Jump to content

Lauren


Guest kanutten

Recommended Posts

Hvor står det at Lupoli har fått trøye nr. 12???

På Gunners.no. Vår ansvarlege redaktør melder dette frå Austerrike.

 

Sjølv tar eg dette med ei klype salt. Har ei sterk mistanke om at det har blitt litt mange Bayerar på godaste Heggset. :)

 

Er det ikke bare det at han har spillt med trøye nr. 12 i treningskamp der nede da?

I følge den nyheita sa han sjølv at han skal spele med trøye 12 i komande sesong.. Personleg trur eg Bård har misforstått! ;)

 

Skal jo ikke legge noe ut som en nyhet på Arsenal Norways offisielle nettside før man sikkert vet om det du skriver er rett.. Litt snodig dette synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det kan godt være rett....Kann henne Wenger ikke ser den sesongen som kommer som en sesong vi virkelig skal hevde oss. Kan hende den sesongen skal ligge under genrasjons skifte. Slik at han vil att Hoyte eventuelt Gilbert, kan ta høyre back noen ganger bak Eboue selfølgelig. PÅ venstre sida også, der kan det hende Wenger gjerne vill ha de pengene, så vill han ha Clichy en spiller som etter min mening ikke er langt unna Cole standard, og Armand Traore som reserve.Forsåvidt en kjempe god offensiv back etter det jeg har sett.

 

så jeg tror Lauren drar, trist men sant.

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være rett....Kann henne Wenger ikke ser den sesongen som kommer som en sesong vi virkelig skal hevde oss. Kan hende den sesongen skal ligge under genrasjons skifte. Slik at han vil att Hoyte eventuelt Gilbert, kan ta høyre back noen ganger bak Eboue selfølgelig. PÅ venstre sida også, der kan det hende Wenger gjerne vill ha de pengene, så vill han ha Clichy en spiller som etter min mening ikke er langt unna Cole standard, og Armand Traore som reserve.Forsåvidt en kjempe god offensiv back etter det jeg har sett.

 

så jeg tror Lauren drar, trist men sant.

 

Wenger har sagt at han er fornøyd med de karene som hjalp oss frem til mesterligafinale i fjor. Det betyr at han ikke kommer til å stresse med å hente inn nye forsvarsspillere når vi mister Campbell, event Cole og Lauren. Vi klarte oss godt uten dem, og det kan se ut som om han mener vi har nok spillere i back-up for dem. http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...er+any+signings

 

Jeg forundrer meg over dette nr. 12 - styret, og blir litt overrasket om Lauren forlater oss. Vi kan ha godt av å ha noe rutine igjen i laget. Tapet av Bergkamp, Pires, Campbell og nå event Cole og Lauren er mye i løpet av en sommer :)

 

Men samtidig har Eboue, Toure, Senderos og Flamini virkelig fått satt seg... Jeg er optimist!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger virkelig mener at vi ikke trenger noen ny midtstopper, så er han rett og slett naiv.

 

Eneste grunnen jeg kan se til at vi ikke skal kjøpe noen ny stopper, er at han eventuelt mener at de yngre stopperne i klubben er rede til å ta steget opp til PL-spill og CL-spill.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger virkelig mener at vi ikke trenger noen ny midtstopper, så er han rett og slett naiv.

 

Eneste grunnen jeg kan se til at vi ikke skal kjøpe noen ny stopper, er at han eventuelt mener at de yngre stopperne i klubben er rede til å ta steget opp til PL-spill og CL-spill.

 

Må si jeg er forundret over at ikke en ny midtstopper er hanket inn.

For øyeblikket er hverken Djorou el Cygan klassestoppere.Djorou kan bli stor og

Cygan er en ok stopper...

En skade på Toure og denne sesongen kan fort bli en skikkelig nedtur.Sesongen

ifjor var løftet når Eboue og Toure kom tilbake fra Afrikamesterskapet.

Poenget mitt er at uten Toure baki der har vi store defensive problemer uten en midtstopper til.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå er altså Lauren den spilleren som har vært lengst i klubben vår i troppen.. (signerte 1.8.98), tett fulgt av Ljungberg som signerte en og en halv måned senere.... Gamlegutta i klubben er ikke akkurat avskrekkende gamle :D

 

Det stemmer nok ikke helt! Ljungberg kom før Lauren! Lauren kom vel inn i 99/00 sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Nå er altså Lauren den spilleren som har vært lengst i klubben vår i troppen.. (signerte 1.8.98), tett fulgt av Ljungberg som signerte en og en halv måned senere.... Gamlegutta i klubben er ikke akkurat avskrekkende gamle :D

 

Vi begynner å få ein faretruande ung stall.

 

Ikkje at dette er ensidig negativt, men det er viktig med ein del rutinerte spelarer og spelarar som har spelt i Arsenal nokon år.

Link to comment
Share on other sites

Nå er altså Lauren den spilleren som har vært lengst i klubben vår i troppen.. (signerte 1.8.98), tett fulgt av Ljungberg som signerte en og en halv måned senere.... Gamlegutta i klubben er ikke akkurat avskrekkende gamle B)

 

Det stemmer nok ikke helt! Ljungberg kom før Lauren! Lauren kom vel inn i 99/00 sesongen!

 

Litt snodig det der... tre kilder sier signeringsdato tilbake i 98, mens "joiningdato" er året etter... Men etter å sjekka en hel haug med internettsider må jeg nok krype til korset og innrømme at han kom året etter Ljungberg :D

Link to comment
Share on other sites

Lauren signa 30.05.2000, så han kom faktisk 2 år etter Ljungberg. Det var Henry som kom sesongen etter Ljungberg.

