det en som sa...

Arsene Wenger har på nytt latterliggjort denne gjengen med "fotball-eksperter", noe han elsker å gjøre med jevne mellomrom, spesielt etter at han har kvittet seg med sin toppscorer, f.eks Wright, Anelka, Henry og van Persie.

Når skal dere ekspertene innse at denne manageren er og blir en legende, en genial franskmann som revolusjonerte Arsenal og som fortsetter å gjøre nettopp det.

Mannen er den viktigste signeringen denne klubben noen gang har gjort, og jeg tipper...noen gang kommer til å gjøre.

Åpningen på ditt innlegg skal jeg la være å kommentere, det blir moderator-teamet sin oppgave. Men det er en ting jeg ønsker å spørre deg om. Har noen av oss noen gang sagt at vi hater Wenger? Slik det ser ut for meg så er det vi som tar deg til motmæle som her blir kalt for idioter. Jeg kritiserer Wenger. Det vil jeg fortsette å gjøre de gangene jeg mener kritikk er på sin plass. For tidvis er det faktisk ting å kritisere. Allikevel er jeg fortsatt i stand til å være enig med deg at Wenger er historiens viktigste mann for klubben vår i nyere tid. Men det er nå slik, kjære arshavin, at det er noe her i verden som heter nyanser. Alt er ikke rosenrødt eller helsvart, men sannheten ligger som regel ett sted i mellom.

 

I 2005 vant vi FA-cupen med restene av det som var tidenes beste klubblag i mine øyne. Wenger skal ha skryt for at vi fikk æren av å støtte ett slikt fantastisk lag. Historien siden den gang kjenner du selv. Siden den gang har vi kjempet om 3. og 4.plasser. 2003/2004 sesongen satt standarden, og den har ikke blitt fulgt opp. Hva har skjedd siden? Mye har vært vanskelig økonomisk med overgangen til Emirates, men det er mye som kunne vært gjort annerledes og. Pires, Cole, Campbell, Bergkamp og Vieira forsvant ila ett kalender år og ble aldri erstattet. Spillere som Denilson, Silvestre, Hleb, Almunia, Djourou og Bendtner har altfor mange kamper i drakta vår i tiden etter glansdagene. Ser du hvor jeg vil hen? Wenger bør kritiseres for overdreven tro på sin egen evne til å gjøre gull av gråstein. Samtidig fortjener han skryt for å alltid lande på beina (4.plass) tiltross for begrensede midler. Skryt fordeles når skryt er fortjent, det samme med kritikk.

 

I 2007/08 sesongen var ledet vi PL til medio Mars. Vi spilte fantastisk fotball og mange levde i håpet. Pluss i boka til Wenger. Så ble Eduardo skadet og laget gikk totalt i grus. Minus i boka til Wenger. Ser du hvordan dette med kritikk og ros fungerer for oss nyttige idioter?

 

I 2009/10 var vi innvolvert i gullkampen, da skademarerittet traff oss som værst. RvP, Bendtner og Eduardo ble skadet og vi stod uten midtspiss når januarvinduet var ferdig. Wenger hentet ingen spisser, og Arshavin endte opp som midtspiss med vekslende hell. Jeg mener at vi sparte oss ut av gullkampen det året. Dette var vel våren du spådde ditt første ligagull her inne. Denne spådommen har du gjentatt hvert eneste år som du har vært her inne, og vi ser jo hvordan det har gått.

 

Folkevandringen fra Arsenal er også noe Wenger må ta deler av skylden for. Fabregas, Clichy, Nasri, Adebayor og nå RvP har alle forlatt skuta, da klubben ikke har kunnet gi dem de sportslige (økonomiske) målsetningene de forventet. Ligagull har neppe vært ett tema. Vil verdens beste manager alltid finne seg i å kjempe om 4.plasser?

 

I denne tråden har det kanskje lett for å ende opp med kritikk fremfor skryt. Dersom du hadde lest igjennom flere tråder, så tror jeg du vil se at det finnes en stor optimisme rundt årets mannskap. Det er takket være Wengers jobb. Allikevel får du for deg at undertegnede m.fl hater Wenger, KUN fordi vi ikke ser oss 100 % enig i din endeløse skryt og optimisme. Avslutningsvis har jeg en liten bønn til deg arshavin; vær så snill og aksepter at andre mener noe annet enn deg. Hva er vel ett DISKUSJONSFORUM med total enighet? Slik latterliggjøring som du bedriver er meget unødvendig, spesielt mtp at samtlige av dine spådommer til dags dato har vært feil.

 

Mvh en nyttig idiot,

Verminator5

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Forbløffende hvor lett det er å lokke frem Wenger-haterne på banen igjen, en liten gulrot og alle kjøtthuene plumper uti med begge beina, hahahahhaah, herlig;-)

Orakelet er egentlig i særklasse den største komikeren her inne, men jeg liker også bergkamp88 og Verminator5, nyttige idioter var det en som sa...

