Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ønsker meg faktisk ikke så mange nye spillere til sommeren, laget vi har nå er veldig bra samspilt, og jeg syns de blir bare bedre og bedre for hver kamp. Men dersom Gallas forlater, så vil jeg gjerne ha inn en erstatter. Lescott står øverst på min ønskeliste, en spiller jeg har veldig sansen for!

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg faktisk ikke så mange nye spillere til sommeren, laget vi har nå er veldig bra samspilt, og jeg syns de blir bare bedre og bedre for hver kamp. Men dersom Gallas forlater, så vil jeg gjerne ha inn en erstatter. Lescott står øverst på min ønskeliste, en spiller jeg har veldig sansen for!

Keeper da? Er du fornøyd med de sisteskansene vi har i klubben?

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg faktisk ikke så mange nye spillere til sommeren, laget vi har nå er veldig bra samspilt, og jeg syns de blir bare bedre og bedre for hver kamp. Men dersom Gallas forlater, så vil jeg gjerne ha inn en erstatter. Lescott står øverst på min ønskeliste, en spiller jeg har veldig sansen for!

Har også veldig sansen for denne spilleren. Kan også spille venstreback i tillegg til midtstopper som er et pluss. Også det at han er engelsk statsborger er et klart pluss.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg faktisk ikke så mange nye spillere til sommeren, laget vi har nå er veldig bra samspilt, og jeg syns de blir bare bedre og bedre for hver kamp. Men dersom Gallas forlater, så vil jeg gjerne ha inn en erstatter. Lescott står øverst på min ønskeliste, en spiller jeg har veldig sansen for!

Keeper da? Er du fornøyd med de sisteskansene vi har i klubben?

 

Skjønner ikke all den kritikken mot Almunia. Han har, i likhet med resten av laget, gjort store framskritt. Mange klager på at han ikke er en matchvinner, noe jeg er uenig i. Jeg har flere ganger sett han ut i full strekk og vist fram reflekser fra øverste hylle.

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg et litt billigere alternativ som backup eller erstatter for Gallas,kanskje

Piiroja fra FFK.Stor sterk og robust spiller som gir alt,litt annen type enn hva vi har fra før.

Kan godt hende han ville blitt en flopp,men mener selv han burde kunne spille på høyde med Hangeland.

Link to comment
Share on other sites

Enig ang Agger kan være et godt alternativ på stopperplass! Går for han eller Hangeland for arvtaker for Gallas..Vil også gjerne bytte ut en av spissene(vet ikke hvem pr dags dato) i David Villa eller Podolski..

 

Podolski skal spille for FC Köln neste sesong. Det har vært klart i mange mnd.

 

Ellers så er jo Ballack sin kontrakt på vei til å løpe ut, og jeg hadde nok ikke blitt skuffa om han kom!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kunne tenkt meg et litt billigere alternativ som backup eller erstatter for Gallas,kanskje

Piiroja fra FFK.Stor sterk og robust spiller som gir alt,litt annen type enn hva vi har fra før.

Kan godt hende han ville blitt en flopp,men mener selv han burde kunne spille på høyde med Hangeland.

 

Nei takk, han er ikke i nærheten av å være Arsenal-materiale, kan kanskje få et løft når han spiller med bedre spillere, men tror ikke utviklingspotensialet er noe særlig!

 

Jeg kan tenke meg en klasse-midtstopper som kan gi Toure, Djorou og Gallas kamp om plassen. Litt usikker på om Senderos kommer tilbake, kunne vært spennende.

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg et litt billigere alternativ som backup eller erstatter for Gallas,kanskje

Piiroja fra FFK.Stor sterk og robust spiller som gir alt,litt annen type enn hva vi har fra før.

Kan godt hende han ville blitt en flopp,men mener selv han burde kunne spille på høyde med Hangeland.

 

Nei takk, han er ikke i nærheten av å være Arsenal-materiale, kan kanskje få et løft når han spiller med bedre spillere, men tror ikke utviklingspotensialet er noe særlig!

 

Jeg kan tenke meg en klasse-midtstopper som kan gi Toure, Djorou og Gallas kamp om plassen. Litt usikker på om Senderos kommer tilbake, kunne vært spennende.

Piiroja hadde sikkert klart seg grett i luftrommet, men viss han hadde blitt utfordret av en kjapp dribblefant som Ronaldo, Lennon, Pennant osv. så trur jeg det hadde været rått parti og estlendern ville blitt ei rundingsbøye på lik linje som Bjørnebye var rundingsbøyen til Overmars på midten av 90 tallet.

