Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ikke vært noe dumt valg det. van Bommel var veldig god i PSV. Hvilken kvalitet han holder nå vet jeg ikke, men hvis det er nogenlunde det samme som tidligere så ville han vært et godt kjøp.

- gammel (snart 33)

- får mye kort

- går fort sur (ikke ideell ledertype)

- dårlig fart

 

Ser ingen grunn til å hente vBommel. Han er ikke noe bedre enn Gilberto og han lot vi gå, så...

 

Var det ikke han som spyttet på Vieira en gang? Ikke fan om jeg vil ha han til Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

hent tilbake Vieira, skjer nok ikke, men hadde vært en god deal! Vi må uansett rett og slett ha en GOD midtbanespiller, her må Wenger bruke noen kroner, og egentlig en keeper.... på midtbanen henter vi Yaya Toure og målvakten heter Shay Given!

Jeg syns ikke vi burde hente Vieira tilbake.

Vi burde heller hent f.ek: Yaya Toure, Veloso eller Alonso.

Link to comment
Share on other sites

Heller Alonso enn Veloso.. Alonso har rutine med mange med mange år med toppfotball og flere år i premier league.. Vi trenger rutine på midtbanen!!.. Veloso er jo en god spiller, men han er allikevell 21 år gammel.. Pluss at han ikke har rutine med spill på høyt nivå, bortsett fra noen kamper i Champions league..

 

Men siden Wenger ikke hentet Alonso før sesongen så tviler jeg på at han gjør det i Januar... :D

Link to comment
Share on other sites

Heller Alonso enn Veloso.. Alonso har rutine med mange med mange år med toppfotball og flere år i premier league.. Vi trenger rutine på midtbanen!!.. Veloso er jo en god spiller, men han er allikevell 21 år gammel.. Pluss at han ikke har rutine med spill på høyt nivå, bortsett fra noen kamper i Champions league..

 

Men siden Wenger ikke hentet Alonso før sesongen så tviler jeg på at han gjør det i Januar... :D

Han sa jo at han var intressert og han la jo inn et bud men han var aldri i nærheten

av å få han kanskje han prøver igjen i januar da har han jo litt mer tid.

Link to comment
Share on other sites

På dette tidspunktet er det nok helt uaktuelt for Liverpool å selge Xabi Alonso. Han har selvfølgelig storspilt på midtbanen deres i år, og dermed har Rafael Benitez fått ny tro på han. Vi kan nok bare glemme Alonso. Miguel Veloso var jo, etter det jeg har forstått, nær ved å signere i august. Håper Wenger prøver seg på ny i januar. Men aller helst ser jeg at Patrick Vieira bringers hjem. Hvorfor er nok unødvendig å skrive. Dessuten ser det ut som at Robert Pires gjør det bra i Villareal, han har rutine også, så hvorfor ikke? -Men med tanke på alder og at Wenger aldri henter tilbake spillere, er dette høyst usannsynlig. Men det er jo alltids lov å drømme.

Link to comment
Share on other sites

Den eneste muligheten vi hadde til å hente Alonso, var i sommer.Eneste grunnen til at han ikke er her, er fordi Wenger var gjerrig.

Men hvis vi ser på hvordan situasjonen er i dag, så tror jeg ikke Alonso er den "leder"-typen som klubben trenger.

Vi trenger Loric Cana, han er det nermeste vi kommer Vieira i yngre utgave, hvis han har noe av de samme ball-ferdighetene.

Link to comment
Share on other sites

Den eneste muligheten vi hadde til å hente Alonso, var i sommer.Eneste grunnen til at han ikke er her, er fordi Wenger var gjerrig.

Men hvis vi ser på hvordan situasjonen er i dag, så tror jeg ikke Alonso er den "leder"-typen som klubben trenger.

Vi trenger Loric Cana, han er det nermeste vi kommer Vieira i yngre utgave, hvis han har noe av de samme ball-ferdighetene.

 

Lorik Cana er en knallspiller, faktisk verdensklasse vil jeg si. Virker dog som en ekstremt lojal spiller, så er kanskje ikke så lett å lokke han vekk fra Marseille..