Arsene Wenger har på nytt latterliggjort denne gjengen med "fotball-eksperter", noe han elsker å gjøre med jevne mellomrom, spesielt etter at han har kvittet seg med sin toppscorer, f.eks Wright, Anelka, Henry og van Persie.

Når skal dere ekspertene innse at denne manageren er og blir en legende, en genial franskmann som revolusjonerte Arsenal og som fortsetter å gjøre nettopp det.

Mannen er den viktigste signeringen denne klubben noen gang har gjort, og jeg tipper...noen gang kommer til å gjøre.

 

Det er lov å komme med kritiske syn på manageren vår, det er bare sunt, kritiske syn blir å komme uansett faen hvor bra vi gjør det.

At du personlig ikke vil si en eneste negativ ting om avgjørelser o.l til vår manager er din sak, og det får du lov til.

Men at du stadig går til personangrep hver eneste gang noen sier noe som er et fnugg negativt rettet mot Wenger og hans avgjørelser er ikke greit, kritikk får alle uansett hva som skjer. Det betyr ikke at vi ikke setter pris på manageren vår.

Dette med å stemple folk som idioter pga de har en tendens til andre meninger enn deg selv, er for meg og sikkert andre her, nede på barneskolenivå når det gjelder sosial oppførsel og respekt for oss andre her inne.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

Forbløffende hvor lett det er å lokke frem Wenger-haterne på banen igjen, en liten gulrot og alle kjøtthuene plumper uti med begge beina, hahahahhaah, herlig;-)

Orakelet er egentlig i særklasse den største komikeren her inne, men jeg liker også bergkamp88 og Verminator5, nyttige idioter var det en som sa...

Arsene Wenger har på nytt latterliggjort denne gjengen med "fotball-eksperter", noe han elsker å gjøre med jevne mellomrom, spesielt etter at han har kvittet seg med sin toppscorer, f.eks Wright, Anelka, Henry og van Persie.

Når skal dere ekspertene innse at denne manageren er og blir en legende, en genial franskmann som revolusjonerte Arsenal og som fortsetter å gjøre nettopp det.

Mannen er den viktigste signeringen denne klubben noen gang har gjort, og jeg tipper...noen gang kommer til å gjøre.

 

Nå må du gi deg. Jeg har ikke mye til overs for deg heller, men det er som nevnt noe som heter respekt. Selv om jeg er uenig i meningene dine, og ikke minst holdningene dine, så kaster jeg ikke dritt til deg av den grunn. Spesielt ikke i plenum. Det hører ikke hjemme på et diskusjonsforum. (Forøvrig, utfordring: Finn ETT innlegg fra meg som reflekterer/rettferdigjør kallenavnet "Wenger-hater)

Det klarer du ikke.

 

Wenger har ikke motbevist den kritikken jeg har gitt han, og som jeg fortsatt står for. Èn storseier mot League One-klubben Coventry latterligjorde ikke den nei....

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Forbløffende hvor lett det er å lokke frem Wenger-haterne på banen igjen, en liten gulrot og alle plumper uti med begge beina, hahahahhaah, herlig;-)

Arsene Wenger har på nytt latterliggjort denne gjengen med "fotball-eksperter", noe han elsker å gjøre med jevne mellomrom, spesielt etter at han har kvittet seg med sin toppscorer, f.eks Wright, Anelka, Henry og van Persie.

Når skal dere ekspertene innse at denne manageren er og blir en legende, en genial franskmann som revolusjonerte Arsenal og som fortsetter å gjøre nettopp det.

Mannen er den viktigste signeringen denne klubben noen gang har gjort, og jeg tipper...noen gang kommer til å gjøre.

http://www.youtube.com/watch?v=ZR6Cw_3q1Pg&feature=youtu.be

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Åpningen på ditt innlegg skal jeg la være å kommentere, det blir moderator-teamet sin oppgave. Men det er en ting jeg ønsker å spørre deg om. Har noen av oss noen gang sagt at vi hater Wenger? Slik det ser ut for meg så er det vi som tar deg til motmæle som her blir kalt for idioter. Jeg kritiserer Wenger. Det vil jeg fortsette å gjøre de gangene jeg mener kritikk er på sin plass. For tidvis er det faktisk ting å kritisere. Allikevel er jeg fortsatt i stand til å være enig med deg at Wenger er historiens viktigste mann for klubben vår i nyere tid. Men det er nå slik, kjære arshavin, at det er noe her i verden som heter nyanser. Alt er ikke rosenrødt eller helsvart, men sannheten ligger som regel ett sted i mellom.

