Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg glemte helt Traore.

Han er den vingen vi trenger for øyeblikket og han og Walcott på hver sin kant kan skape MYE fart og eksplosivitet.

 

Jepp, han har fart og eksplosivitet, men er jo langt fra bra nok! Naiv og dårlig teknisk...

 

Traore har da ikke dårlig teknikk! Naiv er han vel, men å si at han har dårlig teknikk blir jo helt på jordet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte helt Traore.

Han er den vingen vi trenger for øyeblikket og han og Walcott på hver sin kant kan skape MYE fart og eksplosivitet.

 

Jepp, han har fart og eksplosivitet, men er jo langt fra bra nok! Naiv og dårlig teknisk...

 

Hva i all verden?! Traore er en fantastisk tekniker, og er så difinitivt en fremtidig førstelagsspiller for Arsenal, dersom han får ut potensialet sitt og har tålmodighet. Fintene hans er en drøm å se på, og han bruker dem på en veldig effektiv måte. Å påstå at han er dårlig teknisk er latterlig!

 

Du har dog helt rett i at han er noe naiv. Han mangler en del i hodet før han blir en spiller i verdensklasse, men får han det så tror jeg at han er vår nye venstreving innen få år. Å ha to så lynraske vinger som Theo og Traore på hver kant hadde vært utrolig. Begge legger gode innlegg og kan utfordre og gå forbi motstandere. Dette er noe vi mangler i dagens lag.

 

Tror vi gjør en kjempetabbe dersom vi lar Traore gå i sommer.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2467902.ece

Alex er lei av å være 3. valg i Chelsea. God på hodet, det trenger vi, går også noen rykter om at Gallas forsvinner i Januar.

Har lest det samme i flere engelske aviser nå. Ingen tvil om at vi hadde trengt en spiller som Alex. Han er en klassestopper som ikke får ut potensialet sitt i Chelsea grunnet lite spilletid. Regner med at Wenger følger saken nøye, men han blir neppe en billig mann.

Kanskje vi kan gjøre en ny byttehandel, vi får Alex, og de får Gallas tilbake + litt penger :huh: haha!

Link to comment
Share on other sites

Hva med Thiago Silva, han er tilgjenglig på free transfer. Han er en veldig god midtstopper som spilte for Brasil hele OL. Men det er flere andre klubber som er innterisert i den kraftfulle midtstopperen..

 

Scolari er også interessert i å kjøpe Fluminese-forsvareren Thiago Silva. Han er tilgjengelig på free transfer, etter at han har gått ut sin kontraktsti i Brasil. Men Chelsea får konkurranse fra Inter Milan, AC Milan og Villarreal. (The Independent)

Link to comment
Share on other sites

Matthew Upson eller Micah Richards. Begge presterer på høgt nivå, og har prestert over tid. Savner spillere som innerst inne mener at Arsenal er klubben i deres hjerte. United, Liverpool, Chelsea har en engelsk midtstopper og en utenlandsk som makker. En slik løsning ville vært optimal :)

 

Toure/Djorou - Richards/Upson

Link to comment
Share on other sites

Liverpools Ryan Babel er lei av å slite benken, forståelig nok. God kompis av van Persie, og med Wengers veiledning ville han nok blomstret. Det er en spiller jeg godt kan tenke meg på venstrekanten med Theo på høyre. Da snakker vi skikkelig vingspill.

Babel var Arsenal fan når han var lite. Så han har kanskje lyst til å spille for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker en med muskler. Han skal være en som faen ikke legger noe i mellom i duellene han går i. For det gjør vondt å se hvor fryktelig svake vi er, og det drar Boro stor nytte av. Vi er gjennomskuet nå, for vi får ikke til noe mot lag som går i duellene i hundre og helvette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker at Wenger våkner opp 01.01.09 og innser at laget trenger forsterkninger. Hva disse forsterkningene heter, eller hvor de kommer fra, er ikke så nøye, så lenge det er forsterkninger. Det er viktigere med kvalitet enn med navn

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker at Wenger våkner opp 01.01.09 og innser at laget trenger forsterkninger. Hva disse forsterkningene heter, eller hvor de kommer fra, er ikke så nøye, så lenge det er forsterkninger. Det er viktigere med kvalitet enn med navn

 

Helt enig!

 

All forsterkning er god forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

Thiago Silva er nå klar for Milan for 70 mill.

 

 

Ja, og da spørs det om ikke Big Phil kommer tilbake og blir værende..