 

Satt og tenkte litt her i går, og kom frem til at det bare er Ljungberg, Henry og Lauren som er igjen fra laget som vant the double i 01/02.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Selv om Eboue gjør en flott innsats, så trenger han også konkurranse.

 

Innsatsen er det absolutt ikke noe å si på. Det skorter desverre alt for mye på deffensive ferdigheter

 

Ganske enig! Lauren er bedre bakover, mens Eboue er bedre fremover på banen. Da er vi like langt.. :)

Link to comment
Share on other sites

Selv om Eboue gjør en flott innsats, så trenger han også konkurranse.

 

Innsatsen er det absolutt ikke noe å si på. Det skorter desverre alt for mye på deffensive ferdigheter

 

Ganske enig! Lauren er bedre bakover, mens Eboue er bedre fremover på banen. Da er vi like langt.. :)

 

Forsåvidt riktig. Men selv om Lauren ikke har de samme offensive kvalitetene, så føler jeg meg mye mer sikker med Lauren på banen enn med Eboue. Slik som Eboue har spillt den siste tiden, føler jeg faktisk at Hoyte er ett bedre alternativ også.

Link to comment
Share on other sites

Det vil ikke jeg! Vel er Eboue en god offensiv back men ser han ikke som noen vingspiller.

Eboue er rett og slett blitt en liten risiko bakover nå.Før spilte han enkelt nå holder han på ballen for lenge før han slår en håpløs pasning inn mot 16 meteren.

Mulig Eboue trenger en liten pause ja.

Link to comment
Share on other sites

Det vil ikke jeg! Vel er Eboue en god offensiv back men ser han ikke som noen vingspiller.

Eboue er rett og slett blitt en liten risiko bakover nå.Før spilte han enkelt nå holder han på ballen for lenge før han slår en håpløs pasning inn mot 16 meteren.

Mulig Eboue trenger en liten pause ja.

Eboue er opprinnelig høyre midtbane :)

Link to comment
Share on other sites

Det vil ikke jeg! Vel er Eboue en god offensiv back men ser han ikke som noen vingspiller.

Eboue er rett og slett blitt en liten risiko bakover nå.Før spilte han enkelt nå holder han på ballen for lenge før han slår en håpløs pasning inn mot 16 meteren.

Mulig Eboue trenger en liten pause ja.

Eboue er opprinnelig høyre midtbane :)

 

Han er det ja?! Det var jeg ikke klar over, men da er bare å si, da kan han umulig ha vært en god ving. For så dårlige innlegg han slår så utrolig ofte er bare altfor dårlig. Plusset er at han kommer lett fordi motstanderen, men det hjelper jo så lite når innlegga er håpløse.

Link to comment
Share on other sites

 

Han er det ja?! Det var jeg ikke klar over, men da er bare å si, da kan han umulig ha vært en god ving. For så dårlige innlegg han slår så utrolig ofte er bare altfor dårlig. Plusset er at han kommer lett fordi motstanderen, men det hjelper jo så lite når innlegga er håpløse.

 

Så oppsummert er han like dårlig fremover som bakover og må da være en utrolig dårlig spiller :)

Jeg er ganske så uenig. Ser hans svakheter bakover og de blir enda mer fremtredende når han ikke får støtte av vingen, men fremover er han helt klart blandt de beste i PL og kanskje i verden i sin posisjon.

Link to comment
Share on other sites

 

Han er det ja?! Det var jeg ikke klar over, men da er bare å si, da kan han umulig ha vært en god ving. For så dårlige innlegg han slår så utrolig ofte er bare altfor dårlig. Plusset er at han kommer lett fordi motstanderen, men det hjelper jo så lite når innlegga er håpløse.

 

Så oppsummert er han like dårlig fremover som bakover og må da være en utrolig dårlig spiller :)

Jeg er ganske så uenig. Ser hans svakheter bakover og de blir enda mer fremtredende når han ikke får støtte av vingen, men fremover er han helt klart blandt de beste i PL og kanskje i verden i sin posisjon.

 

 

Du synes også det oser verdensklasse over innlegga hans?

Link to comment
Share on other sites

Du synes også det oser verdensklasse over innlegga hans?

 

-Du mener Eboue slår dårlig innlegg til å være back? Han har da slått noen rakkarrøkere av noen legg til både van Persie og Henry. De har til og med ført til scoringer. Eboue er litt enten eller, men han har definitivt evnen til å slå knallgode crossere, selv i høy fart.

Link to comment
Share on other sites

 

Han er det ja?! Det var jeg ikke klar over, men da er bare å si, da kan han umulig ha vært en god ving. For så dårlige innlegg han slår så utrolig ofte er bare altfor dårlig. Plusset er at han kommer lett fordi motstanderen, men det hjelper jo så lite når innlegga er håpløse.

 

Så oppsummert er han like dårlig fremover som bakover og må da være en utrolig dårlig spiller ;)

Jeg er ganske så uenig. Ser hans svakheter bakover og de blir enda mer fremtredende når han ikke får støtte av vingen, men fremover er han helt klart blandt de beste i PL og kanskje i verden i sin posisjon.

 

 

Du synes også det oser verdensklasse over innlegga hans?

 

Han er vel den spilleren som har flest assist når det gjelder innlegg fra kant?

Syns han startet sesongen med noen kamper hvor kvaliteten på leggene var dårlig, men i mine øyne har de bedret seg kraftig utover i sesongen og han har hatt noen kanoninnlegg som har ført til vakre mål fra både van Persie og Henry.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...