Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

@Tapapa

 

Ser det har kommet ut nyheter i dag om at Kroos "ønsker seg til United" samtidig som at han utelukker United og vil bli i Bayern. Silly season begynner tydeligvis tidlig i år!

 

Ellers når det gjelder Carvalho Kim, så har han som du sier sagt at Arsenal er klubben "hans", men for en måneds tid tilbake så gikk det masse rykter om at United visstnok hadde blitt enig om overgangssum med Sporting. Hvorvidt Carvalho selv vil til United er en annen sak. Personlig ville jeg gjerne hatt han i Arsenal. Et monster av en spiller og pga. betydelig lavere profil enn f.eks. Pogba så vil han nok trolig være lettere å sikre sånn sett, men billig blir han uansett ikke.

 

Når det gjelder Reus har det ikke kommet noen "breaking news" annet enn flere spekulasjoner. Snakkes nå om at Barcelona er interesserte i han og at de også prøver å få kloa i Klopp.

Link to comment
Share on other sites

Carvalho

Når det gjelder Reus har det ikke kommet noen "breaking news" annet enn flere spekulasjoner. Snakkes nå om at Barcelona er interesserte i han og at de også prøver å få kloa i Klopp.

 

Carvahlo er bra. Ville vært en god signering, men tviler på at det skjer.

Har Dortmund-gutta Barca-DNA? Trodde Dortmund hadde sitt egen DNA mtp. at halve laget har samme sveisen.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Jepp, dette er som en ny signering og det sier jeg uten snev av sarkasme. Håper han holder seg skadefri.

 

Problemet er bare det der. Hadde Diaby kunne spilt 40-50 kamper i løpet av en sesong så ville han vært en fenomenal forsterkning til det laget her, men dessverre så er han ikke skapt for det. Og det er virkelig synd. For Diaby kunne vitterlig vært en av verdens aller aller beste spillere.

 

Dog er det på tide å kjøpe en midtbanemann som kan gjøre det vi har drømt om at Diaby ville gjøre i 8 år. Diaby kan være i Arsenal til kontrakten til kontrakten utløper. Hvis han mot all formodning klarer 20-30 kamper så kan han gjerne få en prestasjonsbetinget kontrakt, men jeg tviler sterkt på at han klarer å spille 20-30 kamper neste sesong heller.

Link to comment
Share on other sites

Man hadde heller blitt overrasket om han pådro seg "en liten småskade" i denne u-21 kampen og dermed er ute et halvår til.

Jeg håper Diaby holder seg skadefri og at han gjør det lenge. Da er det faktisk en forserkning. Men som du sier

Stefan B, mannen er ikke lagd for å spille 40 matcher i løpet av en sesong. Det tror jeg vi bare må innse.

Men van Persie var også alltid skadet og da han endelig var skadefri lenge var han helt fantastisk for oss,

lov å håpe på det samme når det kommer til Diaby. Bare 1 sesong i løpet av Diabys 9 sesonger hos oss, har

han spilt tilsammen 40 kamper. Håper det snart er tid for det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Folk her inne vet at jeg ønsker meg Balotelli til klubben. Har sagt det i en stund at han er i ferd med å modnes og etter mye kritikk fra italienske fotball "eksperter" og supportere så uttaler han seg slik etter å ha fått kritikk fra en av disse "ekspertene".

 

Vitner om en gutt som er i ferd med å modne seg litt gjør det ikke? Han blir 24 år til sommeren og jeg tror dette er det perfekte tidspunktet å hente han på. Tror han ville blomstret i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Enig Stefan B, han virker mer moden og talentet er det ingen tvil om. Han kommer sikkert til å fortsette å finne på tull til tid og annen.

Men han er en fantastisk fotballspiller, skulle gjerne sett han i Arsenal når sesongen 14-15 starter.

 

Virker hvertfall som han har blitt langt mer voksen. Tror også at han vil elske den friheten han ville fått under Wenger i motsetning til under Mourinho og Mancini hvor ting er litt.. stramt.

 

En meget god fotballspiller er han allerede, men i mine øyne er han ikke i nærheten av å være på det nivået han kan være på. Hadde han fått ut potensialet sitt i Arsenal så tror jeg vi snakker om verdens beste spiss. Han er rett og slett så talentfull samt at han har fysikken ved siden av. Balotelli på sitt beste er rett og slett et monster.

