Jump to content

Lauren


Guest kanutten

Recommended Posts

Liker heller ikke helt skader fra landslaget, men å påstå

at det har ødelagt for Arsenal er å ta hardt i.

Landslagene generelt er greit, men når de må reise langt vekk

og blir borte lenge da er det verre. Som f.eks Kanu var i sin tid.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dette er jo tross alt likt for alle, og vi må respektere det. Vi er ikkje heldigare/uheldigare enn andre klubbar på same størrelse og med same kvalitet.

 

Berre vi slepp unna Afrikamesterskapa i januar/februar så er eg nøgd.

Link to comment
Share on other sites

Å påstå at det har ødelagt for Arsenal er å ta hardt i.

22859[/snapback]

 

Njaa, jeg vil ikke si det. henry er vår viktigste spiller. Det er vel alle enig om? og hadde det ikke vært for landslaget så hadde han vært frisk, og vi hadde vært iallefall på 2.plass i PL akkurat NU!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, og heldigvis har del Horno og Makelele også blitt skadet i løpet av landslagspausen! :lol:

Men Apropos høyrebacker, hvordan er statusen for Eboue? Hvordan gjør han det, er det noen som vet det? Har han noen sjanse til å bryte seg inn på førstelaget, eller hvordan er det egentlig? Noen som vet noe/ har noen tanker om Eboue?

Link to comment
Share on other sites

Ja, og heldigvis har del Horno og Makelele også blitt skadet i løpet av landslagspausen! :)

Men Apropos høyrebacker, hvordan er statusen for Eboue? Hvordan gjør han det, er det noen som vet det? Har han noen sjanse til å bryte seg inn på førstelaget, eller hvordan er det egentlig? Noen som vet noe/ har noen tanker om Eboue?

22966[/snapback]

 

Jeg mener at Wenger burde sendt Eboue ut på lån jeg for en stund. han har godt av førstelags-spill, og han er moden og god nok også. Men Lauren er for god til at han skal ta over som første valg...

Link to comment
Share on other sites

Eboue vil nok få litt problemer med å slå igjennom i år. Hvis da ikke Lauren for seg en skade da. Det ser det derimot ikke ut som skal skje. I tillegg storspiller Lauren for tida, og er blant ligaens beste høyrebacker.

23038[/snapback]

 

Helt enig. Det er derfor Eboue bør gå ut på lån! Han er en god spiller som mange klubber sikkert vil låne også. Han klarer ikke å slå gjennom hos Arsenal på en annen måte enn det, og det tror jeg at Wenger skjønner også og låner ham bort ganske snart.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Freddiereadygo
Lauren er Arsenals "achilles". Defensiv er han skummel, han har liten kontroll og etterlater seg åpne rom. Pasningssvak, og skulle hatt forbud mot innlegg fra siden.

 

Jeg er enig med vår president McLintock; han vil ha en ny høyreback!!!

21933[/snapback]

Vår mest stabile forsvarsspiller i år! Kan ikke klage på han!

Link to comment
Share on other sites

Lauren er Arsenals "achilles". Defensiv er han skummel, han har liten kontroll og etterlater seg åpne rom. Pasningssvak, og skulle hatt forbud mot innlegg fra siden.

 

Jeg er enig med vår president McLintock; han vil ha en ny høyreback!!!

21933[/snapback]

Vår mest stabile forsvarsspiller i år! Kan ikke klage på han!

36382[/snapback]

 

Pøh...

Jeg er enig med M&B vi trenger nå høyreback! Han er ikke alt for god fremover, og bakover så er han farlig.. enten runder motspilleren han, eller så setter Lauren knottene i låret på ham.. ikke bra! Heldigvis(?) så er det venstrekanten så har blitt angrepet mest i år, siden den er sterkt svekket med Clichy og Cole ute.

 

Det er forøvrig Toure som har vært vår beste/mest stabile forsvarsspiller i år!

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Toure har vært vår beste bakerst, men en blir ikke

kåret til PL beste høyreback 2 år på rad er en ikke god.

Jeg mener vi er godt nok rustet på høyreback med Lauren og Eboue

og ser ikke nødvendigheten av å kjøpe noe på den plassen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, dette var ikke bra! Uansett hvor bra Gilbert har spilt og klarer seg, kan han ikke erstatte Lauren. Vi trenger rutinerte spillere i de kampene som ligger foran oss.

 

Nå får vi bare håpe at Gilbert ikke bare klarer seg bra, men at han overrasker i positiv forstand. Vårt lag trenger selvtillit og trygghet på egne ferdigheter. Det får vi ikke av at unge spillere klarer seg ok. Så nå har Gilbert ikke en mulighet, men en skikkelig utfordring!

 

Jeg krysser fingrene!

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette var ikke bra! Uansett hvor bra Gilbert har spilt og klarer seg, kan han ikke erstatte Lauren. Vi trenger rutinerte spillere i de kampene som ligger foran oss.

 

Nå får vi bare håpe at Gilbert ikke bare klarer seg bra, men at han overrasker i positiv forstand. Vårt lag trenger selvtillit og trygghet på egne ferdigheter. Det får vi ikke av at unge spillere klarer seg ok. Så nå har Gilbert ikke en mulighet, men en skikkelig utfordring!

 

Jeg krysser fingrene!

38622[/snapback]

 

Jeg er ikke bekymret over om Gilbert kan klare å erstatte Lauren sånn halvveis... men hvem i søren skal spille venstreback?! :(

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig så skadeforfulgt vi er på back-plass i år!!!!!! At vi har Gilbert i bakhånd synes jeg er betryggende. Han har jeg virkelig tro på...absolutt en kandidat til fremtidig landslagsback for England.

