Jump to content

Lauren


Guest kanutten

Recommended Posts

Merkeleg dette her, eigentleg.

Eg minnast når Lauren var ein av dei store syndebukkane på laget, og kategorisk ikkje god nok. I alle fall i byrjinga av sin høgreback-karriere. No er han ein stor helt. Sjølv om Lauren har vore ein god og stabil spelar, med visse kultstatus-aspekt, så trur eg skadeperioden hans har bidratt til å dra opp minnet vårt om han. Uansett hadde eg ynskja å sjå Lauren i Arsenal-trøye igjen. Ikkje så mykje på grunn av dei fotballmessige kvalitetane, men på grunn av alle minna, steinansiktet og alt det bring med seg.

 

Sant. Lauren har alltid vært undervurdert. Alle på Arsenal som til enhver tid ikke slår tuneller på alt og alle har hatt en tendens til ikke å være gode nok.

 

Undervurdert, kanskje. Men mest av alt ein "invincible". Og det laget var kvalitet tvers gjennom.

Det finst ikkje mykje rettferd i å miste plassen på grunn av ein tragisk skade. Men slik er fotballen, kynisk og brutal.

Wenger har teke denne avgjerda fordi han meiner det er til beste for klubben. Det respekterer eg, sjølv om det forsvinn enda litt meir rutine, og hans erstattarar ikkje virkar like stødige heile tida.

Det var pussig at Wenger nemnte Djourou som eit av alternativa på høgreback. Eg kan ikkje hugse han har all verdas erfaring på denne plassen. Elles fortener Gilbert ein sjanse her når han kjem attende. Dersom Wenger ikkje tek ein ny "Stokes" :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har alltid likt Lauren,men dessverre for han så har et år på sidelinja kostet ham plassen.

Både Eboue og Hoyte har vært gode på høyrebacken,men Lauren vil

bli savnet.

En kult hero i mine øyne med steinansiktet og roen hans.Glemmer

ennå ikke straffen hans (Spurs )som han iskaldt sendte i mål.

Og ikke minst en tøffing...

Link to comment
Share on other sites

 

Syns dette er litt trist. Kommer til å savne Lauren stort. For en spiller dette var! Ga alltid alt for Arsenal, ga seg på landslaget for å kunne konsentrere seg om Arsenal, osvosv. Jeg kommer aldri til å glemme steinansiktet, og er sikker på at Portsmouth kommer til å bli styrket av dette kjøpet. Ja da har Pompey hele 3 ex-Arsenal stjerner i stallen, Campbell, Kanu og til slutt altså Lauren. Håper Eboue og Hoyte blir minst like gode som Lauren, selvom Eboue vel kanskje allerede er på det nivået. Uansett er dette enn mann som vil bli savnet.

Link to comment
Share on other sites

Dette var trist. Synes Ralph burde hengt med videre. Greit å ha en på laget som kan sparke motstander høyt opp i luften, som den gangen han gav Ronaldo en herlig luftetur for så å kjefte på han etterpå.

 

Straffesparket på Highbury mot naboen...

 

Jevn spiller som kanskje er det som mangler litt bakover på sidebackene. For min del kunne Eboue tatt turen til Pompey, menmen.

 

Takk for innsatsen Ralph!!

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Veldig trist, men alle spillere takker for seg en gang. Lauren har gjort en fantastisk jobb for klubben. Han har aldri skilt seg spesielt ut, men har alltid vært en spesiell spiller for meg. Tusen takk for alt, Lauren!! Og lykke til videre under Harry Redknapp!

 

Ralph will always be a true Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg likte dette. Ble faktisk litt satt ut.

 

Lauren har helt klart vært en undervurdert spiller. Har aldri helt skjønt hvorfor.

 

Men det er mulig det er riktig. Alderen har startet innhentingen, samt at skaden trolig har holdt han utenfor i alt for lang tid. Dessuten har det kommet alternativer på hans plass.

 

Kommer til å savne innsatsen hans. Dette var en spiller som ga alt. Hadde noen imponerende rolige øyeblikk når straffene skulle settes i mål. Straffen mot Spudz er nevnt. Må for all del ikke glemme straffen mot Man U i FA-cup finalen.

 

Glemt er heller ikke målet som han puttet mot Chelsea for noen år tilbake.

 

Takk for flott innsats. Lykke til videre!

Link to comment
Share on other sites

Er litt satt ut!

Greit at han gikk til Porthsmouth da.. de svunne Arsenalstjernenes lag!xD

 

Men selv om jeg er litt satt ut så er ikke det negativt, jeg ble bare litt overrasket. Jeg tror dette er bare både for Arsenal [altså Hoyte, Eboue, Wenger og lagmoralen] og Lauren at han reiser, for Lauren kunne nok blitt litt sur om han ikke fikk spilletid, og vi har vel alle sett Lauren sur, så det kunne gått litt på lagmoralen.

 

Synes dette var greit jeg også!

Link to comment
Share on other sites

Trist dette da...

Skulle gjerne sett Lauren i Arsenal-trøya et par år til siden jeg mener han fortsatt er (var :) ) vår beste høyreback.

Men nå det ble det engang ikke sånn, så jeg vil takke han for en solid og flott innsats i Arsenal-trøya og ønsker han lykke til i Portsmouth.

Link to comment
Share on other sites

Det er tydelig at Wenger er redd for å stoppe utviklingen til yngre spillere som Hoyte og Eboue.

Lauren er 30 år. Han har lagt ett langt skadeavbrekk bak seg og Wenger vurderte det nok slik at det er nå han kan få noen pund for spilleren.

Lauren har vi sett det beste av så jeg støtter Wenger i denne saken.

 

Når det er sagt: Lauren har vært en fantastisk spiller for Arsenal og han har vært en viktig faktor i lagets suksess. Takk til en stor spiller.

Link to comment
Share on other sites

Takk for alt Lauren.

 

Det er trist at han nå er solgt, men det betyr vel bare at Wenger mener vi er sterke nok på den posisjonen, med Eboue og Hoyte, samt Gilbert som er på lån.

 

Lykke til i din nye klubb.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig trist. Det måtte vel nesten skje, men det er veldig trist. Nå mister vi enda mer rutine. Vil savne stein-ansiktet voldsomt. Takker han for alt, ble en tåre i øyekroken i går. 9/10 straffer, ett mot scum etter at teddybear f*cking cunt shitingham utlignet på straffe om jeg ikke er helt på jordet. 9/9 før han misset mot Fulham. Han var sinnsykt god, men skader ødela for han den siste tiden. Han var nok, om ikke den beste, en av verdens beste i unbeaten sesongen og runt den tiden.

 

Men vi har Eboue og Arsenalfan Hoyte. Takk for alt Lauren Bisan-Etame Mayer! Vil savne deg.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...