Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

 

Høres bra ut det der, men det overrasker meg ganske stort hvis han ikke har en deffensiv midtbanespiller på listen over spillere han ønsker å hente i januar.

 

Og etter som han nå ønsker å hente en spiss, kan det bety at spillere som Adebayor eller Bendtner vil være på vei ut?

Link to comment
Share on other sites

den lista tror jeg ikke har mye rot i virkeligheten, Wenger har nok kontroll på spillerne på lista, men jeg tror det først og fremst er bakover på banen han vurderer å styrke stallen. En etablert defensiv midtbanespiller må vi ha inn. Denilson og Song er dessverre for svake foreløpig! (ihvertfall ikke stabilt gode!)

Link to comment
Share on other sites

Ser at flere stykker sier vi har mer enn nok spisser, og ikke trenger noen av de som ble nevnt på Wenger angivelige ønskeliste. Det er forsåvidt riktig, vi har mange nok, men de er desverre ikke gode nok...

 

Adebayor: Hadde en fantastisk sesong i fjor, men har ikke imponert meg i år. Han har riktignok vært en del skadet, og har god scoringsstatistikk. Allikevel brenner han alt for mange sjanser, og har ikke lært seg offsideregelen.

 

Van Persie: I mine øyne vår beste spiss per dags dato. God teknikk og meget bra pasningsfot. Problemet med Robin blir derimot at han er alt for feilvendt til å bli en spiss i verdensklasse. Tror faktisk vi hadde tjent på å plassere ham på vingen. I tillegg har han en utrolig tung ryggsekk i år.

 

Bendtner: En spiller som nylig har blitt avskrevet, men rost opp i skyene etter gårsdagens mål. Jeg vet ikke helt hvor jeg stiller i denne saken. Bendtner har utvilsomt potensiale, men han kan virke litt lat, og sliter med ballmottak og teknikk.

 

Eduardo: Dudu regner jeg ikke med denne sesongen. Foreløpig forventer jeg ingenting av kroaten, til vi har fått sett hvor god han kan bli igjen.

 

Vela: Dette er et spesielt talent. Jeg mener meksikaneren kan bli så god han bare vil. Hvis han bare får fysikken som behøves i Premier League, så tror jeg han kan bli en nøkkelspiller hos oss. I tillegg virker det som om han har beina på bakken, og liker seg i klubben.

 

Walcott: Theo er, og kommer nok til å forbli skadeplaget på grunn av den dårlige skulderen, men som vi alle vet så er han en fantastisk spiller. Allikevel ser jeg ikke på ham som en goalgetter på linje med for eksempel Henry. Walcott er, slik jeg ser det, en kantspiller.

 

Konklusjon: Vi trenger en goalgetter. Ade og Robin brenner alt for mange sjanser, Nicklas kommer relativt sjelden til sjanser, Dudu kan vi ikke regne med, og Vela er fremdeles for ung. Disse fire som er nevnt på "Wengers ønskeliste" er alle goalgettere av rang. Jeg er noe skeptisk til Iaquinta og til dels Niang, men Klose og Podolski er begge klassespillere. Av disse er Podolski førstevalget, grunnet hans alder, og i tillegg vil han være lettest tilgjengelig for en eventuell overgang i januar. Klose på sin side har enda større egenskaper foran mål, og er en rutinert ringrev. Men som sagt: Podolski er førstevalget, og bør være mulig å skaffe for rundt 100 millioner. Da er det fremdeles mer enn nok penger igjen til en defensiv midtbanespiller, eventuelt en midtstopper...

Link to comment
Share on other sites

Mamadou Niang er en ung spennende spiller. Råsterk høy med god fart. Scorte vel 1-3 mål mot Brann i Champions league kvallik.

 

Ashley Young er en fantastisk spiller, men signerte ikke han 5 års kontrakt med Villa for en par uker siden?

 

Styk vekk ung, forbinnet alderen hannes med vikings Niang. :P

Link to comment
Share on other sites

Mamadou Niang er en ung spennende spiller. Råsterk høy med god fart. Scorte vel 1-3 mål mot Brann i Champions league kvallik.

 

Ashley Young er en fantastisk spiller, men signerte ikke han 5 års kontrakt med Villa for en par uker siden?

 

Styk vekk ung, forbinnet alderen hannes med vikings Niang. :P

 

 

Jeg tror at Niang er 28 eller 29 år ikke så veldig ung da..

Link to comment
Share on other sites

Mamadou Niang er en ung spennende spiller. Råsterk høy med god fart. Scorte vel 1-3 mål mot Brann i Champions league kvallik.

 

Ashley Young er en fantastisk spiller, men signerte ikke han 5 års kontrakt med Villa for en par uker siden?

 

Styk vekk ung, forbinnet alderen hannes med vikings Niang. :D

 

 

Jeg tror at Niang er 28 eller 29 år ikke så veldig ung da..