 

I 2005 vant vi FA-cupen med restene av det som var tidenes beste klubblag i mine øyne. Wenger skal ha skryt for at vi fikk æren av å støtte ett slikt fantastisk lag. Historien siden den gang kjenner du selv. Siden den gang har vi kjempet om 3. og 4.plasser. 2003/2004 sesongen satt standarden, og den har ikke blitt fulgt opp. Hva har skjedd siden? Mye har vært vanskelig økonomisk med overgangen til Emirates, men det er mye som kunne vært gjort annerledes og. Pires, Cole, Campbell, Bergkamp og Vieira forsvant ila ett kalender år og ble aldri erstattet. Spillere som Denilson, Silvestre, Hleb, Almunia, Djourou og Bendtner har altfor mange kamper i drakta vår i tiden etter glansdagene. Ser du hvor jeg vil hen? Wenger bør kritiseres for overdreven tro på sin egen evne til å gjøre gull av gråstein. Samtidig fortjener han skryt for å alltid lande på beina (4.plass) tiltross for begrensede midler. Skryt fordeles når skryt er fortjent, det samme med kritikk.

 

I 2007/08 sesongen var ledet vi PL til medio Mars. Vi spilte fantastisk fotball og mange levde i håpet. Pluss i boka til Wenger. Så ble Eduardo skadet og laget gikk totalt i grus. Minus i boka til Wenger. Ser du hvordan dette med kritikk og ros fungerer for oss nyttige idioter?

 

I 2009/10 var vi innvolvert i gullkampen, da skademarerittet traff oss som værst. RvP, Bendtner og Eduardo ble skadet og vi stod uten midtspiss når januarvinduet var ferdig. Wenger hentet ingen spisser, og Arshavin endte opp som midtspiss med vekslende hell. Jeg mener at vi sparte oss ut av gullkampen det året. Dette var vel våren du spådde ditt første ligagull her inne. Denne spådommen har du gjentatt hvert eneste år som du har vært her inne, og vi ser jo hvordan det har gått.

 

Folkevandringen fra Arsenal er også noe Wenger må ta deler av skylden for. Fabregas, Clichy, Nasri, Adebayor og nå RvP har alle forlatt skuta, da klubben ikke har kunnet gi dem de sportslige (økonomiske) målsetningene de forventet. Ligagull har neppe vært ett tema. Vil verdens beste manager alltid finne seg i å kjempe om 4.plasser?

 

I denne tråden har det kanskje lett for å ende opp med kritikk fremfor skryt. Dersom du hadde lest igjennom flere tråder, så tror jeg du vil se at det finnes en stor optimisme rundt årets mannskap. Det er takket være Wengers jobb. Allikevel får du for deg at undertegnede m.fl hater Wenger, KUN fordi vi ikke ser oss 100 % enig i din endeløse skryt og optimisme. Avslutningsvis har jeg en liten bønn til deg arshavin; vær så snill og aksepter at andre mener noe annet enn deg. Hva er vel ett DISKUSJONSFORUM med total enighet? Slik latterliggjøring som du bedriver er meget unødvendig, spesielt mtp at samtlige av dine spådommer til dags dato har vært feil.

 

Mvh en nyttig idiot,

Verminator5

Er helt enig med det du skriver her. Det er all grunn til å kunne være ramsalt kritisk mot Wenger etter så mange år uten suksess. Han holder oss med i CL og dermed solide inntekter inn i klubbkassen. Wenger er en legende i klubben,dette er ikke noe som noen kan ta fra han. Tiden til Wenger går uansett mot slutten. Som med Ferguson begynner disse å bli gamle mennesker rett og slett. Det verste med Wenger er denne staheten hans, Iallefall de 7 siste sesongene der han til døden står på sin ekstreme pasning baserte fotball. Der spillestilen består av å holde ballen i laget å spille ut motstander. Dette har aldri Wenger lykkes med,i beste fall skjer det bare i noen kamper av og til at det lykkes.

Det er ekstremt irriterende å se på slik fotball når den ikke lykkes. Angrep på angrep ender i ball tap, og raske kontringer mot. Samtidig tar vi ikke kontringer selv,da vender man heller opp på midtbanen,og slår på tvers.

Jeg tror at om Wenger hadde stått for en mere direkte spillestil med pasninger som gikk i lengderetning på spillere i bevegelse og på kantene ville vårt lag lykkes langt bedre uansett spillermateriale. Wenger har sagt at han aldri vil la sitt prosjekt fare,der står det nå. Vi har jo ikke noe valg,så lenge styret støtter han,og det gjør de til dommedag om han klarer CL plass i hver sesong,ja så kommer dette til å fortsette uansett spillertyper vi har.

Jeg er kritisk til dette,om noen vil dyrke Wenger som en "gud" så bare hold på,men ikke forvent at jeg kommer til å støtte slikt iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Skrev et lenger innlegg her om Wengers genialitet og hvordan jeg tror at han og Fergie vil overleve til de gir seg selv fordi de er geniale. Gidder ikke skrive alt på nytt, men denne utgaven Arsenal minner meg om 07/08-laget MED rutine, Arteta, Mertesacker, Podolski, Giroud, Gervinho og Santi har alle vært del av vinnerlag og er rutinerte og ble hentet inn. Er ikke "stjernene" som står i fokus i år, men et kollektiv som jobber defensivt og offensivt slik som det var i glansperiodene våre. Tror likevel ikke vi vinner noe i år og det har jeg vel stått ved hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...