Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Stopper: Reid/Chiellini/Schär er alle på utgående kontrakt og bør være mulig å få i sommervinduet ellers virker jo Van Dijk interessant.

DM: Khedira er på utgående kontrakt, men for skadeplaget, ønsker meg Krychowiak eller Schneiderlin

 

Så ville jeg gjerne hatt inn et offensivt alternativ til siden Wenger åpenbart ikke har trua på Poldi eller Campbell, Cavani og Lavezzi virker begge mulige å få tak i, sistnevnte er ikke min favoritt og førstnevnte skjer desverre ikke.

 

Krychowiak+Chiellini for 30 millioner pund-ish? Kanskje Europas beste mannsmarkør og et fysisk beist på midtbanen, ville bragt oss inn mer enn 30 mill på at vi faktisk når CL med to spillere som de i stallen også..

Link to comment
Share on other sites

For at vi skal være et stabilt topp-4 lag må vi ha inn mer langt, langt høyere kvalitet på defensiv midtbane og større dybde på stopperplass. Det var vel relativt klart før sesongen startet. For at vi skal være seriøse tittelutfordrere må vi i tillegg heve kvaliteten på keeperplassen og sannsynligvis også på spissplassen, og i tillegg øke dybden på defensiv midtbane.

 

Hvis jeg skulle gjøre en liten FM-lek så her er et forslag til 25-mannstropp for neste sesong:

 

Keepere: NY, Szczesny eller Ospina, Martinez

Backer: Debuchy/Jenkinson eller Bellerin/Gibbs/Monreal

Stoppere: Mertesacker/Chambers/Koscielny/NY (her kan også Monreal gjøre en jobb om nødvendig)

Defensiv midtbane: Arteta, NY, NY (eventuelt Coquelin hvis han viser seg verdig frem til sesongslutt)

Sentral midtbane: Wilshere/Ramsey (her kan både Chamberlain og Cazorla også gjøre en jobb om nødvendig)

Offensiv midtbane: Özil/Cazorla (her kan både Wilshere og Alexis gjøre en jobb om nødvendig).

Kantspillere: Walcott/Chamberlain/Gnabry eller Campbell/Alexis (her kan også Welbeck gjøre en jobb om nødvendig)

Spiss: Giroud/Welbeck/NY

 

De som ikke er nevnt er borte. Det store pengesluket her (lønn+fee) blir det nye førstevalget på defensiv midtbane og spissen.

 

Når det er sagt, det spiller nesten ingen rolle hvem som spiller så lenge vi mentalt og organisatorisk fremstår slik vi gjør. Vi er nemlig ikke spesielt "mentally strong" og heller ikke er det slik at vi bare "lacked a little bit of" et eller annet. Dette er kun en ledelsessak, og den begynner hos lederen og ingen andre steder.

Edited by Sir J
Link to comment
Share on other sites

For at vi skal være et stabilt topp-4 lag må vi ha inn mer langt, langt høyere kvalitet på defensiv midtbane og større dybde på stopperplass. Det var vel relativt klart før sesongen startet. For at vi skal være seriøse tittelutfordrere må vi i tillegg heve kvaliteten på keeperplassen og sannsynligvis også på spissplassen, og i tillegg øke dybden på defensiv midtbane.

 

Hvis jeg skulle gjøre en liten FM-lek så her er et forslag til 25-mannstropp for neste sesong:

 

Keepere: NY, Szczesny eller Ospina, Martinez

Backer: Debuchy/Jenkinson eller Bellerin/Gibbs/Monreal

Stoppere: Mertesacker/Chambers/Koscielny/NY (her kan også Monreal gjøre en jobb om nødvendig)

Defensiv midtbane: Arteta, NY, NY (eventuelt Coquelin hvis han viser seg verdig frem til sesongslutt)

Sentral midtbane: Wilshere/Ramsey (her kan både Chamberlain og Cazorla også gjøre en jobb om nødvendig)

Offensiv midtbane: Özil/Cazorla (her kan både Wilshere og Alexis gjøre en jobb om nødvendig).

Kantspillere: Walcott/Chamberlain/Gnabry eller Campbell/Alexis (her kan også Welbeck gjøre en jobb om nødvendig)

Spiss: Giroud/Welbeck/NY

 

De som ikke er nevnt er borte. Det store pengesluket her (lønn+fee) blir det nye førstevalget på defensiv midtbane og spissen.

