Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Schneiderlin, Griezmann, Balotelli, en HB og en stopper (om Vermaelen stikker). Ja, takk!

Selv om Vermaelen blir værende så har vi bare tre midtstoppere, og vi kan ikke basere oss på så få skader som vi har hatt denne sesongen i denne posisjonen. Altså om Vermaelen blir så må det en stopper inn, om han forlater skuta så må det to stoppere inn.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Vermaelen blir værende så har vi bare tre midtstoppere, og vi kan ikke basere oss på så få skader som vi har hatt denne sesongen i denne posisjonen. Altså om Vermaelen blir så må det en stopper inn, om han forlater skuta så må det to stoppere inn.

 

Helt enig. +1.

 

Har sagt dette siden Djourou forsvant på lån i januarvinduet i fjor..

Link to comment
Share on other sites

Er ikke dette et intervju fra i fjor? Mener å huske det var akkurat det samme som kom frem i fjor.

 

Ellers skulle jeg fortsatt gjerne sett Vela tilbake i Arsenal. Alltid syntes han har hatt klasse.

Link to comment
Share on other sites

Remy på VIP-tribunen og Veland postet noen rykter om at Arsenal vil bruke klausulen på 4 millioner euro på Vela(ikke noe dårlig alternativ selv om han skal selges videre med en gang, han er i følge transfermarkt verdt 20.000.000£..)

 

Remy og Vela inn hadde vært fantastisk, Vela som ving og Remy som bakromsspiss. Får vi da fornyet med Sagna og Fabianski, beholder Podolski og Vermaelen begynner det å likne på noe og vi mangler kun en Bender-type.. (Og en helst en ny stopperreserve)

 

Chesney

Sagna-Mertesacker-Koscielny-Gibbs

Bender-Ramsey

Walcott-Özil-Vela

Remy

 

Fabianski

Jenkinson-Vermaelen-?-Monreal

Flamini-Wilshere

Ox-Cazorla-Podolski

Giroud

 

I tillegg ville vi hatt Arteta, Bellerin, Martinez, Campbell(?), Gnabry, Rosicky, Sanogo, Diaby og Ryo.

 

Ryo, Arteta, Campbell og Diaby kunne gjerne forlatt klubben for å få inn litt midler til Vela+stopperreserven så får vi se om Wenger er villig til å bruke transferbudsjettet på en Vela OG en Remy.

Link to comment
Share on other sites

Francois Piraux @F8Piraux · 8h

EXCLUSIVE : Toulouse defender Serge Aurier will sign to Arsenal this summer. #AFC #TFC #Aurier

Twitter greier. Så klype salt og alt det der, men håper det stemmer.

Så langt har vi "visstnok" allerede signert Drmic og Aurier. Hvis det stemmer så ser det ut til at Wenger og Arsenal er tidlig ute med å forsterke troppen.

Link to comment
Share on other sites

Litt overkill offensivt, og Podolski og-/eller Giroud må kanskje ut for at dette skal gå;

 

Griezman, Vela og Drmic inn som offensive spillere. G og V har allerede gode relasjoner gjennom spill i Soceidad(?) og V er kjent med Arsenal sitt system. Alle tre er veldig anvendelige spillere og kan brukes i alle fire roller der fremme. Vi får inn hurtighet, gjennombruddskraft og muligheter til å bytte litt om hvis det skulle butte litt i mot.

Vela blir billig, Drmic likeså, Griezman kan vi sikkert få for rundt 18mill.

 

Bender/Schneiderlin/Wanyama inn som ballvinnende midtbane/anker.

 

Aurier/Jung/Chambers/Clyne inn på høyre back.

 

Stopper er jeg veldig usikker på, veldig fan av Zouma, men der kom Chel§ki oss i forkjøpet. Papadoupolos fra Schalke kan være et alternativ, dog jeg tviler han vil komme for å være back-up bak Kos og Mert og evt Verm.

 

Ny back-up keeper må også på plass. Hva med Julio Cesar fra QPR? Gammel og rutinert og vil ikke koste altfor mye.

