Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

https://twitter.com/LePhantomMenace/status/555048557691281408/photo/1

 

Skal ikke mer til enn dette for å skape nye rykter på twitter. Hvem er den mystiske mannen som blir tatt bilde av i bakgrunnen? Er det Krystian Bielik, talentet fra Legia Warsawa, Schneiderlin, Wenger som har dratt på seg trøyen selv eller Axel Hennie på nye fotooppdrag? Vi får se hva som fremtiden bringer...

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne prøvd oss på Dzeko hvis Bony blir Cityspiller.

Så det var rykter om at Stoke ville ha han på lån her om dagen... Burde virkelig forsøkt oss på Dzeko om han er tilgjengelig.

De som linkes mest er Brozovic og Bielik, to enorme talenter på DM-plassen etter hva jeg har hørt og lest (Gidder ikke engang slå de opp på Youtube før noe eventuelt er bekreftet). Dinamos manager har sagt at ingen har budt på Brozovic, men Bielik virker å snart være i boks.

 

Er fornøyd om vi får inn de to og en stopper da Arteta, som er den klokeste og beste DMen i klubben vil kunne lære de mye mens vi kan kaste ut Flamini. Coquelin bør beholdes da han sannsynligvis har lav lønn og kan vikariere på backene.

Link to comment
Share on other sites

Synes Coq har vært svært mye mer overbevisende enn det både Flamini og Arteta har vært siste sesongene. Har tempoet til å ikke havne på etterskudd i annenhver duell.

 

Ser ikke mange DMer som er tilgjengelig nå i januar som hadde gått rett inn og briljert på midtbanen pdd og ville da vært svært fornøyd med ett til to talenter. Evnt en skadeskutt Khedira som jeg ser på som et litt for risikabelt prosjekt.

Link to comment
Share on other sites

Coquelin har absolutt ikke gjort seg bort, overraskende god har han vært. Trøkker til i dueller og har vunnet mange baller for oss.

Så han bør absolitt beholdes hvis han kan være tilfreds med å ikke være fast. For det synes jeg kanskje ikke bør være. Ikke enda.

Vi trenger et skikkelig rivjern med internasjonal klasse. Coquelin har vært god, men det er ikke uten grunn han har blitt sendt på 3 lån

på rad. Og ifjor, hos Freiburg, slet han vell med spilletid hvis ikke jeg husker feil.

 

Å handle en klasse-DM i januar er som du sier ikke lett. Wenger skulle gjort dette i sommer. I mine øyne en stor tabbe at han ikke gjorde det.

Trodde vell sikkert Diaby skulle blir frisk...

Link to comment
Share on other sites

Arteta, Flamini og Coquelin er ålreite spillere. Det er ingen vits i å hente en ny spiller som er omtrent på samme nivå som dem. Spesielt ikke når førstnevnte tross alt er kaptein. Nei, da må vi ha inn en skikkelig forsterkning - om noe slikt finnes til Wenger-januar-pris. Jeg tviler.

 

En forsvarsspiller/midtstopper må det derimot være lov å håpe på. Wenger sa vel til og med at den nye skaden til Debuchy kunne komme til å endre hans transferplaner. En stopper til burde vi uansett ha, spør du meg, men...

 

På spissplass henter vi nok ingen. Sanogo og Podolski har knapt fått bidra i høst, og sånn sett taper vi ikke stort kontra det vi faktisk har fått se til nå. Og nå er dessuten Giroud og Walcott tilbake. I tillegg skal altså Welbeck ha fått forsikringer om at han skal få spille da han ble handlet i sommer. Her er det fullt, tror jeg.

 

Jeg tror Wenger nøyer seg med en Winston Reid, eller lignende.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt bra hvis vi får inn et stort talent på DM, men det blir jo en signering for fremtiden. I mine øyne trenger vi en bauta der NÅ. En Matic-type. Ikke en som er på hans nivå om 4 år.

 

En ny stopper og DM er det mest prekære slik jeg ser det.

Er vanskelig å se hvor man skal finne en Matic-type fra, har vært inne på det før og han er muligens Mourinhos beste signering ever.

Cesc og Costa var begge fine, men det er Matic som er hjertet i Chelsea-laget og eneste spilleren jeg kommer på som er liknende og noen lunde realistisk er William Carvalho.. Det finnes mange gode DMer (Gonalons, Krychowiak, Bender osv.) men de fleste mangler pasningsfoten eller mangler den dominerende faktoren Matic har.

