Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Men spillere som Nemanja Vidic gir ikke albuer i trynet til folk, han er bare litt røff i spillestilen. Vi kunne trengt en slik spiller, men Steven Taylor? -Nei takk.

Stemmer. Vidic er heller en mann som liker å bli slått i trynet. Det bryr ikke han.

Du er forresten nøyaktig 14 år yngre enn meg :)

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 9 2009, 07:49 PM) 167959[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis det er det ekle svinet, Steven Taylor, du snakker om, så vil jeg helst aldri se han i en Arsenal-trøye. Det at han er god i forsvar kompanserer ikke ut det faktum at han er en ufyselig spiller på banen.

 

Hvis det er den andre Taylor, nemlig Ryan, håper jeg ikke Wenger kjøper han heller.

 

Kunne godt tatt et rasshøl på banen så lenge han var en knallgod spiller, men var vel Steven Taylor som ga Arshavin den albuen forrige gang vi spilte mot Newcastle? Sånne ting vil jeg ikke se i Arsenal, men en spiller som Cana, Vidic osv. som takler knallhardt og klokkerent, ja takk!

 

Har sett mange Arsenal spillere gjort edel stygt opp gjennom årene,synes det blir snodig å komme med en slik uttalelse som du gjør her!

Cana takler klokkerent..haha,,gidder ikk si mere,men jeg kunne tenkt meg han jeg å!

http://www.youtube.com/watch?v=xcyETlRQgq0...om=PL&index=136

 

Jeg vil ha noen spillere som gir litt bank,det er akkurat det vi trenger.

At det blir litt stygt iblandt får bare være!

Link to comment
Share on other sites

Trist lesning:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...er-window-plans

 

For det første sier han at han vil kjøpe 1-2 nye spillere. Det er 1 for lite spør du meg. For det andre vil det (hvis mønsteret fra de siste årene fortsetter) forsvinne 1-2 gode spillere fra klubben, og da sitter vi igjen med det samme vi har nå...

Link to comment
Share on other sites

Trist lesning:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...er-window-plans

 

For det første sier han at han vil kjøpe 1-2 nye spillere. Det er 1 for lite spør du meg. For det andre vil det (hvis mønsteret fra de siste årene fortsetter) forsvinne 1-2 gode spillere fra klubben, og da sitter vi igjen med det samme vi har nå...

 

Nå må du huske at uttalelsen fra Wenger kommer på grunnlag av at han regner med at alle spillerne fortsetter i klubben, men er også veldig redd for at han ikke erstatter f.eks. Adebayor med en ny signering, men istedet satser på at Bendtner gjør en god jobb.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 10 2009, 07:40 PM) 168197[/snapback]

Trist lesning:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...er-window-plans

 

For det første sier han at han vil kjøpe 1-2 nye spillere. Det er 1 for lite spør du meg. For det andre vil det (hvis mønsteret fra de siste årene fortsetter) forsvinne 1-2 gode spillere fra klubben, og da sitter vi igjen med det samme vi har nå...

 

Nå må du huske at uttalelsen fra Wenger kommer på grunnlag av at han regner med at alle spillerne fortsetter i klubben, men er også veldig redd for at han ikke erstatter f.eks. Adebayor med en ny signering, men istedet satser på at Bendtner gjør en god jobb.

Der treffer du ganske bra når du skriver "satse på at det går bra". Det er det som er med Wenger. Han liker å eksperimentere, og gjøre ting som ingen andre gjør. Feilen er at det blir litt for mange av disse eksperimentene samtidig...

Link to comment
Share on other sites

Der treffer du ganske bra når du skriver "satse på at det går bra". Det er det som er med Wenger. Han liker å eksperimentere, og gjøre ting som ingen andre gjør. Feilen er at det blir litt for mange av disse eksperimentene samtidig...

 

Veldig enig med det du sier her, jeg er utrolig glad for at Wenger satser på unguttene i CC, men snittalderen i CC er farlig nær gjennomsnittsalderen til førstelaget nå. Slik jeg ser det mener jeg at vi kanskje ikke trenger en defensiv midtbanespiller like mye som det vi gjorde i starten av sesongen, fordi Song har utviklet seg kolossalt, men derimot er Adebayor umotivert som fy, midtbanen scorer nesten ikke mål lengre, spissene våre scorer ikke veldig mye mål heller.

