Jump to content

Lauren


Guest kanutten

Recommended Posts

Den artikkelforfatteren har nok store ManU plakater over sengen! Noe som gjelder for mange norske journalister! "Mannen som klikket på Van Nistelrooy"?? Glimrende objektivitet! :D

 

En ting til, legg merke til bildeteksten! Å påsta at det er av de ferskere bilder oppsummerer vel kunnskapen til denne unge mannen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En ting til, legg merke til bildeteksten! Å påsta at det er av de ferskere bilder oppsummerer vel kunnskapen til denne unge mannen!

 

Bildeteksten er riktig den. Les den en gang til så forstår du det:)

 

"Arsenals Lauren er endelig tilbake fra langvarig skade. At det er Martin Keown som jubler i bakgrunnen på de ferskeste bildene, sier sitt."

 

Men at Lauren er "tidligere siktet for å ha sparket flere motspillere i ryggen, også det på Old Trafford i 2003" er vel å gå litt langt? Kan ikke huske at han noen gang er siktet for å "sparke motspillere i ryggen"....

Link to comment
Share on other sites

 

Han er det ja?! Det var jeg ikke klar over, men da er bare å si, da kan han umulig ha vært en god ving. For så dårlige innlegg han slår så utrolig ofte er bare altfor dårlig. Plusset er at han kommer lett fordi motstanderen, men det hjelper jo så lite når innlegga er håpløse.

 

Så oppsummert er han like dårlig fremover som bakover og må da være en utrolig dårlig spiller :D

Jeg er ganske så uenig. Ser hans svakheter bakover og de blir enda mer fremtredende når han ikke får støtte av vingen, men fremover er han helt klart blandt de beste i PL og kanskje i verden i sin posisjon.

 

 

Du synes også det oser verdensklasse over innlegga hans?

 

Han er vel den spilleren som har flest assist når det gjelder innlegg fra kant?

Syns han startet sesongen med noen kamper hvor kvaliteten på leggene var dårlig, men i mine øyne har de bedret seg kraftig utover i sesongen og han har hatt noen kanoninnlegg som har ført til vakre mål fra både van Persie og Henry.

 

 

Akkurat der er jeg enig med deg, synes Eboue har veldig mye bedre kvalitet på innleggene sine enn Lauren, det var det som irriterte meg mest med Lauren før han ble skadet, han greide aldri og løfte ett innlegg over førsteforsvarere, har ikke tall på hvor mange ganger det irriterte meg, men uansett så er det godt og få tilbake spillere, og Eboue kan nok trenge en pause, og litt konkuranse, men jeg mener at når begge to er 100 % så er Eboue ett bedre alternativ, Eboue er også en god del raskere og har bedre snert i skuddene sine og er mye yngre i tillegg, tror heller ikke han blir happy hvis 'Lauren går rett inn i laget igjen. så min stemme går nok til Eboue her,

 

men når det er sagt så har Lauren gitt meg ett av de beste minnene i dette tiåret, og det var straffa mot Scum i 2002, rett etter Teddy the cunt hadde utlignet. Det gjorde seg blant alle Manure og yids fansa oppi militæret på Skjold Garnison :o

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hva har skjedd med Lauren? Hvor er han nå?

Han er tilbake på treningene etter et langt skadeopphold, men er ikke helt klar for a-kamp enda. Blir nok noen reservelagskamper først. Men han har blitt linket til andre klubber, bl.a. West Ham i en £3 mill overgang.

Link to comment
Share on other sites

OK, takk..

 

Lauren burde bli solgt for hans eget beste mener jeg. Vi har Eboue og Hoyte. Lauren er ikke dårligere enn noen av de. Jeg mener han er på høyde med Eboue og bedre enn Hoyte, men de to spillerne kommer i motsetning til han til å utvikle seg til å bli bedre enn han.

Link to comment
Share on other sites

Justin Hoyte er en spiller jeg kunne ha sett på landslaget om noen år så jeg håper for guds skyld de ikke kvitter seg med han. Går han til en annen klubb (noe jeg tviler på) vil han aldri bli like god som han hadde blitt i Arsenal.

 

Om vi ikke kjøper Micah Richards da...

Link to comment
Share on other sites

Bruk Lauren eller Hoyte som bakcup for Gael, til Traore er klar for A-laget. Alle de tre høyrebackene vi har er for gode til og selges. I tillegg kommer Gilbert tilbake, hvis noen bør selges så mener jeg det burde være Hoyte. Neste sesong isåfall.

 

 

Håper heller ikke de kvitter seg med Hoyte.

Defensivt er han den beste av disse pr. dags dato.

Link to comment
Share on other sites

Bruk Lauren eller Hoyte som bakcup for Gael, til Traore er klar for A-laget. Alle de tre høyrebackene vi har er for gode til og selges. I tillegg kommer Gilbert tilbake, hvis noen bør selges så mener jeg det burde være Hoyte. Neste sesong isåfall.

 

 

Håper heller ikke de kvitter seg med Hoyte.

Defensivt er han den beste av disse pr. dags dato.

 

Lauren da? Er helt klart bedre enn Hoyte defentsivt!!

Link to comment
Share on other sites

Bruk Lauren eller Hoyte som bakcup for Gael, til Traore er klar for A-laget. Alle de tre høyrebackene vi har er for gode til og selges. I tillegg kommer Gilbert tilbake, hvis noen bør selges så mener jeg det burde være Hoyte. Neste sesong isåfall.

 

 

Håper heller ikke de kvitter seg med Hoyte.

Defensivt er han den beste av disse pr. dags dato.

 

Lauren da? Er helt klart bedre enn Hoyte defentsivt!!