 

Når det er sagt, det spiller nesten ingen rolle hvem som spiller så lenge vi mentalt og organisatorisk fremstår slik vi gjør. Vi er nemlig ikke spesielt "mentally strong" og heller ikke er det slik at vi bare "lacked a little bit of" et eller annet. Dette er kun en ledelsessak, og den begynner hos lederen og ingen andre steder.

En godt forslag som jeg bare har noen få kommentarer til.

 

Keeper: En skadefri Ospina får i de kommende månedene vise om den NYE keeperen skal være en Førstemålvakt eller en eldre erfaren (noe àla Cech) som blir nr 2 og mentor for Ospina. Polakken forlater Arsenal.

Backer: Jeg er fremdeles usikker på Jenkinson, til tross for et godt opphold i West Ham, men det er nok verdt å ta sjansen.

Stoppere: Vår fantastisk BFG begynner så smått å vise at han drar på årene så spørsmålet er om en ny stopper skal være førstevalg sammen med Kos eller bare en ren backup. Per blir selvsagt med videre som et andrevalg som får relativt bra med spilletid. Vil Chambers være klar til å ta fast plass neste sesong? Usikker!

Defensiv midtbane: NY DM må være et førstevalg. Arteta kan blir et godt 2. valg på DM neste sesong, men tiden som vår nr 1 på defensiv midtbane bør være over i sommer.

Offensiv midtbane: Lite å tilføye.

Kantspillere: Jeg tror Campbell skal få lov til å forlate klubben, så vi må kanskje hente inn en spiller hvis vi da ikke har en ung og lovende på reservelaget.

Spiss: Ny spiss må være en som er god nok til å konkurrere om plassen og ikke bare være tribune-/benkefyll.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Når vi etter hvert begynner å vurdere troppen for kommende sesong (2015/16) så kan det være greit å ha i tankene kontraktslengdene til de enkelte spillerne. Lengdene på kontraktene blir ikke alltid oppgitt offentlig og det finnes ikke noe "sentralt register" over dette hos Arsenal.com. Uttrykket "undisclosed" går ofte igjen når det skrives om nysigneringer.

Når jeg har prøvd å sette opp en liten oversikt så har jeg tatt utgangspunkt i nettstedet transfermarkt, jeg har også brukt en oversikt laget av en fan på "Arsenal reddit" og så har jeg i tillegg googlet de spillerene som i den listen har mindre enn to sesonger igjen. Transfermarkt har f.eks. ikke fått med seg at Arteta fikk forlenget kontrakten med ett år sist høst.

 

Flamini står med spørsmålstegn siden jeg er usikker på kontraktslengde. Jeg trodde han skrev under for to år (det gjør også Transfermarkt), men listen fra "Arsenal Reddit" og flere avisartikler (fra 2013) sier at kontrakten var på tre år (til 2016)

 

Kontrakter som utløper

sommeren 2015:
Flamini ?
Diaby
Coquelin
Bellerin
Miyaichi (ute på lån)

Sommeren 2016:
Flamini ?
Arteta
Rosicky
Podolski (ute på lån)
Walcott
Campbell

Sommeren 2017:
Mertesacker
Cazorla
Koscielny
Monreal
Sanogo
Zelalem

Sommeren 2018:
Özil
Giroud
Gibbs
Szczesny
Wilshere
Jenkinson (ute på lån)
Oxelade-Chamberlain
Gnabry
Sanchez

Sommeren 2019:
Ramsey
Welbeck
Debuchy
Ospina

Sommeren 2020:
Chambers

 

Gi gjerne tilbakemelding om feil i min oversikt slik at den kan korrigeres.

Link to comment
Share on other sites

Walcott kun 2016? Han som gren seg til topplønn og har vært så å si skadet siden? Kanskje man burde senke lønna så vi slipper betale millioner i uka for en på rehab.

 

Ellers burde følgende ut kommende (les flertall) vinduer:

Flamini - Rosicky - Diaby - Miyaichi - Podolski - Sanogo (lån) - Campbell - Zelalem (lån) - Coquelin

 

Ellers tror jeg også vi må belage oss på at en i kjernen snart drar, vil tro en av Wilshere, Ramsey eller Walcott kommer til å forsvinne iløpet av ett par års tid.