Link to comment
Share on other sites

Dagens snakkis er jo at vi er på gang med å forberede Bender, men at Martinez nå kan bli tilgjenglig og at man avventer det. Silly season er igang, men det er iallefall to gode spillere som ville forsterket en sårbar possisjon.

Link to comment
Share on other sites

Javi Martinez ville vært et helvetes godt kjøp. Var i mine øyne den beste midtbanespilleren til Bayern når de vant CL i fjor og passet ypperlig til Heynckes sin fotball. Nemlig høyt press og rask, direkte fotball.

 

Ville vært et skikkelig kupp.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge nederlandske medier har Ajax bestemt seg for ikke å benytte seg av klausulen de hadde om å låne Bojan (Krkic) et år til,

det blir nevnt at Barcelona enten selger han eller ønsker å låne han ut en sesong til. Er dette en spiller vi

kunne vært interessert i, eller har han "mistet" det litt, til tross for sin unge alder?

Link to comment
Share on other sites

Håper dette stemmer ja. Vela for £4m er et kupp.

 

WhoScored.com @WhoScored

Carlos Vela: Only 2 players have created more chances in La Liga this season than @11carlosV (78)

 

Orbinho @Orbinho

Only nine players have been involved in more goals (scored & assisted) than Carlos Vela in the top five leagues - 27.

Link to comment
Share on other sites

Kjempestats og artikkelforfatter gjør et godt poeng ut av take-ons(Dog er ikke dette backene til Arsenal virker å få LOV til å gjøre i særlig stor grad, uansett er det viktig å få inn noen som er bedre enn Sagna offensivt da det er vanskelig å finne en spiller som er realistisk som er bedre defensivt)

 

Angående Vela er jeg kjempepositiv, jeg mener oppholdet i Spania har gjort han godt og at han nå er klar igjen. Den millionen med Euro vi "taper" på han gjenvinner vi i en langt bedre og mer moden spiller som passer inn i laget vårt perfekt spillemessig.

 

Han vil også kunne spille på vingplass og spissplass, noe som er et stort pluss.

 

Henter vi disse to gutta har vi spillere vi kan ha i posisjonene i åresvis fremover, men trenger fortsatt en ny reservekeeper, dyptliggende playmaker(Bender og Martinez har blitt linka) og fjerdereserve på stopperplass(IKKE FERDINAND) samt forhåpentligvis en ny spiss.

 

Tipper det blir disse to guttene og en keeperreserve som kommer inn i sommer dog. Noe som vil være et bra vindu såfremt vi ikke får en skadekrise på stopperplass.

 

Vela, Podolski, Theo, Giroud og Sanogo kan alle spille spissplassen, Flamini og Arteta ER faktisk decent på det de gjør, selv om de ikke er topp klasse og vi har god backup på stopperplassen, selv om det er tynt bak TV5 igjen.

 

Aurier er INGEN stopper, vet at han har spilt "stopper" i år, men det er som sidestopper i en 3-backsformasjon med en del offensivt ansvar(der midtbanespillere har droppet dypt), har dog kun sett to kamper med han i år og for alt jeg vet kan han ha superspenst som Sagna.

Link to comment
Share on other sites

Det som gjør at jeg virkelig vil ha tilbake Vela er at han kan gjøre mye av det Cazorla gjør som pasningsspiller, men samtidig bidra med det Podolski gjør som et offensivt våpen. Han har fart, teknikk og kreativtet. Noe som har vært et savn på venstrekanten.

 

Ellers linkes vi til både Gonalons og Benzema i kveld! Hvorvidt det er hold i ryktene eller ikke kan dere dømme selv. :P

 

Arsenal have made a €13.5m bid for French midfielder

 

Arsenal to launch £30m move for Real Madrid striker Karim Benzema
Link to comment
Share on other sites

Ser det er en del spekulasjoner rundt Martinez. Jeg vil overhodet ikke ha Bayerns svakeste spiller til Arsenal. Det er en spiller jeg har veldig lite til overs for. Det er alt for mange andre gode spillere i den posisjonen til at Wenger skule vurdere å kjøpe han.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...