 

Midtforsvaret kan til tider være veldig bra, men det er klart at vi mangler en spiller som Vidic, Terry og Carragher baki der. Nå vet jeg ikke så veldig mye om noen slike stoppere er tilgjengelige, Mertesacker er en jeg kunne tenkt meg å sett i Arsenal, men han er ikke den fighteren jeg vil ha. Stor, sterk, posisjonssterk og lederegenskaper er noe jeg ville hatt ved siden av Gallas/Touré.

 

Almunia har også utviklet seg ganske mye, men han kommer aldri til å bli verdensklasse. Skal dog ha skryt for å ha stått såpass bra bak et vaklende forsvar. Klarer ikke å se for meg en keeper som er bedre enn Almunia som er tilgjengelig til sommeren heller så tviler på at det blir noe kjøp der uansett.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kunne fått Rune Bratseth bak og Ole Gunnar Solskjær foran hadde det vert topp. Så er det klart at om noen slenger på Arsenal-fan Erik Thorstvedt og Kjetil Rekdal så er ikke det meg imot.

 

Eller kanskje vi skal satse britisk med Martin Keown og Ian Wright, samt Pat Jennings og Peter Storey.

 

Så er spørsmålet, hvem representerer disse egenskapene i dag?

Link to comment
Share on other sites

Har troen på et forsvar bestående av Martin Keown og Peter Storey. Lukter svidd lang vei. Dæven, det hadde vært noe.

 

Et godt poeng Sir John. Savner at Arsenal har den fandenivoldske innstillingen. Savner at gutta gir alt. Ser altfor ofte at flere av spillerne henger med hodet og nærmest mister all troen på det de egentlig skal gjøre.

 

Man U har klart dette i flere tiår. Også Liverpool klarer dette på en flott måte.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg en midtstopper med hodestyrke og krefter.

Brede Hangeland kunne vært bra, mener nå jeg. Og en terrier på midten som Flamini var. For eksempel Frank Ribery.

 

Jøss, Franck Ribery en terrier?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 10 2009, 10:33 PM) 168221[/snapback]

Ønsker meg en midtstopper med hodestyrke og krefter.

Brede Hangeland kunne vært bra, mener nå jeg. Og en terrier på midten som Flamini var. For eksempel Frank Ribery.

 

Jøss, Franck Ribery en terrier?

 

Ser ikke helt den jeg heller B) Men Brede Hangeland har imponert i år og kan være et realistisk mål! Å få en stor norsk stopper inn i laget hadde vært morsomt og det kan tyde på at han kan klare seg mot de beste. Brede er ikke helt den leder typen vi trenger men ville forhåpentligvis gjort oss bedre bakover! Selv så må jeg si at muligheten til å hente Gareth Barry bør gripes da dette er en kraftig britisk leder(noe de andre topp 3 har). Han er også allsidig og kan brukes i flere posisjoner. Men tvilsomt at det skjer da det ville "ødelagt" noe av talentet i laget, men heller det enn lagets behov spør du meg!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal oppstilling august 09 ( I Wish)

 

Frey

 

 

Sagna Hangeland Gallas Clichy

 

 

 

Walcott Flamini Fabregas Nasri

 

 

Arshavin

 

Villa

 

 

i tillegg, har vi disse å sette inn ved skader;-)

 

Almunia

 

Eboue Djorou Toure Gibbs

 

 

 

Eboue Song Rosicky Vela

 

 

Bendtner Van Persie

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 10 2009, 10:33 PM) 168221[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Ønsker meg en midtstopper med hodestyrke og krefter.

Brede Hangeland kunne vært bra, mener nå jeg. Og en terrier på midten som Flamini var. For eksempel Frank Ribery.

 

Jøss, Franck Ribery en terrier?