Link to comment
Share on other sites

Skulle vi hatt en ny keeper så ville jeg hatt den unge russeren: Igor Akinfeev. Strålende keeper på strek. God i feltet.

Ja han eller en annen klassekeeper. Også en ny midtstopper som er bunnsolid og helst en litt høy og stygg. :(

Link to comment
Share on other sites

Det vi trenger er en rask, tent spiss med god spillerforståelse. En spiss som kan lese gjennombrudds-passningene til Fabregas og Arshavin. Det er det ingen som gjør godt nok nå :(

 

Eduardo og Vela tror jeg kunne gjort dette bra, men dessverre har ingen av disse spilt med Arshavin og Fabregas noe særlig i løpet av året..

Link to comment
Share on other sites

Tror Vela kunne hatt godt av et låneopphold til. Leser at mange trygler Wenger om å bruke han

mer, men jeg er helt enig, han er ikke helt "der" enda. Han kan ikke ha spilt mange minuttene fotball i 2009?

Starta vell en FA cup kamp eller to, men utenom det har det blitt lite spilletid på Vela. Og han har vell, så vidt jeg har fått med meg, vært skadefri også.

Link to comment
Share on other sites

Denne sommeren kunne jeg godt tenkt meg en del forsterkninger på sentrale posisjoner i laget...

 

Midtstopperplass: Micah Richards eller Steven Taylor - to veldig robuste stoppere som mest sannsynlig forlater sine klubber i sommer. Selv om Taylor er lojal mot klubben sin så blir han nok ikke med the magpies ned i championship. Richards har allerede blitt linket bort fra Manchester City av klubbens manager, Mark Hughes, og det er dermed lave odds for at han forlater klubben i sommer. To unge engelske stoppere som, ut fra omstendighetene, ikke vil bli altfor dyre for oss i sommer.

 

Sentral midtbane: Selv om Alex Song har spilt kontinuerlig godt den siste tiden føler jeg at vi trenger noen som kan være backup for vår kamerunske unggutt og som samtidig vil pushe ham til å bli bedre å bedre. Sebastian Inler tror jeg kan være svaret i denne posisjonen, ettersom sveitseren både har rutine i forhold til erfaring og alder.

 

Spiss: Dersom Adebayor skulle gå i sommer trengs det en ny spiss i toppklasse, ettersom det ville være naivt å tro at Arsenal skal kunne gå en hel sesong uten nevneverdige skader på angrepsspillerne våre. Med Wenger ved roret vil det også være naivt å tro at vi skal hente inn en verdensklasse spiller for å erstatte Ade, men det trengs, og vil i tillegg gi laget et enormt moralsk løft (slik som Arshavin-kjøpet ga). David Villa, Karim Benzema og Sergio Aguero er alle spillere som ville ha passet perfekt inn i vårt spillersystem, men ingen av disse kommer til å være tilgjengelige til en Wenger-vennlig pris, så vi bør se på andre alternativer. Jeg vil kanskje se en Adriano i Arsenal-trøya. Den tidligere brasilianske stjernespilleren er fortsatt bare 27 år og jeg tror han vil kunne blomstre på ny dersom han får et klubbskifte, og hvem er da bedre enn Wenger til å gi ham den sjansen? Han vil garantert også komme for en meget rimelig penge, så jeg sier at vi skal satse på å gi nytt liv til en noe falmende brasiliansk stjerne. Edit: ser at Adriano ble frigitt av Inter den 24. April noe som gir oss en sjanse til å få han helt gratis.

 

Dersom vi også skal hevde oss helt i toppen i årene som kommer trenger vi enda flere talenter slik at de få som kommer opp blir klassespillere (les; Cesc Fabregas, Gael Clichy) og ikke bare stallfyll (les; J. Hoyte, J. Aliadiere, etc.) Gael Kakuta, Mamadou Sakho, Stephan El Sharawi, Henri Saivet, Ignacio Camacho, Andrew Carroll og Mario Balotelli vil alle være mer enn velkomne til klubben vår i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker fortsatt en keeper i virkelig verdensklasse, selv om Almunia har vokst. I tillegg ønsker jeg en skikkelig bauta av en midtstopper og en jordfreser av en midtbanemann. Sist men ikke minst ønsker jeg meg en virkelig superspiss som kan skape/lage mål helt ut av ingenting. Vi har Arshavin, men det blir nok for lite med kun ham...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Sakho fra PSG, jeg tror at han kan bli en midtstopper i verdensklasse..

 

Vi trenger ikke spillere som kan bli. Vi trenger spillere som allerede er

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Sakho fra PSG, jeg tror at han kan bli en midtstopper i verdensklasse..

