Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Njaa. Var benkesliter første halvdel av sesongen og viste veldig lite når han fikk spille, men de siste månedene har han vært meget god!

 

Det kan være ja. Begynte ikke først å følge med på Morata før andre halvdel av sesongen egentlig, men fra da og til nå har han vært veldig god.

 

Er dog en ung spiller så kanskje ikke så rart om han trengte litt tilvenningstid i Juventus før han begynte å blomstre. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Skulle gjerne sett at vi hadde tatt en "punt" på Breel Embolo. 18 år gammel og er nå fast for Basel. 185 høy. Veldig rask, sterk (langt mer moden fysikk enn normale 18-åringer) og veldig god teknikk ved siden av det igjen. Har også debutert for seniorlaget til Sveits.

 

Han scorer ikke så sykt med mål akkurat nå, men han er ekstremt ofte nest-sist og tredje-sist på ballen. Ved siden av at han scorer mål i ny og ne ved siden av også.

 

Tenker meg om et par år så vil han gå for £30m+. Tror vi kunne gjort et skikkelig kupp her om vi fikk sikret oss Embolo i januar eller til sommeren.

 

Den obligatoriske youtube videoen følger:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Morsomt å se utviklingen til Lukaku forøvrig. Merkbart mye bedre med ballen i beina de siste sesongen og med ryggen mot mål. Fortsatt bare 22 år gammel, men står allerede med 47 mål i Premier League på 119 kamper.

 

Sånn som utviklingen hans er nå så skulle jeg gjerne sett han i Arsenal. Fortsatt ikke toppklasse, men potensialet er der og han er utvilsomt i mine øyne en spiller som ville forsterket oss på spissplass. Er også en ekstremt solid spiller som sjeldent er skadet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har som vanlig ikke så mange ønsker på spillere som skal inn, men jeg ønsker en opprydding i stallen til sommeren. Følgende spillere bør frigis;

 

Arteta, Flamini og Rosicky, Debuchy var glitrende ifjor før skadene og bør kanskje fortsette. Hvis Jenkinson kommer tilbake, så kan han like gjerne selges han også

 

Disse spillerne kan like gjerne erstattes med egne unggutter som Zelalem, Gnabry og Hayden for min del.

 

Jeg liker transferstrategien klubben har fulgt de siste årene. Det er få spillere som har kommet inn, men de som har kommet inn har vært solide forsterkninger. Cech har vært en fantastisk tilvekst. Kanskje det kommer inn en ny superspiller til sommeren?

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker transferstrategien klubben har fulgt de siste årene. Det er få spillere som har kommet inn, men de som har kommet inn har vært solide forsterkninger. Cech har vært en fantastisk tilvekst. Kanskje det kommer inn en ny superspiller til sommeren?

Jeg er helt enig med deg at det er fint når det er spillere som er en solid forsterkning som kommer inn, det som gjør at jeg ikke er like vennlig innstilt til "transferstrategien" er at jeg mener at det har kommet inn litt for få (et par stykker - DM & spiss) av typen "solid forsterkning".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tror fortsatt at Ighalo hadde vært et røverkjøp.

 

Sterk, rask, god teknikk, god avslutter og jobber hardt.

 

Tror han hadde passet ypperlig inn hos oss. Enten hadde han danket ut Giroud eller så hadde Giroud hevet spillet sitt enda et par hakk.

Link to comment
Share on other sites

Fakta er at vi trenger en spiss som kan konkurrere, ighalo kan det. Walcott er ikke god nok og fungerer ikke som spiss i 90% av kampene. Giroud kan ikke spille hver eneste kamp, da blir han utbrent.

At Giroud skal bli utbrent er ikke min største frykt, Giroud er rett og slett ikke god nok til å være førstevalg som spiss hvis Arsenal skal kunne bli et stabilt topplag. Som et 2. valg er han grei nok for jeg sier ikke at han er dårlig, bare ikke god nok. Han har en klar styrket i feltet, men han mangler en del egenskaper for å bli en toppspiss.

Walcott er heller ikke god nok til å være et førstevalg på spissplassen, hans rolle bør i hovedsak være på kanten men med en "frihet" til å gå sentralt.

 

VI trenger så sårt en god ny spiss som vårt førstevalg, om det bør være Ighalo eller en helt annen spiller skal jeg ikke mene noe om, men jeg tviler på at vi finner vedkommende i Januarvinduet. Uansett så er jeg ikke i tvil om at det må brukes penger i den posisjonen (senest) til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Ser vel ut som Elneny kommer inn i januar og Adrien Rabiot er også linket til oss, men hva med en spiller som vi akkurat spilte mot, som har vært meget god denne sesongen selv om han spiller på et skitlag, og som en gang i tiden var sett på som et "vidunderbarn", nemlig G. Wijnaldum på Newcastle? syntes han var meget god mot oss og hadde et par gode sjanser også... Ikke akkurat en verdensstjerne som alle ønsker, men er det potensiale i denne mannen til at Wenger kan vurdere?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...