 

Ser ikke helt den jeg heller B) Men Brede Hangeland har imponert i år og kan være et realistisk mål! Å få en stor norsk stopper inn i laget hadde vært morsomt og det kan tyde på at han kan klare seg mot de beste. Brede er ikke helt den leder typen vi trenger men ville forhåpentligvis gjort oss bedre bakover! Selv så må jeg si at muligheten til å hente Gareth Barry bør gripes da dette er en kraftig britisk leder(noe de andre topp 3 har). Han er også allsidig og kan brukes i flere posisjoner. Men tvilsomt at det skjer da det ville "ødelagt" noe av talentet i laget, men heller det enn lagets behov spør du meg!

Enig! Hangeland og Barry hadde vært bra. To solide spillere med PL-erfaring som spiller i de posisjonene vi sårt trenger forsterkninger. Hangeland hadde tilført oss sårt tiltrengt luftstyrke og Barry kunne ha stabilisert midten vår. At han er engelsk er heller ingen ulempe, bortsett fra at prisen kommer til å ligge langt over et fornuftig nivå.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 9 2009, 07:49 PM) 167959[/snapback]

Hvis det er det ekle svinet, Steven Taylor, du snakker om, så vil jeg helst aldri se han i en Arsenal-trøye. Det at han er god i forsvar kompanserer ikke ut det faktum at han er en ufyselig spiller på banen.

 

Hvis det er den andre Taylor, nemlig Ryan, håper jeg ikke Wenger kjøper han heller.

 

Kunne godt tatt et rasshøl på banen så lenge han var en knallgod spiller, men var vel Steven Taylor som ga Arshavin den albuen forrige gang vi spilte mot Newcastle? Sånne ting vil jeg ikke se i Arsenal, men en spiller som Cana, Vidic osv. som takler knallhardt og klokkerent, ja takk!

Cana takler knallhardt, men klokkerent til en hver tid er vel å ta i. Han ble jo omtalt som grisespiller av mange her på forumet. Men det hadde vært deilig å se han ved siden av Fab i august ja!

Link to comment
Share on other sites

Det Wenger henter til klubben nå må være spillere som er bedre enn de vi har og ikke talenter som skal blomstre i 2014.

 

Jeg mener nå at vi må hente kvalitetspillere i hvert ledd (keeper ikke prekært) som er bedre enn de vi har. Almunia er en god keeper, men Fabianski er definitivt ikke klar for førstelaget enda, skuffende egentlig. Så må det hentes inn en makker til Gallas som er på lik linje eller bedre enn Gallas! Jeg trodde Toure var vår klippe, men ser ut som den klippen er bombet i stykker. Gallas har rutinen, men når han er borte er vi sårbare tydeligvis.

 

På midten må vi hente en sterk defensiv midtbanemann, Flamini kan vi godt hente eller så er broren til Kolo en sterk spiller, som jeg har nevnt tidligere er det et par spillere på Real Madrid som kanskje kan hentes da de ikke får noe særlig spilletid.

 

Vi er for tiden evneveike foran mål, dvs at vi må hente en skikkelig goalgetter a la David Villa som er en av verdens beste spisser.

 

Vi har mange gode spillere, men som vi har sett i de siste kampene så strekker de ikke til når motstanden er god og vi spiller om muligheter til å nå finaler, vi må derfor forsterke og dette MÅ være spillere som er bedre enn de vi har fra før. Pri 1 er en forsvarer, pri 2 en midtbane osv...

Link to comment
Share on other sites

Det Wenger henter til klubben nå må være spillere som er bedre enn de vi har og ikke talenter som skal blomstre i 2014.

 

Jeg mener nå at vi må hente kvalitetspillere i hvert ledd (keeper ikke prekært) som er bedre enn de vi har. Almunia er en god keeper, men Fabianski er definitivt ikke klar for førstelaget enda, skuffende egentlig. Så må det hentes inn en makker til Gallas som er på lik linje eller bedre enn Gallas! Jeg trodde Toure var vår klippe, men ser ut som den klippen er bombet i stykker. Gallas har rutinen, men når han er borte er vi sårbare tydeligvis.

 

På midten må vi hente en sterk defensiv midtbanemann, Flamini kan vi godt hente eller så er broren til Kolo en sterk spiller, som jeg har nevnt tidligere er det et par spillere på Real Madrid som kanskje kan hentes da de ikke får noe særlig spilletid.