Link to comment
Share on other sites

Balotelli er nok den etablerte spilleren i verden som har størst uforløst potensial nå. Likevel er jeg svært skeptisk til folks forandringsevne etter fylte 14, så tviler på om Balotelli greier å prestere jevnt for oss - eller noen annen klubb. Han er ikke typen. Det han derimot er, er typen til å surfe på eget talent og hype, cashe inn, ligge med modeller og legge opp.

Link to comment
Share on other sites

Balotelli er nok den etablerte spilleren i verden som har størst uforløst potensial nå. Likevel er jeg svært skeptisk til folks forandringsevne etter fylte 14, så tviler på om Balotelli greier å prestere jevnt for oss - eller noen annen klubb. Han er ikke typen. Det han derimot er, er typen til å surfe på eget talent og hype, cashe inn, ligge med modeller og legge opp.

 

Etter 14? Herregud da ville vitterlig 95% av folk vært ubrukelige.

 

Balotelli er en god "gutt". Anbefaler deg å se intervjuer med han. Rimelig beskjeden og reservert faktisk. Han er vitterlig ikke så ille som folk skal ha han til å være.

 

Link to comment
Share on other sites

Ta det med 14 år med en klype salt siden alle går fra ung til voksen, men grunnfaktorene i personligheten er satt. Og Balotelli er 24.

 

Jeg har heller ikke inntrykk av at Mario er en dårlig kis, men at han fornøyd med å være der han er i dag: et stort, dog ufokusert talent.

Link to comment
Share on other sites

Ta det med 14 år med en klype salt siden alle går fra ung til voksen, men grunnfaktorene i personligheten er satt. Og Balotelli er 24.

 

Jeg har heller ikke inntrykk av at Mario er en dårlig kis, men at han fornøyd med å være der han er i dag: et stort, dog ufokusert talent.

 

Ja grunnfaktorene er nok satt, men når man er et fosterbarn som Balotelli var med en høyst religiøs "ordentlig familie" som måtte gi han bort ti en italiensk familie (Balotelliene) når han var 3 år gammel og måtte leve med rasisme og mye "hype" fra han var 12-13 år gammel så får man litt sympati med han.

 

F.eks. så har man en av disse sakene: Mario Balotelli ‘takes truant boy back to school and gives bullies ticking off’. Som i motsetning til alle de andre dumme tingene han har gjort fikk mye mindre oppmerksomhet.

 

Jeg får ikke inntrykk av at han er fornøyd der han er i dag. Som han selv sier også: Han er ingen stor spiller ennå. Til det så trenger han tid og erfaring. Måten han har utvist frustrasjon i Milan denne sesongen (gjennom at Milan supporterene forventer at han skal løfte et mildt sagt middelmådig lag inn i topp 3-4 og at han er selve hovedfyren de alle ser til når ting går galt) også tilsier at han ikke er fornøyd med å bare "surfe" videre i karrieren og samle inn lønnssjekker. I så fall ville han vel blitt i City hvor han tjente rundt £60-70m ekstra i uka?

Link to comment
Share on other sites

Synes det blir en gamble, men det er kanskje vår beste sjanse til å få en spiss i verdensklasse, gitt da at han utvikler seg i riktig retning.

 

Og la meg legge til: jeg har også sympati med gutten. Ingenting ville gjort meg mer glad enn om han slo til hos oss. :)

Link to comment
Share on other sites

Synes det blir en gamble, men det er kanskje vår beste sjanse til å få en spiss i verdensklasse, gitt da at han utvikler seg i riktig retning.

 

Og la meg legge til: jeg har også sympati med gutten. Ingenting ville gjort meg mer glad enn om han slo til hos oss. :)

 

Helt enig i at det er en gamble, men jeg mener det er en vi burde ta. Vi har ofte gått for det "safe". Hvis vi ikke lykkes med Balotelli heller så vil han fortsatt om 2-3 år ha god verdi ved et videresalg, men jeg har tro på at han ville vært knallbra i Arsenal. :)

 

Marco Reus hadde vært en drøm.

 

Aye! Reus eller en lignende spillertype på venstre har jeg savnet i mange år nå. Som lag mener jeg vi taper noe ekstremt på å ikke ha en Ribery, Hazard eller Reus på venstre. I fjor så var jeg veldig hypp på Draxler tidlig på sommeren da han ennå ikke hadde signert ny kontrakt, men dessverre gikk ikke det så bra.

 

Draxler, reus og balotelli ;) det hadde gjort seg

 

Draxler, Reus og Balotelli? Vil heller se £30-40m brukt på Paul Pogba på midtbanen i stedet for å betale så mye for å ha Draxler på benken. ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...