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns vi skal prøve å hente enten Yaya Toure, D. Di Rossi eller Veloso. Alternativt Appiah som er gratis, men en litt større risk kanskje.

 

På stopperplass er jeg mer usikker, men som en langsiktig investering, Micah Richards.

Uansett...å finne en mer dominerende stopper enn de vi har i dag burde være mulig.

 

Ellers syns jeg Bendtner i mine øyne ser mer og mer ut som et salgobjekt. Jeg mener han ikke presterer godt nok når han får sjansen. og han har fått en del sjanser etterhvert tross sin unge alder.

Link to comment
Share on other sites

Nå som Roma har startet så ubeskrivelig svakt i Serie A denne sesongen, så kan det muligens være mulig å lokke Daniele de Rossi fra klubben. Allikevel tviler jeg på om vi klarer det, siden han er veldig lojal til klubben, og difinitivt er den neste kapteinen etter Totti. Men hvis det er mulig ville det være det optimale. Verdens beste defensive midtbanespiller ved siden av Cesc? Yes thank you...

 

Ellers bør vi hente Richards i sommer, men først og fremst gi Djourou sjansen NÅ!

 

Adebayor ut, og en målfarlig spiss inn hadde vært glimrende. Usikker på hvem jeg vil ha, men en ung og giftig spiller som Zarate hadde jeg ikke takket nei til. Ser også at han er nevnt tidligere i tråden. Kan ikke være alt for dyr heller.

 

Husker noen forresten at jeg nevnte Fellaini før overgangsvinduet stengte i sommer? Har vært enorm i Everton! Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke kunne snappe ham for en billig penge. Latterlig dårlig av franskmannen i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Nå som Roma har startet så ubeskrivelig svakt i Serie A denne sesongen, så kan det muligens være mulig å lokke Daniele de Rossi fra klubben. Allikevel tviler jeg på om vi klarer det, siden han er veldig lojal til klubben, og difinitivt er den neste kapteinen etter Totti. Men hvis det er mulig ville det være det optimale. Verdens beste defensive midtbanespiller ved siden av Cesc? Yes thank you...

 

Ellers bør vi hente Richards i sommer, men først og fremst gi Djourou sjansen NÅ!

 

Adebayor ut, og en målfarlig spiss inn hadde vært glimrende. Usikker på hvem jeg vil ha, men en ung og giftig spiller som Zarate hadde jeg ikke takket nei til. Ser også at han er nevnt tidligere i tråden. Kan ikke være alt for dyr heller.

 

Husker noen forresten at jeg nevnte Fellaini før overgangsvinduet stengte i sommer? Har vært enorm i Everton! Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke kunne snappe ham for en billig penge. Latterlig dårlig av franskmannen i mine øyne.

 

Richards bør vi hente?ja,han er en veldig god spiller som nok alle toppklubbene kunne tenkt seg,men har du glømt hvor han spiller?City trenger ikke akkurat å selge han for å si det sånn.

Fellaini,har sett noen kamper med han den siste tiden,må si jeg synes vi har mange spillere som er like god å bedre enn han allerede,har vertfall ikke imponert meg voldsomt.

Kanskje likevel en type vi kunne trengt,med tanken bla hodestyrken hans,men at det er latterlig av wenger å ikke kjøpe han synes jeg er litt tåperlig sagt.

Det er utrolig mange gode talenter der ute og VELDIG mange av de spiller allerede i Arsenal,vi kan ikke forvente at Wenger snapper opp absolutt alle :(

Link to comment
Share on other sites

Nå som Roma har startet så ubeskrivelig svakt i Serie A denne sesongen, så kan det muligens være mulig å lokke Daniele de Rossi fra klubben. Allikevel tviler jeg på om vi klarer det, siden han er veldig lojal til klubben, og difinitivt er den neste kapteinen etter Totti. Men hvis det er mulig ville det være det optimale. Verdens beste defensive midtbanespiller ved siden av Cesc? Yes thank you...

 

Ellers bør vi hente Richards i sommer, men først og fremst gi Djourou sjansen NÅ!