 

Vi er for tiden evneveike foran mål, dvs at vi må hente en skikkelig goalgetter a la David Villa som er en av verdens beste spisser.

 

Vi har mange gode spillere, men som vi har sett i de siste kampene så strekker de ikke til når motstanden er god og vi spiller om muligheter til å nå finaler, vi må derfor forsterke og dette MÅ være spillere som er bedre enn de vi har fra før. Pri 1 er en forsvarer, pri 2 en midtbane osv...

 

Jeg ser at du med flere mener at Fabianski ikke er klar for 1. laget. Det er en helt legitim mening som jeg ikke deler, men det hadde vært interessant å høre hva du/dere begrunner i det. Jeg setter stor pris på om du skriver noen linjer om Fabianski i en av våre keeperduelltråder.

 

Personlig synes jeg han er langt bedre enn Almunia, og han spilte nok en god kamp mot Chelsea i går.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det Wenger henter til klubben nå må være spillere som er bedre enn de vi har og ikke talenter som skal blomstre i 2014.

 

Jeg mener nå at vi må hente kvalitetspillere i hvert ledd (keeper ikke prekært) som er bedre enn de vi har. Almunia er en god keeper, men Fabianski er definitivt ikke klar for førstelaget enda, skuffende egentlig. Så må det hentes inn en makker til Gallas som er på lik linje eller bedre enn Gallas! Jeg trodde Toure var vår klippe, men ser ut som den klippen er bombet i stykker. Gallas har rutinen, men når han er borte er vi sårbare tydeligvis.

 

På midten må vi hente en sterk defensiv midtbanemann, Flamini kan vi godt hente eller så er broren til Kolo en sterk spiller, som jeg har nevnt tidligere er det et par spillere på Real Madrid som kanskje kan hentes da de ikke får noe særlig spilletid.

 

Vi er for tiden evneveike foran mål, dvs at vi må hente en skikkelig goalgetter a la David Villa som er en av verdens beste spisser.

 

Vi har mange gode spillere, men som vi har sett i de siste kampene så strekker de ikke til når motstanden er god og vi spiller om muligheter til å nå finaler, vi må derfor forsterke og dette MÅ være spillere som er bedre enn de vi har fra før. Pri 1 er en forsvarer, pri 2 en midtbane osv...

 

Jeg ser at du med flere mener at Fabianski ikke er klar for 1. laget. Det er en helt legitim mening som jeg ikke deler, men det hadde vært interessant å høre hva du/dere begrunner i det. Jeg setter stor pris på om du skriver noen linjer om Fabianski i en av våre keeperduelltråder.

 

Personlig synes jeg han er langt bedre enn Almunia, og han spilte nok en god kamp mot Chelsea i går.

 

BE

 

Jeg svarer her jeg: Kanskje jeg må modere meg og at det går mer på dette med trygghet i forhold til forsvaret vårt og ikke så mye på ferdigheter, MEN vurderingsevne regner jeg som en ferdighet hos en keeper og her er Almunia langt bedre enn Fabianski pr nå, mener jeg. Da tenker jeg på vurderinger rundt feltarbeid (utboksinger, ballsnapping osv) og når keeper skal gå ut og gjøre en inntreden når forsvaret er i duell med motstandernes angrepsspillere. Men som jeg startet med har endel av dette også med det å få spilletid over lengre tid og få en trygghet og et samspill mellom forsvar og keeper. Hvis Fabianski hadde fått en lengre periode i mål kan det godt hende at han hadde klart seg bra, sett over en lenger periode, men pr nå mener jeg at Almunia er vårt klare førstevalg.

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange her ønsker seg Flamini tilbake fra AC Milan etter sin mislykkede SerieA debutsesong. Men det jeg tror ville vært en enda bedre løsning er Mark Noble fra West Ham. Han er ung, taklingsterk, god offensivt og, ikke minst, engelsk. Så han sist i West Ham's 0-3-tap for Liverpool. Synes han spilte meget bra, og imponert meg spesielt med mange positive, offensive raid.