 

Med andre ord: Det må handles og det må handles klokt. Ikke har vi råd til stjerner over hele fjøla, men vi har neppe "råd" sportslig til å gå kun på salg.

Link to comment
Share on other sites

Walcott kun 2016? Han som gren seg til topplønn og har vært så å si skadet siden? Kanskje man burde senke lønna så vi slipper betale millioner i uka for en på rehab.

 

Ellers burde følgende ut kommende (les flertall) vinduer:

Flamini - Rosicky - Diaby - Miyaichi - Podolski - Sanogo (lån) - Campbell - Zelalem (lån) - Coquelin

 

Ellers tror jeg også vi må belage oss på at en i kjernen snart drar, vil tro en av Wilshere, Ramsey eller Walcott kommer til å forsvinne iløpet av ett par års tid.

 

Med andre ord: Det må handles og det må handles klokt. Ikke har vi råd til stjerner over hele fjøla, men vi har neppe "råd" sportslig til å gå kun på salg.

Ifølge britiske media så startet Walcott og klubben samtaler om ny kontrakt i november 2014. Normalt så tar det vel litt tid fra slike samtaler starter til vi ser resultatet av de.

 

Når det gjelder spillerne du nevner bør ut så er jeg forsåvidt enig i mye, men alle er vel ikke like salgbare.

 

Diaby forsvinner nok når kontrakten går ut, jeg antar at klubben ikke er "gal" nok til å forlenge kontrakten.

Coquelin er også på utgående kontrakt, tviler på en forlengelse men hva han eventuelt viser i løpet av vårsesongen kan endre det.

Flamini, hvis han har kontrakt en sesong til anser jeg som lite salgbar, så da er spørsmålet om han ikke han blir værende i tilfelle nøden blir stor.

Podolski tviler jeg kommer tilbake selv om han har ett år igjen av kontrakten når utlånet i Milano er over.

Rosicky er jeg usikker på. Hvis han ønsker å prøve seg i en klubb der han får mer spilletid så la han gå, hvis ikke må han gjerne bli her ut kontrakten.

 

Selv om ikke all kritikk av vår polske målvakt er berettiget etter min mening, så anser jeg at han ikke bør ha en fremtid i klubben. Jeg vil ha inn en ny målvakt, om det skal være et første eller andrevalg er jeg usikker på. Jeg håper at Ospina holder seg skadefri utover slik at vi får se om han er god nok til å ta drakt nr 1 kommende sesong.

 

Når det gjelder spillere inn så er jeg enig i at "klokskap" må til. Jeg ser ingen grunn til at vi skal handle på den øverste men dyre hyllen. Går vi ett trinn ned så finnes det mye materiale av god kvalitet som ikke er like overpriset som det som er på topphyllen.

Jeg er ikke så opptatt av januarvinduet, men i sommer så trenger vi (som minimum) å få inn følgende kvalitetsspillere: målvakt, forsvarer, DM og angriper. Hvis en eller flere av de skulle komme inn nå i januar så sier jeg ikke nei til det, men jeg forventer det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Masse useriøse rykter om Cavani, noe jeg tror ALDRI skjer. Man har Giroud, Welbeck, Sanchez og Walcott som alle ifølge Wenger er spisser. Reelt er det vel bare Giroud og Welbeck. Sanogo ønsker Wenger ut på lån til en PL klubb, noe jeg er helt enig med han i.

Podolski virker det som man prøver å forhandle fram en permanent avtale til og ikke bare lån.

Diaby får ny kontrakt om han blir frisk, ref Wenger.

 

Ellers er det stille. Jeg regner med det jobbes i kullissene etter en stopper. Jeg tror nok engang DM ikke blir prioritert, Wenger har heller ikke gitt uttrykk for dette.