 

Lauren, Eboue, Gilbert, Hoyte ....synes vi har bra dekning på høyreback!

 

Cole, Clichy ...har vi virkelig ingen unggutter bak disse...?????? Dette har faktisk overrasket meg i årets sesong at vi er nødt til å rokere på forsvaret fordi to spillere i denne posisjonen er borte. Hvem spiller venstreback på reservelaget/juniorlaget...? Det må da være bedre å bygge opp selvtilliten til en av de unge juniorvenstrebackene vi har...en å bryte ned selvtilliten til Cygan /Senderos i en posisjon de ikke behersker...

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig så skadeforfulgt vi er på back-plass i år!!!!!! At vi har Gilbert i bakhånd synes jeg er betryggende. Han har jeg virkelig tro på...absolutt en kandidat til fremtidig landslagsback for England.

 

Lauren, Eboue, Gilbert, Hoyte ....synes vi har bra dekning på høyreback!

 

Cole, Clichy ...har vi virkelig ingen unggutter bak disse...?????? Dette har faktisk overrasket meg i årets sesong at vi er nødt til å rokere på forsvaret fordi to spillere i denne posisjonen er borte. Hvem spiller venstreback på reservelaget/juniorlaget...? Det må da være bedre å bygge opp selvtilliten til en av de unge juniorvenstrebackene vi har...en å bryte ned selvtilliten til Cygan /Senderos i en posisjon de ikke behersker...

38672[/snapback]

 

Som du nevner, så har vi i utgangspunktet veldig bra dekning på høyreback. Men i skrivende stund er Laruen skadet, Eboue er i Afrika og Hoyte er på utlån resten av sesongen. Toure som har vikariert på høyreback tidligere er også i Afrika. Så dette gjør at vi står igjen kun med Gilbert. Senderos har vel spillt et par kamper som høyreback tidligere. Husker han gjorde det i testimonialkampen til Keown, men jeg håper ikke Wenger ser på dette som et alternativ, da dette vil frata oss viktig hurtighet på høyresiden. Senderos må være den absolutt tregeste midtstopperen vi har i stallen pr. idag.

 

På venstresiden har vi vel litt færre alternativer ja. Ryan Garry er vel skadet hvis jeg ikke husker helt feil. Sebastian Larsson har bekledd den posisjonen i 1 ligacupkamp, men jeg har ingen anelse om hvordan han taklet den jobben. Men i motsetning til mange andre, så synes jeg Cygan har gjort en god jobb som vikar på venstrebacken, hvis man tar forutsetningene i betraktning. Eneste minuset med Cygan på venstreback, er at vi ikke får brukt den offensive styrken som Cole og Clichy bidrar med.

 

Dette er absolutt ikke tiden for å bygge opp selvtilliten til noen juniorbacker. Skal vi kapre en plass i CL til neste år, trenger vi all den rutinen vi kan få. Hvis vi klarer å få på plass flyten i det offensive spillet, så vil fraværet av spillere som Lauren, Cole og Clichy bli mindre merkbart.. For det er faktisk ikke det deffensive spillet som har sviktet denne sesongen. Men når vi ikke får til det offensive spillet, så blir forsvarstabbene ekstra merkbare. Hvis vi hadde hatt den offensive flyten i spillet som vi hadde i unbeaten-sesongen, og i starten av forrige sesong, så hadde ikke presset på forsvaret blitt så stort. Hvis vi ser tilbake på hjemmekampen mot Boro forrige sesong, hvor vi lå under 1-3, takket være noen solide brølere i forsvar og av Lehmann. Men bare i løpet av noen minutter, var vi oppe i 4-3, og vant til slutt kampen 5-3.

 

Så får vi på plass flyten i det offensive spillet, og begynner å vinne bortekamper, så vil selvtilliten komme tilbake til forsvaret også

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette var ikke bra! Uansett hvor bra Gilbert har spilt og klarer seg, kan han ikke erstatte Lauren. Vi trenger rutinerte spillere i de kampene som ligger foran oss.

 

Nå får vi bare håpe at Gilbert ikke bare klarer seg bra, men at han overrasker i positiv forstand. Vårt lag trenger selvtillit og trygghet på egne ferdigheter. Det får vi ikke av at unge spillere klarer seg ok. Så nå har Gilbert ikke en mulighet, men en skikkelig utfordring!

 

Jeg krysser fingrene!

38622[/snapback]

 

Jeg er ikke bekymret over om Gilbert kan klare å erstatte Lauren sånn halvveis... men hvem i søren skal spille venstreback?! :unsure:

38623[/snapback]

 

Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette var ikke bra! Uansett hvor bra Gilbert har spilt og klarer seg, kan han ikke erstatte Lauren. Vi trenger rutinerte spillere i de kampene som ligger foran oss.

 

Nå får vi bare håpe at Gilbert ikke bare klarer seg bra, men at han overrasker i positiv forstand. Vårt lag trenger selvtillit og trygghet på egne ferdigheter. Det får vi ikke av at unge spillere klarer seg ok. Så nå har Gilbert ikke en mulighet, men en skikkelig utfordring!

 

Jeg krysser fingrene!

38622[/snapback]

 

Jeg er ikke bekymret over om Gilbert kan klare å erstatte Lauren sånn halvveis... men hvem i søren skal spille venstreback?! :unsure:

38623[/snapback]

 

Senderos.

38807[/snapback]

 

Han passer ikke inn til en offensiv back-plass.

 

Jeg stemmer for å hente Hoyte hjem igjen!!!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...