 

Tror det vil være dumt å hente inn en worldclass DM som "belønning" til hvordan Song har spilt i det siste. Det vil kanskje ødelegge utviklingen hans og føle et fall i tillit fra Wenger. Med Mark Noble får han isteden en nokså jevngod spiller i samme del av karrieren som seg selv. De vil da kunne psuhe hverandre og kanskje av og til spille sammen i en 4-2-3-1-formasjon.

 

Vil heller ikke tro at han vil være veldig dyr, så her sier jeg bare løp og kjøp!

 

Hvis det viser seg at vi får inn Mark Noble, tror jeg vi maks trenger 2 spillere til, og kanskje bare én. En midtstopper og en spiss hvis Adebayor går i sommer. På midtstopperplassen er jeg ikke sikker på om jeg vil ha Senderos tilbake eller om jeg vil ha Hangeland. Også rumenske Dorian Goian og Hull's Michael Turner er gode alternativer her.

 

Framover på banen ønsker jeg meg Edin Dzeko, men angrepsrekka blir fort litt full ved flere forsterkninger her. Så, med mindre Adebayor blir solgt, føler jeg at vi ikke trenger forsterkninger her.

 

Så min ønske liste i år ser kort oppsummert sånn ut:

 

Mark Noble, West Ham(Mathieu Flamini, AC Milan)

*Brede Hangeland, Fulham(Dorian Goian, Steau Bucuresti/Michael Turner, Hull City)

**Edin Dzeko, Wolfsburg(Pavel Progrebnjak, Zenit St. Petersburg)

 

*Hvis Senderos ikke kommer tilbake fra lån

**Hvis Adebayor blir solgt

Link to comment
Share on other sites

Må bare si at Flamini har hatt langt fra en mislykket sesong for Milan. Greit nok at han kun har spilt 25 kamper for dem, men han har vært meget god som blant annet høyreback i de kampene han har spilt.

 

Jeg tror det største problemet i sommer blir å holde på de spillerne vi allerede har. Fabregas er et utrolig usikker moment for meg for jeg tror han er veldig fristet til å gå til Barca som sannsynligvis vinner Primera, er i finalen i cupen og i CL-finalen. Toure, Gallas og Adebayor er også utrolig usikre så dette blir spennende!

 

Jeg tror det største problemet vårt er måten Wenger bruker spillerne på. Leste en artikkel der Ian Wright sa at han ikke skjønte hvorfor Walcott spilte på høyrekanten. Walcott har et meget begrenset finterepertoar og det er meget lite han får til helt ute på kanten. Det at Arshavin spiller langt ut til venstre er også litt uforståelig. Theo hadde vært en måltjuv på topp og alle ser jo hvor strålende Arshavin spiller hver gang han er i nærheten av motstanderens mål. Jeg vil ha inn en skikkelig ving! En rask og sterk ving som klarer å dra av 2-3 spillere og få til skikkelige innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange her ønsker seg Flamini tilbake fra AC Milan etter sin mislykkede SerieA debutsesong. Men det jeg tror ville vært en enda bedre løsning er Mark Noble fra West Ham. Han er ung, taklingsterk, god offensivt og, ikke minst, engelsk. Så han sist i West Ham's 0-3-tap for Liverpool. Synes han spilte meget bra, og imponert meg spesielt med mange positive, offensive raid.

 

Tror det vil være dumt å hente inn en worldclass DM som "belønning" til hvordan Song har spilt i det siste. Det vil kanskje ødelegge utviklingen hans og føle et fall i tillit fra Wenger. Med Mark Noble får han isteden en nokså jevngod spiller i samme del av karrieren som seg selv. De vil da kunne psuhe hverandre og kanskje av og til spille sammen i en 4-2-3-1-formasjon.

 

Vil heller ikke tro at han vil være veldig dyr, så her sier jeg bare løp og kjøp!

 

Hvis det viser seg at vi får inn Mark Noble, tror jeg vi maks trenger 2 spillere til, og kanskje bare én. En midtstopper og en spiss hvis Adebayor går i sommer. På midtstopperplassen er jeg ikke sikker på om jeg vil ha Senderos tilbake eller om jeg vil ha Hangeland. Også rumenske Dorian Goian og Hull's Michael Turner er gode alternativer her.