 

Useriøse rykter:

 

Loïc Perrin

https://twitter.com/samuelJayC/status/551844729948999680

 

Mario Suarez

http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/arsenal-transfer-news-gunners-linked-with-atletico-madrid-midfielder-mario-suarez--reports-9951626.html

 

Moussa Sissoko

https://mobile.twitter.com/lequipe/status/550942522286280704/photo/1

 

Winston Reid

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/arsenal-move-winston-reid-january-4885176

 

Loris Karius

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/arsenal-join-loris-karius-transfer-4903806

 

Krystian Bielik

https://arsenalyouth.wordpress.com/2014/12/24/wenger-outlines-plans-for-krystian-bielik/

 

 

Med andre ord, endel her som må må ta med ett tonn salt.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Masse useriøse rykter om Cavani, noe jeg tror ALDRI skjer. Man har Giroud, Welbeck, Sanchez og Walcott som alle ifølge Wenger er spisser. Reelt er det vel bare Giroud og Welbeck. Sanogo ønsker Wenger ut på lån til en PL klubb, noe jeg er helt enig med han i.

Podolski virker det som man prøver å forhandle fram en permanent avtale til og ikke bare lån.

Diaby får ny kontrakt om han blir frisk, ref Wenger.

 

Ellers er det stille. Jeg regner med det jobbes i kullissene etter en stopper. Jeg tror nok engang DM ikke blir prioritert, Wenger har heller ikke gitt uttrykk for dette.

 

Cavani anser jeg som usannsynlig, ikke p.g.a. spillerne vi har men fordi idet virker ulogisk på meg at Wenger skal bruke så mye penger på overgang/lønn på vår minst kritiske lagdel.

Podolski kommer ikke tilbake!

Å gi Diaby ny kontrakt, frisk eller ei, er regelrett galskap. DIaby sin historie med skader tilsier at selv om han blir friskmeldt så er det en stor sannsynlighet for at en ny skade er like rundt hjørnet.

 

Når det gjelder spillere inn i dette vinduet så forventer jeg ingen, men jeg er enig i at det mest sannsynlige i så fall er en stopper.

Ny DM kommer ikke inn i vinduet, med mindre det oppstår ytterlige skader på det feltet før vinduet stenger, noe àla det som skjedde da Monreal kom inn i "siste sekund" etter en skade på Gibbs

 

Selv om jeg ikke forventer noe i dette vinduet så forventer jeg klare forsterkninger av laget til sommeren, om virkeligheten lever opp til mine forventninger er en annen sak.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Diaby får ny kontrakt om han blir frisk, ref Wenger.

 

----

 

Skulle ikke forundre meg. Muligens den Arsenalspiller med minst mulige spilletid noensinne. Hvis dette stemmer, så har jeg på følelsen av at Diaby skal løse midtbaneproblemet vårt. :wacko:

 

Savner et skikkelig rivjern på midten, gjerne en kloning av Vieira. Det haster også med en midtstopper. Begge forsterkningene er sterkt ønsket fort som fy nå i januar.

Link to comment
Share on other sites

Kommer ingen ny spiss, helt garantert. Wenger hentet Welbeck kun fordi Giroud ble langtidsskadet. Nå er Giroud tilbake, Welbeck hentet, og vi har dessuten Campell, Sanchez og Walcott som alle kan bekle rollen. Vi har riktignok mistet Poldi i tillegg til at Sanogo er ønsket lånt bort, men dette endrer nok ikke helhetsinntrykket til Wenger: vi er godt forspent på topp og har ikke behov for forsterkninger.

 

Der er jeg forsåvidt enig. Klart, hvis det kommer et sinnsykt tilbud på f.eks. Cavani er det jo bare å hente for min del, men jeg ville ikke vedda eldstedattera mi på det. Det er bakover skoen trykker. Jeg VIL ha en leder og et rivjern på DM! Vi har ikke hatt en skikkelig kaptein siden Viera, og vi trenger det for å spore inn litt mentalt stål i grabbarna. Slik det er nå har vi ingen som både har den sinnsyke vinnerviljen og de overlegne lederegenskapene til Vieira. Det trengs da vi for tiden nesten bare har én helt selvgående spiller (Alexis,selv om også Arteta er bra på det å holde seg selv i gang. Han er dog ikke rå på å å spre dette videre).