 

Adebayor ut, og en målfarlig spiss inn hadde vært glimrende. Usikker på hvem jeg vil ha, men en ung og giftig spiller som Zarate hadde jeg ikke takket nei til. Ser også at han er nevnt tidligere i tråden. Kan ikke være alt for dyr heller.

 

Husker noen forresten at jeg nevnte Fellaini før overgangsvinduet stengte i sommer? Har vært enorm i Everton! Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke kunne snappe ham for en billig penge. Latterlig dårlig av franskmannen i mine øyne.

Kjøpe en av dagens mest usportslig spillere, Daniele De Rossi, vil jeg så absolutt ikke. Han er kanskje god, men å ha en sånn drittsekk i klubben er noe av det siste jeg vil. Han og Totti gjør vel Roma til et av de mest klysete lagene i verden ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpe en av dagens mest usportslig spillere, Daniele De Rossi, vil jeg så absolutt ikke. Han er kanskje god, men å ha en sånn drittsekk i klubben er noe av det siste jeg vil. Han og Totti gjør vel Roma til et av de mest klysete lagene i verden ;)

 

Alle italienske fotballspillere er klysete. De filmer, syter og klager konstant.

Vi skulle henta Barry eller en annen Robust engelsk mann.

Men med Wenger bak roret er det ikke vits å håpe en gang, det skjer ikke.

Link to comment
Share on other sites

Eg kunne faktisk tenkt meg Brede Hangeland. Han er kanskje ikkje verdens beste lirare, men har ein utruleg evne til å få ballen unna i farlige situasjonar. Ein annan spelar er Matthew Upson, ser at det blir spekulert i engelsk media i dag om at han er på ønskelista til Wenger.

Kanskje ingen dum ide, me hugsar vel alle suksessen med å hente tilbake Martin Keown fra Everton.

Link to comment
Share on other sites

Daniele de Rossi vil jeg så absolutt til klubben. En som kjemper og blør for klubben og som aldri gir opp, og som dessuten har en bra teknikk, flott pasningsfot og er en imponerende frisparktaker. Han kan virke som en skikkelig klysete spiller og hva så.. Vår kjære Thierry Henry var til tider også en arrogant jævel som likte å kødde med folk på banen, og vi ELSKET det..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke at Santa Cruz er i nærheten av å være god nok for Arsenal. Ja, han hadde en god sesong i fjor, men hva har han gjort i år? Så han mot Tottenham i stad, kan ikke si han imponerte særlig. Virker tung og med dårlig touch.

 

Daniele de Rossi sier jeg ja til. Tror vi kunne trengt en spiller som motstanderne virkelig hatet grunnet litt usportslig oppførsel. Litt stål og røffe taklinger på midten hadde gjort seg nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det hadde vært spennende å kjøpt tilbake Matthew Upson. Jeg må jo inrømme at jeg ikke har sett han spille så mye, men han spilte jo og scorte nå sist for England og det er jo et klart styrketegn.. ;)

 

Det er jo noen rykter som sier at Wenger er interesert i å henta ham i Januar.

Men nå er jo ikke det å låne Van Buyten no dårlig alternativ heller..Som Helmik'n sier.

Link to comment
Share on other sites

Som defensiv midtbane vil jeg ha en med stor løpskapasitet, sterk i dueller og går hardt inn i taklinger, og som i tillegg kan skyte godt!

Daniele De Rossi, Yaya Toure eller Miguel Veloso hadde vært perfekt, sistnevnte mangler kanskje noe på rutinen, men har alt som skal til, slik at Fabregas også kan briljere igjen!

 

Det begynner å bli lenge mellom slike bilder, om man ser bort fra Gallas:

3035485961_a40c440e33_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

nå må wenger innse at denilson ikke er god nok for fast spill på 1. laget!! men han kan bli det om et par år;)

 

til januar eller til sommeren må wenger kjøpe en DM og kanskje en rutinert GOD stopper.

For en gangs skyld bruk penger Wenger! du må det!!

 

Veloso, Yaya?? ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...