 

Ryktes nå at Bielik-avtalen snart er i boks og er happy med det, virker som et ufattelig stort talent, 2,4 mill euro er ikke allverdens heller..

Synes en ny stopper haster mer nå enn en ny DM (Siden Coquelin tross alt har vært bra), selv om jeg mener at det definitivt er en posisjon vi bør forsterke.

Tror laget vil være i stand til å få til mye mer offensivt også om vi har en trygg base bakover.

 

 

Er det noe i ryktene med Hummels og Gundogan ? Eller e det bare pisspreik?

Nei, var vel daily fail som meldte om dette.

Link to comment
Share on other sites

Sett litt mer av Krychowiak nå (Youtube, der Cygan så ut som Zidane, men likevel) og tror virkelig han kan hjelpe oss, fine, presise langpasninger, god til å slå til rett mann og er smart nok i spillet til å heller vende opp enn å risikere å tape possesion med en dårlig pasning.

 

Også høy, sterk, god til å lese spillet og en god takler.

Link to comment
Share on other sites

Sett litt mer av Krychowiak nå (Youtube, der Cygan så ut som Zidane, men likevel) og tror virkelig han kan hjelpe oss, fine, presise langpasninger, god til å slå til rett mann og er smart nok i spillet til å heller vende opp enn å risikere å tape possesion med en dårlig pasning.

 

Også høy, sterk, god til å lese spillet og en god takler.

 

Krychowiak kom vel til Sevilla i sommer og har vært fast for Sevilla siden han debuterte i august. Blir vel neppe så veldig billig hvis vi skulle ha hentet han inn. God spiller, men tviler på at vi virkelig er interessert i han.

Link to comment
Share on other sites

Def midtbane, den mest undervurderte posisjonen spør du meg ! Utrolig viktig å ha kvalitet der, synd sjefen ikke mener det samme

Kan vel ikke si meg mer enig, men dessverre så kommer ikke "den endelige" løsningen i januar. Kanskje er noe midlertidig àla Källström det beste vi kan håpe på da. Vel å merke en frisk versjon av Källström!

Link to comment
Share on other sites

Flott å se at Bielik er klar, men forventer ikke at han blir en forsterkning i førstelagsstallen før om 3-5 år for å si det slik.

 

Ellers er det mye prat om Gabriel Paulista som spiller for Villarreal for øyeblikket. Skal visstnok være en veldig god midtstopper, men jeg har helt ærlig veldig lite kjennskap til spilleren. En annen ting er også at det kanskje blir litt vanskelig for han å få arbeidstillatelse i England mtp. at han ikke har spilt for landslaget ennå.

 

For the benefit of those whose knuckles aren't scarred from dragging. Gabriel Paulista and Arsenal. Yes, looks likely, but not yet done

Graham Hunter@BumperGraham 10m

#Gabriel Villarreal want €20m. Player likes the Arsenal wages. Arsenal would get quick, aggressive footballer who'll improve with experience

#Gabriel remains a decent chance he'll play tonight in Copa because talks not yet agreed a price. If not in side, clue to how talks gone!

#Gabriel - best of luck to Arsenal, looks a player who could add pace and tackling ability to their side at a low cost. But, VCF want €20m

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Bielik inn er fint, stort talent det. Regner med han trenger 4-5 år før han evt kan bidra. Sjeldent man ser så store artikler på Arsenal.com for talenter, men har vel noe med at han er litt eldre enn de vi pleier handle og av den grunn allerede er "proff".

 

Andre rykter virker å være stille

Link to comment
Share on other sites

Synes det er dyrt for en spiller som har bevist lite og har spilt denne sesongen mest fordi Musacchio har vært ute.. (Hvertfall det jeg har hørt)

24 år, 74 kilo, 185 høy og vinner 2/3 hodedueller i La Liga, høres ikke ut som en stopper som kan styrke laget akkurat.

 

Ønsker meg heller f.eks Höwedes om det er mulig å lokke han vekk fra Schalke.

Link to comment
Share on other sites

Vesentlige mangler er det ennå, men det ser unektelig bedre ut nå enn for bare ett par uker siden. Coq viste seg at han klarte nivået når han er påskrudd, mens Bellerin er mer klar enn forventet. Dette er gledlig men må IKKE være en sovepute, dette er unge spillere med lite erfaring på høyt nivå, det vil være variasjoner i spillet deres.

 

Vi må ha mer defensive fibere inn som har rutinen og kvaliteten som trengs.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...