 

Framover på banen ønsker jeg meg Edin Dzeko, men angrepsrekka blir fort litt full ved flere forsterkninger her. Så, med mindre Adebayor blir solgt, føler jeg at vi ikke trenger forsterkninger her.

 

Så min ønske liste i år ser kort oppsummert sånn ut:

 

Mark Noble, West Ham(Mathieu Flamini, AC Milan)

*Brede Hangeland, Fulham(Dorian Goian, Steau Bucuresti/Michael Turner, Hull City)

**Edin Dzeko, Wolfsburg(Pavel Progrebnjak, Zenit St. Petersburg)

 

*Hvis Senderos ikke kommer tilbake fra lån

**Hvis Adebayor blir solgt

*Gary Cahill ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange her ønsker seg Flamini tilbake fra AC Milan etter sin mislykkede SerieA debutsesong. Men det jeg tror ville vært en enda bedre løsning er Mark Noble fra West Ham. Han er ung, taklingsterk, god offensivt og, ikke minst, engelsk. Så han sist i West Ham's 0-3-tap for Liverpool. Synes han spilte meget bra, og imponert meg spesielt med mange positive, offensive raid.

 

Tror det vil være dumt å hente inn en worldclass DM som "belønning" til hvordan Song har spilt i det siste. Det vil kanskje ødelegge utviklingen hans og føle et fall i tillit fra Wenger. Med Mark Noble får han isteden en nokså jevngod spiller i samme del av karrieren som seg selv. De vil da kunne psuhe hverandre og kanskje av og til spille sammen i en 4-2-3-1-formasjon.

 

Vil heller ikke tro at han vil være veldig dyr, så her sier jeg bare løp og kjøp!

 

Hvis det viser seg at vi får inn Mark Noble, tror jeg vi maks trenger 2 spillere til, og kanskje bare én. En midtstopper og en spiss hvis Adebayor går i sommer. På midtstopperplassen er jeg ikke sikker på om jeg vil ha Senderos tilbake eller om jeg vil ha Hangeland. Også rumenske Dorian Goian og Hull's Michael Turner er gode alternativer her.

 

Framover på banen ønsker jeg meg Edin Dzeko, men angrepsrekka blir fort litt full ved flere forsterkninger her. Så, med mindre Adebayor blir solgt, føler jeg at vi ikke trenger forsterkninger her.

 

Så min ønske liste i år ser kort oppsummert sånn ut:

 

Mark Noble, West Ham(Mathieu Flamini, AC Milan)

*Brede Hangeland, Fulham(Dorian Goian, Steau Bucuresti/Michael Turner, Hull City)

**Edin Dzeko, Wolfsburg(Pavel Progrebnjak, Zenit St. Petersburg)

 

*Hvis Senderos ikke kommer tilbake fra lån

**Hvis Adebayor blir solgt

*Gary Cahill ;)

Mange gode midtstoppere som man kan nevne her. Også Joleon Lescott og Steven Taylor hadde vært spennende tilvekster her :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil først og fremst ha en tøff jævel, en som blir respektert på banen og står frem i harde kamper. Gir man fra seg juling i enhver duell, skaper man en ekstra dimensjon av tilstedeværelse. En ønsker ikke å bli taklet av Cana, Flamini, Vieira eller Keane for det kan fort gjøre vondt. De bryr seg ikke fullt så mye om taklingen er ren, og dette trenges i dagens lag. Helst sentralt på midten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil først og fremst ha en tøff jævel, en som blir respektert på banen og står frem i harde kamper. Gir man fra seg juling i enhver duell, skaper man en ekstra dimensjon av tilstedeværelse. En ønsker ikke å bli taklet av Cana, Flamini, Vieira eller Keane for det kan fort gjøre vondt. De bryr seg ikke fullt så mye om taklingen er ren, og dette trenges i dagens lag. Helst sentralt på midten.

 

Kan være enig her, vi har mange spillere som er meget gode teknisk, men disse er alt for "lette", jeg mener at det teknikse har gått på bekostning av det fysiske, og jeg tror det er sunt med en blanding, ihvertfall at du har et par spillere som "tar i" litt! gjerne en defensiv midtbane og en midtstopper!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...