 

Pr dags dato vil jeg tro Hoyte er bedre.Lauren har tross alt vært borte nesten et år.

Link to comment
Share on other sites

No har Lauren trent seg opp igjen etter ei alvorleg skade. Han viste før skada at han er ein stabil og god spelar (langt meir stabil enn Eboue, og langt betre enn Hoyte) og fortjenar ein sjanse når han no er kome tilbake. Meinar eg i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Lauren kan gå.

 

Ja, så virker tiden å være ute for Lauren i Arsenal. Egentlig ikke så overraskende med tanke på den dekningen vi nå har på høyreback.

 

Jernansiktet Lauren ble aldri en av fansens absolutte favoritter, men motakelsen han og resten av laget fikk etter The Battle of the Buffet tror jeg aldri han glemmer.

Den omskolerte midtbanespilleren har vært en solid spiller for Arsenal i flere år nå, og bortsett fra et par påståtte "bust ups" med lagkamerater, har det sjelden vært noe tull fra Lauren.

 

Når Wenger nå går ut og er så klar på at Lauren kan få gå, regner jeg med han er borte i løpet av kort tid. Slagsmålet på OT og straffesparket mot Tottenham er hva jeg kommer til å huske Lauren for.

 

Lykke til videre.

Link to comment
Share on other sites

Dette synes jeg er veldig synd, og en stor feil av Wenger, selvom jeg selvfølgelig ikke vet hvordan formen hans er etter skade. Men liker ikke dette.

 

Nå har vi klart oss lenge uten Lauren, og med spillere som Eboure, Hoyte, og en utlånt og spennende spiller som Gilbert på samme posisjon, så føler jeg ikke at det er en stor feil Wenger gjør med å la Lauren gå til en klubb han får spille regelmessig.

Nei, synes det er fornuftig gjort av Wenger siden han nå har sett at BÅDE Hoyte og Eboue holder høy klasse på høyre back, og Gilbert er en meget spennende spiller som nå er utlånt til Cardiff og har gjort sine saker bra denne sesongen.

 

Vi kan ikke ha 3-4 spillere på hver posisjon, og da må desverre noen få mulighet hos andre klubber til å få spille regelmessig/fast. Lauren setter nok noen spørsmålstegn i trenerteamet om han vil komme tilbake i samme gode form, og det er ikke lett når man i mellomtiden har fått flere unge spillere i denne posisjonen som holder allerede et ekstremt høyt nivå for Arsenal i sitt spillesystem.

 

Et upopulært valg, men et riktig valg er det jeg tenker på når Lauren får gå til en annen klubb.

 

Lauren har vært en meget god spiller for Arsenal siden han kom, og jeg takker han for ALT. Ønsker han lykke til videre i karrieren, og håper han klarer å få spilt seg inn på et godt lag etter sin skade.

Link to comment
Share on other sites

Dette er nok dessverre helt riktig å gjøre. Det minner litt om situasjonen hvor Cashley Cole hadde fått en del spilletid mens Silvinho var skadet. Silvinho var for god til å sitte på benken, og Cole hadde vist han var et kjempetalent det måtte satses på. Derfor kvittet Wenger seg med Silvinho.. Jeg har stor tro på Eboue. Han er veldig farlig fremover, kan bli bedre bakover, men som veldig mange andre i Arsenal er han fortsatt ung!

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det trist at Lauren kan forsvinne, men Wenger er real nok i sine kommentarer. Skaden hans gav rom for mange yngre spillere som har visst seg verdige rollen på høyrebacken og vi har alle lovprist både Eboue, Hoyte og Djourou.

 

Tror derfor det lureste er at Lauren går til en annen klubb der han får mer spilletid slik at han også kan nyte de siste årene av karrieren sin.

 

Uten tvil en stor spiller og en legende det vil bli synget om i mange år fremover på Emirates Stadium.

Link to comment
Share on other sites

Merkeleg dette her, eigentleg.

Eg minnast når Lauren var ein av dei store syndebukkane på laget, og kategorisk ikkje god nok. I alle fall i byrjinga av sin høgreback-karriere. No er han ein stor helt. Sjølv om Lauren har vore ein god og stabil spelar, med visse kultstatus-aspekt, så trur eg skadeperioden hans har bidratt til å dra opp minnet vårt om han. Uansett hadde eg ynskja å sjå Lauren i Arsenal-trøye igjen. Ikkje så mykje på grunn av dei fotballmessige kvalitetane, men på grunn av alle minna, steinansiktet og alt det bring med seg.

Link to comment
Share on other sites

Uten tvil en stor spiller og en legende det vil bli synget om i mange år fremover på Emirates Stadium.

 

Det spørs det. Ralph har vel aldri hatt ein sang :) . Unsung hero.

 

 

Lauren, Lauren

he's done it once again

Lauren Lauren

 

osv.....eller noe i den stilen

 

Merkeleg dette her, eigentleg.

Eg minnast når Lauren var ein av dei store syndebukkane på laget, og kategorisk ikkje god nok. I alle fall i byrjinga av sin høgreback-karriere. No er han ein stor helt. Sjølv om Lauren har vore ein god og stabil spelar, med visse kultstatus-aspekt, så trur eg skadeperioden hans har bidratt til å dra opp minnet vårt om han. Uansett hadde eg ynskja å sjå Lauren i Arsenal-trøye igjen. Ikkje så mykje på grunn av dei fotballmessige kvalitetane, men på grunn av alle minna, steinansiktet og alt det bring med seg.

 

Sant. Lauren har alltid vært undervurdert. Alle på Arsenal som til enhver tid ikke slår tuneller på alt og alle har hatt en tendens til ikke å være gode nok.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...