Jump to content

Lauren


Guest kanutten

Recommended Posts

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hadde ikkje alle andre forsvarsspelerar vore vekke, så hadde det ikkje vore så farleg med at Lauren var ute... men nå som den situasjonen oppstår så er det skandale. Eg håper at han kjem tilbake snarast mogleg!

 

Vi MÅ hente Hoyte hjem igjen viss det er mogleg!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Vi MÅ hente Hoyte hjem igjen viss det er mogleg!

39613[/snapback]

Det er fullt mulig, Martin, men tror ikke Wenger vil det... Han sa at han ville la Hoyte bli der ut sesongen etter hva jeg kan huske...

39616[/snapback]

Ja, Wenger tenkte nok på Hoytes utvikling da han så dette, og det forstår jeg.

 

Men jeg er enig med Helmik, Hoyte kunne ha vært god å ha nå!

 

 

For øvrig, er det noen som har et bilde av en tannløs Lauren? Jeg grøsser når jeg tenker på folk som har mistet tennene sine...

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ikke mer enn ett par år siden mange her på forumet så på Lauren som det svakeste punktet hos Arsenal.

 

I dag er han en av de vi aller minst ville kvittet oss med vil jeg tro. Det betyr ikke at Lauren har blitt vesentlig bedre. Men det forteller oss meget om det som har skjedd med Arsenal den siste tiden.

 

Personlig vurderer jeg han i dag som Arsenal`s fjerde vitigste fotballspiller etter Henry, Fabregas, Cole og Toure.

 

Det faktum at han nå er bekreftet ute resten av sesongen er bare for jævlig :)

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ikke mer enn ett par år siden mange her på forumet så på Lauren som det svakeste punktet hos Arsenal.

 

I dag er han en av de vi aller minst ville kvittet oss med vil jeg tro. Det betyr ikke at Lauren har blitt vesentlig bedre. Men det forteller oss meget om det som har skjedd med Arsenal den siste tiden.

 

Personlig vurderer jeg han i dag som Arsenal`s fjerde vitigste fotballspiller etter Henry, Fabregas, Cole og Toure.

 

Det faktum at han nå er bekreftet ute resten av sesongen er bare for jævlig :P

39661[/snapback]

 

Skal være litt irriterende nå. Du mener han er klubbens 4 vitigste spiller etter Henry, Fabregas, Cole og Kolo Toure.... :P Sikkert en artig kar den kjæreste Etame Mayer...

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ikke mer enn ett par år siden mange her på forumet så på Lauren som det svakeste punktet hos Arsenal.

 

I dag er han en av de vi aller minst ville kvittet oss med vil jeg tro. Det betyr ikke at Lauren har blitt vesentlig bedre. Men det forteller oss meget om det som har skjedd med Arsenal den siste tiden.

 

Personlig vurderer jeg han i dag som Arsenal`s fjerde vitigste fotballspiller etter Henry, Fabregas, Cole og Toure.

 

Det faktum at han nå er bekreftet ute resten av sesongen er bare for jævlig :P

39661[/snapback]

 

Skal være litt irriterende nå. Du mener han er klubbens 4 vitigste spiller etter Henry, Fabregas, Cole og Kolo Toure.... ;) Sikkert en artig kar den kjæreste Etame Mayer...

39705[/snapback]

 

ooops... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=39...+look+to+Lauren

 

Nok et rykte om at Lauren ska te Sevilla.

Tror nok han kommer til å bli 2.valget på backplassen neste år, men han er en meget god spiller å ha og har masse av rutine. Har også ganske stor tro på at han kan gjøre en meget bra jobb som defensiv mitbane viss vi får en del skader.

 

Håper det ikkje er noe i disse ryktene, jeg liker Lauren.... "Steinansiktet!"

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=39...+look+to+Lauren

 

Nok et rykte om at Lauren ska te Sevilla.

Tror nok han kommer til å bli 2.valget på backplassen neste år, men han er en meget god spiller å ha og har masse av rutine. Har også ganske stor tro på at han kan gjøre en meget bra jobb som defensiv mitbane viss vi får en del skader.

 

Håper det ikkje er noe i disse ryktene, jeg liker Lauren.... "Steinansiktet!"

 

Forstår ikke hvorfor Lauren skulle være andrevalg på backen? Konkurransen om den plassen har ikke startet enda. Først ut på høsten vil vi kunne se hva som skjer. Selvsagt forlater ikke Lauren oss enda!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Høyrar at Lupoli seier at han skal spele med trøye nr. 12 neste sesong, men han veit ikkje kva Lauren skal ha fordet.

Tydar kanskje på at også han forlatar klubben snarleg, utan at det blir et svært problem etter mi meining, med Eboue og Hoyte som backup, og i nauda Gilbert.

 

Han er uansett ikkje speleklar for minst 6 veker frå nå uansett.

 

Kilde: Gunners.no! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner Lauren, begynner det for alvor å bli glissent i de bakre rekker. Håper virkelig det ikke er noe i dette men litt rart hvis det medfører riktighet at Lupoli tar over trøya hans.

 

Du erstatter ikke Lauren, Campbell og Cole med å hente inn juniorer. Med Wengers siste uttalelser om at han ikke har noen spillere i kikkerten, så virker dette meningsløst.

Jeg velger å tro at Lauren er tiltenkt ett annet nummer når han er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Forsvinner Lauren, begynner det for alvor å bli glissent i de bakre rekker. Håper virkelig det ikke er noe i dette men litt rart hvis det medfører riktighet at Lupoli tar over trøya hans.

 

Du erstatter ikke Lauren, Campbell og Cole med å hente inn juniorer. Med Wengers siste uttalelser om at han ikke har noen spillere i kikkerten, så virker dette meningsløst.

Jeg velger å tro at Lauren er tiltenkt ett annet nummer når han er tilbake.

 

Einig, men det er at the same time ganske så snodig manøver av Wenger[?] å gje Lupoli, som ikkje har gjort alt for mykje for å fortjene å ta nummeret frå ein så etablert spelar som Lauren, nummeret til Etame-Mayer.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Lauren får nr. 2 og Diaby et annet nummer?

Noe som trolig vil bety av Wenger fortsatt holder han som førstevalg foran Eboue på høyreback.

 

Eller.....kanskje han blir solgt..

Vi får jo vite ingenting.. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor står det at Lupoli har fått trøye nr. 12???

På Gunners.no. Vår ansvarlege redaktør melder dette frå Austerrike.

 

Sjølv tar eg dette med ei klype salt. Har ei sterk mistanke om at det har blitt litt mange Bayerar på godaste Heggset. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor står det at Lupoli har fått trøye nr. 12???

På Gunners.no. Vår ansvarlege redaktør melder dette frå Austerrike.

 

Sjølv tar eg dette med ei klype salt. Har ei sterk mistanke om at det har blitt litt mange Bayerar på godaste Heggset. :)

 

Er det ikke bare det at han har spillt med trøye nr. 12 i treningskamp der nede da?

Link to comment
Share on other sites

Hvor står det at Lupoli har fått trøye nr. 12???

På Gunners.no. Vår ansvarlege redaktør melder dette frå Austerrike.

 

Sjølv tar eg dette med ei klype salt. Har ei sterk mistanke om at det har blitt litt mange Bayerar på godaste Heggset. :)

 

Er det ikke bare det at han har spillt med trøye nr. 12 i treningskamp der nede da?

I følge den nyheita sa han sjølv at han skal spele med trøye 12 i komande sesong.. Personleg trur eg Bård har misforstått! ;)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...