Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Om Wenger kvitter seg med Bendtner, Chamakh og Park, kan det jo være en ide å hente Owen som 3. eller 4, valg. Er godt voksen, men det er nok mange mål i den kroppen enda. Forventer nok ikke å spille i mer en 15-20 kamper for sesongen, og er gratis. Det gir Wenger muligheten til å bruke mer penger på en venstreback, en defansiv jernmann på midten og en fantastsik kreativ offansiv midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger kvitter seg med Bendtner, Chamakh og Park, kan det jo være en ide å hente Owen som 3. eller 4, valg. Er godt voksen, men det er nok mange mål i den kroppen enda. Forventer nok ikke å spille i mer en 15-20 kamper for sesongen, og er gratis. Det gir Wenger muligheten til å bruke mer penger på en venstreback, en defansiv jernmann på midten og en fantastsik kreativ offansiv midtbanespiller.

 

Owen? Nei, nei og atter nei. Var blodfan av Owen når jeg var liten, men den mannen der er virkelig ikke god nok som 3. eller 4. valg engang lenger. Og når man på toppen av det hele tar med de store fitness problemene mannen har så er det ufattelig lite poeng å ha en spiller som ikke holder nivået og nærmest alltid er utilgjengelig. Da vil jeg heller ha Park.

Link to comment
Share on other sites

 

Owen? Nei, nei og atter nei. Var blodfan av Owen når jeg var liten, men den mannen der er virkelig ikke god nok som 3. eller 4. valg engang lenger. Og når man på toppen av det hele tar med de store fitness problemene mannen har så er det ufattelig lite poeng å ha en spiller som ikke holder nivået og nærmest alltid er utilgjengelig. Da vil jeg heller ha Park.

 

+ 1000

Link to comment
Share on other sites

Og jeg registrer at refser, som stort sett refser laget i hver eneste kamp, mener at en kronisk skadet Owen er det som skal til for å styrke angrepet vårt....

 

Gattuso, Senna og Owen, det er tydeligvis det noen tror skal til for å styrke troppen vår :shy:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha. Ingen lag i de to øverste divisjonene har vel plass til Owen. Var ment som en spøk, ettersom det har vært snakk om Hargreaves i fjor og Senna og Gattuso i år. Mange var vel i stand til å skjønne at det var en fleip. Michael Evigskadde Owen... Men Tapapa, som stort sett er mest interessert i å påpeke at jeg er kritisk, var ikke i stand til å skjønne det.

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på bosman-spillerne i PL, og spekulerer litt i om det finnes noe der som kunne forsterket oss. Ett navn setter seg spesielt. Maynor Figueroa på Wigan. Kan huske at de fleste toppklubbene i PL var ute etter han for en sesong eller to siden. Hvordan er status der? One-season wonder?

 

Hoillet er er ellers ganske enkel. Kan man få han uten at han skal få klikk som Song tydeligvis har fått, så burde han signeres. Drogba er jo en ufyselig type, men du verden for en spiller. Du verden hvordan han ville ha forsterket oss. Men jeg vil uansett ikke ha han. Klasnic var god forrige sesong, men ikke noe Arsenal-materiale. Ellers synes jeg Diame på midtbanen til Wigan irriterer meg noe sinnsykt hver gang vi møter dem. Han er en klippe. Men heller ikke han er god nok for Arsenal. Kanskje noe for Liverpool.

 

Bosingwa er nok milevis foran Jenkinson per dags dato. Men han vil nok kreve enormt med lønn, og jeg tror Jenkinson er en av de som jobber hardest med å bli bedre. Arsenal-fan og vilje går foran monobrynet. Malouda er ikke seg selv lenger. Så har vi jo Rodallega. Spillestilen hans passer inn i Arsenal, men han er ikke like attraktiv som for to år siden.

 

Ellers sinnsykt med målvakter. Kanskje Wenger plukker ut noen der?

Edited by Umlaut
Link to comment
Share on other sites

Hva med Gretar Steinsson som backup for Sagna mens Jenkinson går gradene via et utlån neste sesong? Er en hardtarbeidene spiller som gjennom sesongen stort sett var den Bolton spilleren som presterte på et gjevnt, godt nivå. Er bedre defensivt enn offensivt, og har gjort mange gode kamper mot flere av storlagene opp gjennom karrieren. Bør vell være fornøyd med en kontrakt på et par år uten alt for høy lønn hvis Wenger viser interesse, blir tross alt et steg opp selv om han helt sikkert finner mer spilletid andre steder.

Link to comment
Share on other sites

Ryktene rundt at Fernando Llorente har signert for Arsenal og at han har annonsert en pressekonferanse i morgen sprer seg like raskt på twitter som ild i tørt lyng! Men tror man må ta ryktene fra denne brukeren med en klype salt, har bare ca 650 følgere og er nok enda en falsk konto.