 

Vi trenger ikke spillere som kan bli. Vi trenger spillere som allerede er

Enig i det, men Sakho er mer sansynlig å håpe på enn en klassestopper..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Sakho fra PSG, jeg tror at han kan bli en midtstopper i verdensklasse..

 

Vi trenger ikke spillere som kan bli. Vi trenger spillere som allerede er

Enig i det, men Sakho er mer sansynlig å håpe på enn en klassestopper..

 

Tar gjerne imot en rapport på Sakho fra du som har sett ham spille og vet hva han står for. Jeg har kun et forhold til ham fra FM...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Sakho fra PSG, jeg tror at han kan bli en midtstopper i verdensklasse..

 

Vi trenger ikke spillere som kan bli. Vi trenger spillere som allerede er

Enig i det, men Sakho er mer sansynlig å håpe på enn en klassestopper..

 

Tar gjerne imot en rapport på Sakho fra dere som har sett ham spille og vet hva han står for. Jeg har kun et forhold til ham fra FM...

 

Har bare sett han i et par kamper, men ut ifra det jeg har sett virker han som han er veldig veldig moden for alderen, har lederegenskaper, fart, duellstyrke og er god på hodet.

 

Skal jeg sammenligne han med noen ville jeg si at han er noen skritt foran vår egen Nordtveit når det gjelder fysikken og hurtigheten, og dermed ville han lettere tilpasse seg Premier League, men han går nok ikke rett inn i førstelveren nei, han er derimot et meget stort stoppertalent som jeg gjerne ville sett i Arsenal innen et par år.

 

Definitivt en for fremtiden, men vi trenger en for nåtiden spør du meg. Samtidig hadde Sakho blitt veldig dyr i forhold til alderen og andre signeringer som Wenger har gjort.

Link to comment
Share on other sites

:blink:-->

QUOTE(Stefan B @ May 6 2009, 03:36 PM) 167677[/snapback]

Jeg ønsker meg Sakho fra PSG, jeg tror at han kan bli en midtstopper i verdensklasse..

 

Vi trenger ikke spillere som kan bli. Vi trenger spillere som allerede er

Enig i det, men Sakho er mer sansynlig å håpe på enn en klassestopper..

 

Tar gjerne imot en rapport på Sakho fra dere som har sett ham spille og vet hva han står for. Jeg har kun et forhold til ham fra FM...

 

Har bare sett han i et par kamper, men ut ifra det jeg har sett virker han som han er veldig veldig moden for alderen, har lederegenskaper, fart, duellstyrke og er god på hodet.

 

Skal jeg sammenligne han med noen ville jeg si at han er noen skritt foran vår egen Nordtveit når det gjelder fysikken og hurtigheten, og dermed ville han lettere tilpasse seg Premier League, men han går nok ikke rett inn i førstelveren nei, han er derimot et meget stort stoppertalent som jeg gjerne ville sett i Arsenal innen et par år.

 

Definitivt en for fremtiden, men vi trenger en for nåtiden spør du meg. Samtidig hadde Sakho blitt veldig dyr i forhold til alderen og andre signeringer som Wenger har gjort.

Det er som Stefan B sier han er veldig god på hodet, pluss at han har en veldig god fysikk til å være så ung, men han kan som du sier fort bli veldig dyr. Jeg tror PSG er veldig lite lysten på miste et av det støre midtstopper talentene i europa..

Link to comment
Share on other sites

I sommer tror / håper jeg Wenger kommer til å hente inn flere med rutine. Wenger fikk mye kritikk i starten av sesongen og han har selv senere vært ute i media og sakt at ungdomspolitikken hans kan ha vært med på å koste Arsenal gullet i år.

Spillere som Song, Denilson og Gibbs har forbedret seg sterkt, men vi ser dessverre ofte i de store kampene at det er noe som mangler, spesielt i den defensive delen. Her er min ønskeliste:

 

Midtstopper: Senderos forsvinner nok i sommer og da tror jeg Hangeland kan være en god erstatter.

 

Def.midt: Denilson og Song kommer fortsatt bare til å bli bedre men Barry hadde helt klart vært en god forsterknig her, siden Villa ikke klarte å kvalifisere seg til CL er han nok også et mulig alternativ.

 

Kunne også ønsket meg en giftigere makker til van Persie, vi kan drømme om David Villa eller Benzema men hvis vi tenker realistisk, Eduardo får ristet av seg skadene og Ade skjerper seg så burde vi være godt rustet der fremme.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...