Link to comment
Share on other sites

Jeg VIL ha en leder og et rivjern på DM! Vi har ikke hatt en skikkelig kaptein siden Viera, og vi trenger det for å spore inn litt mentalt stål i grabbarna. Slik det er nå har vi ingen som både har den sinnsyke vinnerviljen og de overlegne lederegenskapene til Vieira. Det trengs da vi for tiden nesten bare har én helt selvgående spiller (Alexis,selv om også Arteta er bra på det å holde seg selv i gang. Han er dog ikke rå på å å spre dette videre).

Du har rett i at det er lenge siden vi har hatt en "skikkelig" kaptein. Kapteinsbindet har etter at Vieira dro tildels blitt gitt som "belønning" til våre største stjerner og tildels gitt til "poteniselle" lederevner. Når det gjelder de sistnevnte så har ikke potensialet materialisert seg. Selv om Arteta fikk bindet så har jeg sett på Mertesacker som en "naturlig" kapteinstype, men når han nå i praksis har hatt denne rolen det meste av denne sesongen så føler jeg ikke at han har levert når det gjelder å være den nødvendige lederskikkelsen.

Dessverre så tror jeg at det er for mye å tro at vi skal få en type med overlegne lederegenskaper inn selv med en eventuell ny DM.

Link to comment
Share on other sites

HVIS man skal tro på alle "låneryktene" så nærmer det seg snart et behov for en offensiv spiller inn i dette vinduet. At Sanogo går på lån er relativt sikkert, men nå ryktes det også at Campbell er på vei til Real Sociedad på lån (vel og merke etter å eventuelt ha forpliktet seg videre hos Arsenal ved å signere en ny kontrakt).

 

Ingen av "lånespillerne" har fast plass hverken på bane eller benk, men backupen vil i så fall svekkes.

Link to comment
Share on other sites

Isco ryktet er det mest morsomme nå. Vi skal visst betale 650mill for en spillertype vi har flust av fra tidligere. Sillyseason på høyt plan!

Det mest artige er vel at mange tror på dette også....

 

FM stil:

Hummels - Isco - Schinderlin - Cavani

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Wanyama inn hadde ikke vært dumt. Og det bloggeren avslutter med er, sørgelig nok, veldig sant !

 

.... "And in all honesty, it is a disgrace that Arsenal weren’t pushing for Schneiderlin in the summer, and even Wanyama when he was at Celtic. We should have beaten Southhampton to him. Then all this mess would have been solved years ago. But solving problems is so boring to Wenger. He loves a struggling catastrophe. Every damn year."

Link to comment
Share on other sites

Leste her at Varane har en utkjøpsklausul på 25 millioner pund. Ikke noe å lure på engang i såfall, glitrende stopper som har ferdigheter med ball i beina i tillegg til å være glitrende defensivt. Tror også at han er rask og sterk nok til å kunne spille med både Koscielny og Per.

Ville vært en fantastisk signering

Link to comment
Share on other sites

Stopper - Det er gode stoppere tilgjengelig og utifra ryktene har det vel vært mest om Perrin? 180 høy og 76 kilo, høres ikke ut som den stopperen vi trenger da vi trenger en som er sterk og rask. Bør være en med litt rutine også, hvertfall 2-3 sesonger på toppnivå og kanskje litt landslagsball.

 

DM - Har trua på at Chambers kan komme til å spille her, god nærteknikk og bra defensivt, men mangler noen ferdigheter en mot en og hurtighet som back. Her ville jeg helst hatt inn Krychowiak.

 

(Spiss - Welbeck har ikke lyktes og han kommer ikke til å lykkes, han er en spiss som får 10-15 målpoeng per sesong i ligaen og det er ikke godt nok. Skulle ønske Dzeko var tilgjengelig! Cavani blir nok desverre for dyr)

(Cech - Mener vi har to bra keepere, men om Cech er tilgjengelig MÅ man slå til, fortsatt topp 5 i verden og vil være det i årevis fremover.)

 

Drømmen:

Inn: Hummels, Krychowiak, Cavani, Cech

Ut: Flamini, WS, Sanogo, Campbell

 

Sannsynlig:

Inn: Perrin og en ung sør-amerikaner som må lånes ut 5 ganger før han får spille. (Eller enda mer sannsynlig: Ingen)

Ut: Ingen

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Stopper - Det er gode stoppere tilgjengelig og utifra ryktene har det vel vært mest om Perrin? 180 høy og 76 kilo, høres ikke ut som den stopperen vi trenger da vi trenger en som er sterk og rask. Bør være en med litt rutine også, hvertfall 2-3 sesonger på toppnivå og kanskje litt landslagsball.