 

Jamie Alexander@JamieAlexTimes

Fernando Llorente has agreed a €25 million transfer with Arsenal and will move in the next few days. Replacement for RVP. #afc

 

Edit: Tar gjerne i mot Llorente, men håper han blir kjøpt som en forsterkning av troppen siden Bendtner, Chamakh og Park mest sannsynlig blir solgt og ikke som en erstatter for van Persie.

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

Sid Lowe sier alt bare er oppspinn og at det ikke er noen pressekonferanse i morgen.

 

 

 

Sid Lowe ‏@sidlowe

The radio station that supposedly announced the press conference says there is no press conference. Move along now

 

Thing about press conferences is that the press tend to get told

 

And let me repeat something else: there is not even any confirmation that there will be a press conference tmrw.

 

It might not be a bad idea for the real Jamie Alexander to ask twitter to block the account someone created in his name

 

Very odd. Supposed statement from Fernando Llorente circulating on Twitter etc. There has been no statement.

 

Still a lot of Llorente questions. The answer to early all of them is: "no." Check my TL for more if you fancy. Cheers.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Har vært rykter om at Ajax vil la Gregory van der Wiel gå for så lite som £8m de siste dagene. En spiller som ikke akkurat har hatt en knall sesong for Ajax i år, men som allikevel er en kvalitetsspiller. Syntes vi trenger en ny høyreback med Bac ute til minst september mtp. at Jenkinson er vårt eneste alternativ (Jenkinson burde forøvrig bli sendt på lån) og hvis van der Wiel er tilgjengelig for en såpass "billig" penge så burde man hvertfall vurdere det.

Link to comment
Share on other sites

Forventer folk eller tror folk i det hele tatt at spillere som Van Der Wiel blir hentet inn som backup? Vi har Sagna - og da skal Wiel være hans backup? Det er INGEN som har slik kvalitet som backup - bortkasta penger.

Link to comment
Share on other sites

Forventer folk eller tror folk i det hele tatt at spillere som Van Der Wiel blir hentet inn som backup? Vi har Sagna - og da skal Wiel være hans backup? Det er INGEN som har slik kvalitet som backup - bortkasta penger.

 

Det er viktig å ha trippel dekning av ypperste klasse i alle posisjoner Orakelet. Du må jo skjønne det

Edited by Kim
Link to comment
Share on other sites

Forventer folk eller tror folk i det hele tatt at spillere som Van Der Wiel blir hentet inn som backup? Vi har Sagna - og da skal Wiel være hans backup? Det er INGEN som har slik kvalitet som backup - bortkasta penger.

 

Nettopp,Sagna er hakket bedre. Men Wiel er alt for god til å sitte på benken, noe han selv selvfølgelig ikke er interessert i.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er viktig å ha trippel dekning av ypperste klasse i alle posisjoner Orakelet. Du må jo skjønne det

 

Når i helvete har Arsenal hatt trippel dekning eller dobbel dekning for å si det sånn i ypperste klasse i hvilken som helst posisjon de siste årene?

 

Sagna har nå vært igjennom 2x beinbrudd og etter det første beinbruddet så mistet han betydelig med fart. Blir 30 år rett etter nyåret og vil trolig ikke figurere før i september (hvis vi har flaks) eller oktober. At van der Wiel kommer inn i sommer for en lav sum og spiller en kamp i ny og ne (hvis han ikke danker ut Sagna) i et par sesonger før Sagna begynner å bli tynget av alderen ser jeg ikke på som veldig dumt.

 

Er heller ikke dumt med en annerledes spillertype enn Sagna som kan komme inn på backen og kanskje tilføre litt mer offensiv styrke i kamper hvor dette er nødvendig.

 

Men, hva er det jeg snakker om? Vi har jo tydeligvis dobbeldekning av YPPERSTE klasse på samtlige posisjoner her allerede.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt solgt på Van der Wiel enda. Talentfull spiller, men er han god nok? Jeg tviler.

 

Ny høyreback er definitivt noe vi trenger. Jeg sliter litt med å komme på en bra kandidat, men så hadde jeg aldri hørt om Sagna før han brått dukket opp på Emirates...

Link to comment
Share on other sites

Vil helst se et ordentlig talent komme inn i den posisjonen som i løpet av 2-3 sesonger kan ta over for Sagna. Jenkinson er jeg langt ifra overbevist om og fremtiden til Coquelin er enten sentralt på midten eller borte fra Arsenal. Yanga-Mbiwa er en midtstopper som kan spille på høyrebacken. Noe som selvfølgelig er veldig kjekt når man har store skadeproblemer som Arsenal ofte har.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...