Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

David Villa har selv uttalt at han gjerne spiller for Arsenal, og nå når Valencia trolig må selge unna noen spillere kan jeg se for meg at David Villa er en av de første som drar. Nå aner ikke vi hva som foregår bak kulissene, men om ikke Wenger har gjort et forsøk på et eller annet her en eller annen gang blir jeg litt overasket.

 

Vi kan definitivt få David Villa om vi vil ha han, og det vil vel minimum 90% + av fansen? City kan helt sikkert matche budet og lønnen slik som de holder på, men hallo! Vi er verdens flotteste klubb og spiller den vakreste fotballen, hvem vil ikke være en del av det?

Link to comment
Share on other sites

Vi er verdens flotteste klubb og spiller den vakreste fotballen, hvem vil ikke være en del av det?

 

 

Det er mange det og det er mange som setter penger som en viktigere faktor som feks: Flamini, A.Cole med flere..

Link to comment
Share on other sites

Dette er min ønskeliste til jul:

1. Sebastian Frey eller Shay Given

2. Loric Cana

3. David Villa og/eller en god ving(som klarer begge sider og midt)

Tror de fleste av disse hadde passet godt inn i spillestilen vår.

Men dette er alle dyre spillere, så Wenger og jeg deler neppe samme ønsker ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi får håpe vi får mange julegaver på nyåret!

 

Tviler på at Wenger kjøper så altfor mye i januar vinduet, han har uttalt at han ikke prøver å kjøpe noe særlig i dette vinduet, siden det er mer uegnet enn sommervinduet.. men får håpe han har sperret øyenene opp med at vi VIRKELIG trenger en defensiv midtbane i verdensklasse som passer med Fabregas.

Får vi dette er jeg fornøyd, keeperplassen o.l. tror jeg at han venter til sommeren med å gjøre noe med. Forhåpentligvis så får Fabianski sjansen etterhvert og spiller på seg selvtillit og viser klasse slik at vi ikke trenger å bolstre denne plassen.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 3 2008, 06:32 PM) 150326[/snapback]
Vi får håpe vi får mange julegaver på nyåret!

 

Tviler på at Wenger kjøper så altfor mye i januar vinduet, han har uttalt at han ikke prøver å kjøpe noe særlig i dette vinduet, siden det er mer uegnet enn sommervinduet.. men får håpe han har sperret øyenene opp med at vi VIRKELIG trenger en defensiv midtbane i verdensklasse som passer med Fabregas.

Får vi dette er jeg fornøyd, keeperplassen o.l. tror jeg at han venter til sommeren med å gjøre noe med. Forhåpentligvis så får Fabianski sjansen etterhvert og spiller på seg selvtillit og viser klasse slik at vi ikke trenger å bolstre denne plassen.

Jeg syns det er dumt at han ikke bruker å kjøpe spillere i Januar.

Arsenal kunne ha vært en bedre vist vi hadde kjøpt spillere i Januar også.

Håper forsåvidt at han kjøper en ny spiller den 25. Januar :)

Link to comment
Share on other sites

City har lagt til Villa på ønskelisten sin. 60 mill.

 

 

 

DAVID VILLA’S agent has flown in for talks about making a £60million move to Manchester City.

The Spain striker, 27, is a target for many of Europe’s top clubs but City’s billionaire Arab owners are ready to put their cash on the table.

 

Sources in Spain say Jose Luis Tamargo, Villa’s agent, met City’s representatives yesterday to discuss a five-year contract worth £150,000-a-week.

 

Villa was one of the stars of Spain’s Euro 2008 success. He was the tournament’s top scorer with four goals despite missing the final victory over Germany because of injury.

 

The hitman averages more than a goal a game and is currently second top-scorer in La Liga.

 

Cash-strapped Valencia may find a bid the size of City’s would be too good to turn down.

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sport.co.uk/news/Football/10942...h_De_Rossi.aspx

 

Hadde vært rått om dette stemte, men tviler på at Wenger kommer til å overby Real hvis de er bestemt på å få spilleren, samtidig som Roma ikke er veldig interesserte i å selge han så blir nok ikke dette noe annet enn et løst rykte.