 

DM - Har trua på at Chambers kan komme til å spille her, god nærteknikk og bra defensivt, men mangler noen ferdigheter en mot en og hurtighet som back. Her ville jeg helst hatt inn Krychowiak.

 

(Spiss - Welbeck har ikke lyktes og han kommer ikke til å lykkes, han er en spiss som får 10-15 målpoeng per sesong i ligaen og det er ikke godt nok. Skulle ønske Dzeko var tilgjengelig! Cavani blir nok desverre for dyr)

(Cech - Mener vi har to bra keepere, men om Cech er tilgjengelig MÅ man slå til, fortsatt topp 5 i verden og vil være det i årevis fremover.)

 

Drømmen:

Inn: Hummels, Krychowiak, Cavani, Cech

Ut: Flamini, WS, Sanogo, Campbell

 

Sannsynlig:

Inn: Perrin og en ung sør-amerikaner som må lånes ut 5 ganger før han får spille. (Eller enda mer sannsynlig: Ingen)

Ut: Ingen

Jeg har nok mindre tro på Chambers som DM, for meg så er det stopperplassen han skal "spisses" mot. Kos er det opplagte førstevalget der bak. Per har forsatt en del i seg, men er ikke lenger det soleklare valget som han var. Chambers er ikke klar enda til å være førstevalg som makker til Kos, men han har potensiale til å bli den spilleren. Vi trenger selvsagt en stopper til, men hvor i "hierakiet" denne spilleren trengs er jeg usikker på. Når det er sagt så sier jeg aldri nei til en spiller som er et opplagt førstevalg uansett hvilken posisjon denne kjøpes inn for (også stopper).

 

I januarvinduet så har jeg forsonet meg med at lite kommer inn, en backup i forsvaret og kanskje på DM (begge kanskje på lån) er det meste jeg realistisk sett håper på. Til sommeren derimot så bør stallen forsterkes merkbart i flere posisjoner, dvs ny målvakt - konkurrent til Ospina (gjerne en erfaren àla Cech), ny stopper (hvis det ikke kommer noen nå), ny DM (førstevalg(hvis det ikke kommer en slik nå)) og kanskje litt mer usannsynlig - en ny spiss (også førstevalg).

 

Ut: flere kandidater bl.a. vår polske målvakt.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Det kommer ingen spiss inn, det trodde jeg de fleste fikk med seg etter Wengers siste intervju. Han mener vi er gode nok, og godt nok besatt både på spissplassen og offensiv midtbane... Jeg er til dels enig i offensiv midtbane, der vi har nok av folk. Personlig skulle jeg gjerne byttet ut noen, men vi er godt dekkt.

 

Når det gjelder spissplass syntes jeg også vi mangler en ener, men jeg tror vi må ta til takke med Giroud og Welbeck her i flere sesonger fremover. Det blir nok noen gjesteopptredner av Sanchez og Walcott i denne posisjonen, men det meste tyder på at det er Welbeck og Giroud det skal satses på.

 

Bakover derimot virker det mer og mer sannsynlig at det kommer inn noen, kanskje tilogmed nå i januar. Debuchy forsvannt igår med skulder ute av ledd, og dette betyr nok ennå mer trøkk på en stopper i all den tid Debuchy ble sett på som en alternativ stopper også. På høyre back har vi i tilegg til Debuchy, både Chambers og Bellerin.

 

DM som vi nok trenger aller mest i dette laget kommer vel neppe nå i Januar. Men i sommer bør det komme en solid forsterkning her. Skal bli "spennende" å se Coq mot City på DM, da tror jeg vi kommer til å få illustrert DM problemet vårt ganske greit.

Link to comment
Share on other sites

Cavani er virkelig i kulden i PSG. Det liker vi. På dm ønsker jeg Kryshowiak, Carvalho, Schneidelin eller Bender. På fs er jeg usikker på hvem som er beste alternativ. Tror ikke at Van Djik er det beste valget. Men ganske enkelt, jeg ønsker tre mann inn.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...