Jump to content

Lauren


Guest kanutten

Recommended Posts

Greit at Lauren dro. Han har gjennom sin tid i Arsenal spilt bra, men heller ikke mere. Vi var vel bortskjemt med Dixon....

Lauren hadde dårlige innlegg, etterlot seg store rom ( det fikk Riise gevinst på!), plenty feilpasninger (og de verste var da han severte Spurs-spissen ballen på gullfat o ganger i samme kamp), og et forferdelig selvmål (borte mot City).

Men ellers var han jo sånn noenlunde.

Lykke til i Portsmouth. Lauren blir ikke savnet!

 

Kanskje ikke det hyggeligste man kunne si til en spiller når han drar. :P

 

Jeg vil takke for det han har bidratt med. Syns det er synd at enda en av de store fra 2004 forsvinner, men kanskje er det riktig. Det jeg imidlertid ikke ser frem til er å møte denne spilleren i kamper. Ser for meg to strake føtter i knehøyde mot Henry a la tacklingen på Ronaldo for noen år siden..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi har mistet en herlig fighter, en av de egenskapene jeg synes Eboue mangler.

 

Enig.. Det er litt trist, siden vi må innrømme at det ikke er så mange på dagens lag så er skikkelig fighter!

 

Uansett: Lykke til i din ny klubb sammen me Sol!

Link to comment
Share on other sites

Uten tvil meget synd at skaden han pådro seg skulle få så store følger. Han var ett soleklart førstevalg på backen og var muligens PL beste høyreback i de siste sesongene. Ja han hadde ett par kamper hvor han gjorde litt mye rart, men begynner man sånn burde blant annet Toure ligge dårlig ann på bakgrunn av borte møtet mot Bayern Munchen. Da han fikk ballen i hodet på det ene utspillet der er ett meget bittert minne i min tid som Arsenal fan.

 

Synes forøvrig det blir helt feil å si at mannen er over sin beste alder etc. Han blir 30 år i disse dager og har minst 4 år i sin aller aller beste alder igjen. Henry ligger vel også dårlig ann da siden han er 29!?

 

Takk for alt Lauren, du var en tøffing og aggresiv spiller som jeg er redd vi mangler bak nå. Håper bare dette betyr at Hoyte er en del av fremtidens Arsenal lag!!

Link to comment
Share on other sites

Absolutt ein verdig høgreback etter Dicko. Lauren gjorde jobben. Herlig innstilling, som eg savner i Arsenal. Bilder som då han tok strupetak på søster Phil og utskjellinga av Mido på Shite Hart Lane etter at han hadde grisetakla han, sitt fast i hovudet.

Link to comment
Share on other sites

Var vel gjennom hele sin Arsenal-karrierre en utskjelt høyreback, til tider med god grunn. Markeringen hans var under enhver kritikk, og fokuset var nok ikke alltid på fotballen ute på banen. Uansett, han var en medvirkende i det legendariske Unbeatable-laget, og det skal han ha all honnør for! Til tross for kritikken han mottok, var han samtidig en av de beste høyrebackene i ligaen, kanskje den aller beste (dårlig utvalg på den plassen).

 

Det gikk som det måtte gå nå, med Eboue som var med på å ta Arsenal til CL-finale i vår, og Hoyte som viser flotte takter på høyrebacken var det rett og slett ikke plass til Ralph. Lykke til i Portsmouth, håper du benytter anledningen til å herje litt med diverse motspillere fra N17 :P

Link to comment
Share on other sites

Synd at han nå forlater oss, Lauren ble etter mye om og men til slutt en publikumsyndling med sitt stenansikt og røffe taklinger. Glemmer aldri det flotte selvmålet han lagde mot Man City for noen år tilbake ;) og hans iskalde avslutninger fra straffemerket.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Har forsøkt forgjeves å finne noen skikkelige video-compilations av Lauren på youtube, lyst å se taklingene hans igjen!

Er min favoritthøyreback i Arsenal ( fikk ikke oppleve Dixon noe særlig ettersom jeg var veldig ung når han holdt på.)

En spiller som virkelig spilte med hjertet utpå drakta, og hans brennende hat for United var deilig å se på.

 

Som Freddie Ljungberg sa på et intervju om invinciblestiden: "I had Lauren behind me on the side, and if anyone kicked me he would kick the shit out of them!"

 

Herlig type! hadde vært morsomt å hatt han i trenerteamet.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

×
×
  • Create New...