 

Og godt er det. Tipper faktisk vi bryter låneavtalen i Milan, dersom vi får deres samtykke. Vi trenger faktisk en spiller med Senderos' kvaliteter om dagen - en no-nonsense spiller som bruker ett touch på å klarere en ball. Klareringene er faktisk noe vi sliter veldig med om dagen, og som for eksempel i dag gjorde at vi ble beleiret av Middlesbrough. I tillegg har Phil god duell- og hodestyrke, noe det egentlig kun er Djourou som har i samme grad av midstopperne vi har i dag.

 

Ellers får jeg faktisk mer og mer lyst på Daniele de Rossi. Får vi hentet ham enten i januar eller til sommeren, tror jeg vi ville fått verdens mest fryktede sentrale midtbane. De Rossi og Cesc hadde vært helt fantastiske sammen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...y.html?ITO=1490

 

Hvor deilig hadde ikke dette vært om det stemte? Selv har jeg mine tvil, siden Wenger sa han kom til å kjøpe 2-3 erfarne spillere i fjor, men dette skjedde aldri.

 

Kan dog hende at Wenger har bestemt seg for at laget rett og slett ikke er godt nok per dags dato, og ikke har bredde eller kvalitet nok til å være med å kjempe i toppen med alle skadene vi har år etter år..

Link to comment
Share on other sites

Thiago Silva er nå klar for Milan for 70 mill.

 

 

Ja, og da spørs det om ikke Big Phil kommer tilbake og blir værende..

 

Og godt er det. Tipper faktisk vi bryter låneavtalen i Milan, dersom vi får deres samtykke. Vi trenger faktisk en spiller med Senderos' kvaliteter om dagen - en no-nonsense spiller som bruker ett touch på å klarere en ball. Klareringene er faktisk noe vi sliter veldig med om dagen, og som for eksempel i dag gjorde at vi ble beleiret av Middlesbrough. I tillegg har Phil god duell- og hodestyrke, noe det egentlig kun er Djourou som har i samme grad av midstopperne vi har i dag.

 

Ellers får jeg faktisk mer og mer lyst på Daniele de Rossi. Får vi hentet ham enten i januar eller til sommeren, tror jeg vi ville fått verdens mest fryktede sentrale midtbane. De Rossi og Cesc hadde vært helt fantastiske sammen.

Alle som husker kampen mellom USA og Italia i VM 2006, vil aldri se han i Arsenaltrøye! Usmakelig spiller

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Clichy har gjort det så bra i det siste, så jeg ønsker meg kanskje en ny venstreback til Januar, men vi har jo Armand Traore når han kommer tilbake.

Men jeg ønsker meg også en defensiv midtbanespiller og en ny midtstopper, kanskje en ny spiss og en ny ving. David Villa og David Silva kanskje...

Det hadde vært noe å ha de to på laget.

EDIT:Fornøyd nå The Gunner?

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Clichy har gjort det så bra i det siste, så jeg ønsker meg kanskje en ny venstreback til Januar.

 

Verdens beste venstreback har ikke prestert opp mot sitt beste i det siste - Oioi, her må vi få inn en erstatter! Seriøst, du vil vel virkelig ikke erstatte Clichy fordi han ikke vært så god i det siste. Nei, gi han heller en liten fotballpause, og la han komme tilbake i storform igjen. Når det gjelder Traore har vel han mer eller mindre blitt venstrekant i det siste. Han er nok neppe god nok defensivt i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Clichy har gjort det så bra i det siste, så jeg ønsker meg kanskje en ny venstreback til Januar.

Men vi har jo Armand Traore når han kommer tilbake.

Men jeg ønsker meg også en defensiv midtbanespiller og en ny midtstopper.

Kanskje en ny spiss og en ny ving.

David Villa og David Silva kanskje...

Det hadde vært noe å ha de to på laget.

Bare lurer; hvorfor må du skifte linje etter hver setning i hvert eneste innlegg du skriver her på forumet?

 

Ellers håper jeg virkelig på Mexes/Upson, en defensiv midtbane med stor arbeidskapasitet og en spiss som vet hvor målet står.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha en eller flere spillere som kan gå inn og styrke laget fra dag én. Hvem dette er håper jeg virkelig noen i Arsenal er bedre skikket enn meg til å se. Om ikke dette er tilfelle bør de ta en reality-check og se at fansen, menneskene klubben lever av, ikke er fornøyd. Noe må gjøres, og det bør gjøres fort.

 

Dette har ingenting å gjøre med at jeg ikke er en ordentlig Arsenalsupporter, men et prov på at jeg bryr meg. Hvert tap klubben går på gjør meg vondt, og jeg ønsker bare det beste for klubben.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...