 

Prøv å les hele innlegget før du svarer ;)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tror ville løst mye umiddelbart er å få inn en på def midtbane først og fremst. Her ser jeg for meg Enten Cana eller Veloso som veldig spennende. Cana har imponert meg de gangene jeg har sett han. Jeg tviler litt på om vi kan hente enda en spiller fra Marseille helt uten videre.

Link to comment
Share on other sites

Noen som her sett noe særlig til Niang? Har bare sett han i kampene mot Brann og L'pool og for meg ser han ut som en litt slapp "luksusspiller". Har jo også sett statistikken hans som er rimelig bra.

 

Fikk det samme inntrykket selv igår... Men i de kampene jeg har sett tidligere, så har han helt klart vist kvaliteter som vi har bruk for. Han minner meg veldig mye om Drogba. Stor, sterk og "eksplosiv".

 

Podolski har jo, ifølge media, gått ut og sagt at han vil bort fra Bayern. Mulig Wenger ser sitt snitt til å få han litt billigere av den grunn....

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Hatem Ben Arfa og Lorik Cana fra Marseille.

Begge imponerte meg i går og da spesielt Ben Arfa...

Stakkars Marseille! Først Pires, så Flamini, Nasri, Ben Arfa og Cana... Hehe :D

 

Neida, INGEN TVIL om at vi trenger en skikkelig midtbanekriger. Gjerne en stopper også, og helst i januar, Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Cana virket solid i går, selv om han ikke var fabelaktig. Virker som en dyktig defensiv midtbanespiller som vi kunne hatt bruk for. Ben Arfa er også en veldig god spiller, men så er spørsmålet trenger vi ham? Jeg mener vi iallefall trenger en Cana-type, om ikke Cana selv.

Link to comment
Share on other sites

Med skadesituasjonen, tabellsituasjonen og selve spillet denne sesongen, tipper jeg at disse trådene under rykter blir flittig brukt i kommende overgangsvindu. At det vil bli handlet er jeg helt overbevist om.

 

Jeg personlig tror ikke vi kjøper en dritt i januar.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Cana hadde fått oss til å glemme Flamini.

Og en som har imponert meg mye, og kanskje har vært den beste spilleren i PL så langt denne sesongen, Fellaini. Han har alt en defensiv midtbane-spiller trenger; Hodestyrke, løpskapasitet, posisjonering og han har en bra teknikk og slår gode pasninger.

Cana eller Fellaini hadde vært bare lækkert <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Hatem Ben Arfa og Lorik Cana fra Marseille.

Begge imponerte meg i går og da spesielt Ben Arfa...

 

Arfa kom jo til Marseille i år? Tviler på at han går allerede derfra allerede i januar. Men fantastisk spiller er han. Tviler på at Wenger kjøper en ving uansett, en sentral midtbane spiller hadde vært bra.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo alltids prøve å få kjøpt David Silva, hadde nok vært en god investering av Wenger det å få inn en venstrebent kantspiller som er veldig kreativ, kan blant annet spille på både venstre og høyrekanten og som hengende spiss :(

Link to comment
Share on other sites

David Silva og David Villa går nok til Real Madrid og/eller Barcelona. Tviler på at de forlater Spania i hvert fall. Men en annen spiller fra Valencia jeg kunne tenkt meg, er mannen som var EM 2008's beste midtstopper Marchena. Men spørsmålet er hvor dyr blir han, kanskje for dyr for Wenger. Dessuten burde Real Madrid tenke på å forsterke forsvaret sitt.

 

For øvrig litt synd at dette skjer med Valencia, er jo en drøss av gode fotballspillere der. Verdensklassespillere, som nevnte Silva, Villa og Marchena. Joaquin også. Dessuten er jo ikke spillere som Timo Hildebrand, Fernando Morientes, Baraja, Albelda og Edu dårlige heller.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 2 2008, 10:49 PM) 150250[/snapback]

Kan jo alltids prøve å få kjøpt David Silva, hadde nok vært en god investering av Wenger det å få inn en venstrebent kantspiller som er veldig kreativ, kan blant annet spille på både venstre og høyrekanten og som hengende spiss :(

 

 

Om ikke Rosicky blir den spilleren en gang han var, så ville eg absolutt ha satset på Traore!

Link to comment
Share on other sites

Det vil nok bli en budkrig vi aldri kan være med på

Har lest et par rykter om at Bendtner er på vei til Russland.

Jeg sier hvorfor ikke? David Villa er verdens beste spiss, et pluss er også at han har uttalt at han ønsker seg til PL og til Arsenal.

Liverpool har brukt alle pengene sine på Keane, United har brukt alle midler på Berbatov, Chelsea har Anelka, Drogba, Joe Cole, Calou etc.

Vil vi ha ham, kan vi få ham.

Vi vil ha ham!

Edit :

Kan heller ikke se for meg at Villa velger City fremfor oss bare pga penger.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...