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

 

Vi har Nasri, Traore og Rosicky, hva skal vi med Babel da? Nei takk!

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

 

Vi har Nasri, Traore og Rosicky, hva skal vi med Babel da? Nei takk!

 

 

Under wenger så ville Babel kunne bli enorm,jeg rett å slett storkoser meg når jeg ser hvor lite Benitez har klart å få fram i den gutten.

Han har enorm fart ,samtidig som teknikken er bra og et godt blikk for mål+en kraftig skuddfot.

Tror fort Wenger kunne omskolert han til spiss for han

minner meg faktisk litt om en ung henry.

Tanken på at Wenger skulle fått han til oss gjør at jeg får vann i munnen.

Desverre så skjer det nok ikke,men jeg har et lite håp ;)

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

 

Vi har Nasri, Traore og Rosicky, hva skal vi med Babel da? Nei takk!

 

Tuller du?

 

Nasri - ingen typisk ving.

Traore - veldig uferdig (har egentlig ikke noe tro på han heller).

Rosicky - kommer kanskje aldri tilbake i akseptabel form, og heller ingen typisk ving.

 

Spillere som Denilson, Diaby og Eboue har fått alt for mye spilletid på vingene den sesongen her. Vi trenger mer bredde i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

Er en stor fan av Babel. Her snakker vi om en klasseving. Skjønner ikke hvorfor han ikke spiller fast på pool, men det har vel med Benites sin defensive tankegang å gjøre.

 

Med han Walcott, Rosicky og Nasri hadde vi hatt 4 gode vinger. To som er gode til å utfordre med fart, og to som trekker mer inn, og er mer kreative i spillestilen. Tror dette ville gjøre oss mer allsidige, og dermed vanskeligere å forsvare seg mot.

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

 

Vi har Nasri, Traore og Rosicky, hva skal vi med Babel da? Nei takk!

 

Tuller du?

 

Nasri - ingen typisk ving.

Traore - veldig uferdig (har egentlig ikke noe tro på han heller).

Rosicky - kommer kanskje aldri tilbake i akseptabel form, og heller ingen typisk ving.

 

Spillere som Denilson, Diaby og Eboue har fått alt for mye spilletid på vingene den sesongen her. Vi trenger mer bredde i stallen.

 

Nokså enig med Evju her. Vingene våre er stort sett skadet så en Babel hadde jeg ikke sagt nei til.

Det skjer nok ikke men putt inn Alonso også i pakken så er vi klar ;)

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

 

Vi har Nasri, Traore og Rosicky, hva skal vi med Babel da? Nei takk!

Vi trenger så absolutt en ving, hvertfall om vi skal kjempe om medaljer i år.

Wallcott er langtids skadet, Nasri er litt små skadet til tider og Rosicky ser vi kanskje ikke før neste år.

Traore og Wallcott er også fortsatt så unge at de ikke kan levere på et jevnt nivå enda.

Vi trenger en ving, helst en som klarer begge sider,

Ryan Babel eller Kalou hadde vært topp. (selvom vi mest sannsynlig ikke får noen av dem)

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

 

 

Vi har Nasri, Traore og Rosicky, hva skal vi med Babel da? Nei takk!

 

Tuller du?

 

Nasri - ingen typisk ving.

Traore - veldig uferdig (har egentlig ikke noe tro på han heller).

Rosicky - kommer kanskje aldri tilbake i akseptabel form, og heller ingen typisk ving.

 

Spillere som Denilson, Diaby og Eboue har fått alt for mye spilletid på vingene den sesongen her. Vi trenger mer bredde i stallen.

 

Tuller ikke, hvorfor bruke millioner og milliadrer på spillere som som sitter på benken i andre klubber som er dårligere enn oss? Las oss heller satse på Nasri og Traore for fremtiden! (Regner med det er mange som er uenig med meg nå, men vil desverre ikke ha Babel!)

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte helt Traore.

Han er den vingen vi trenger for øyeblikket og han og Walcott på hver sin kant kan skape MYE fart og eksplosivitet.

 

Jepp, han har fart og eksplosivitet, men er jo langt fra bra nok! Naiv og dårlig teknisk...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...