Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Husk at det er nytt afrikamesterskap allerede førstkommende januar. Da risikerer vi å miste Song, Gervinho, Frimpong og Chamakh (hvis han blir) i nesten en hel måned. Tror Wenger vil ha det i bakhodet når han gjør handlerunden i sommer.

Det er vel hvert 2. år? Så det blir ikke noe ACN kommende vinter.

Edited by imers
Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog

Yann M'Vila to Inter has legs. Big papers in France say he's their top target, while Téléfoot say they've bid €20m. Arsenal quiet.

 

Tror ikke vi ender opp med M'Vila. En spiller jeg gjerne skulle sett i Arsenal, men jeg føler vi trenger litt mer offensiv kraft på midtbanen først og fremst..

Link to comment
Share on other sites

M'Vila, Vertonghen og Kagawa hadde vært drømmen. Men det stopper vell med drømmen også.

 

Synd om M'Vila skulle dra til Inter for den prisen. Det er ingen hemmelighet at Wenger er en beundrer av MVila, så det spørs om Wenger lar han dra til Italia uten kamp.

Link to comment
Share on other sites

Yaya Toure en min villeste og våteste drøm akkurat nå. For en mann! For en spiller!

 

Spørsmål

Hei..

Jeg lurte bare på et par ting.

 

1. Hva er våte drømmer?

Svar

Hei, og takk for flere spørsmål.

 

1. Våt drøm kaller man det når man har en drøm som gir sædutløsning i søvne. Mange gutter opplever dette når de er i ferd med å bli kjønnsmodne, men mange opplever det aldri.

http://www.ung.no/oss/alkohol/13389.html

Link to comment
Share on other sites

 

Spørsmål

Hei..

Jeg lurte bare på et par ting.

 

1. Hva er våte drømmer?

Svar

Hei, og takk for flere spørsmål.

 

1. Våt drøm kaller man det når man har en drøm som gir sædutløsning i søvne. Mange gutter opplever dette når de er i ferd med å bli kjønnsmodne, men mange opplever det aldri.

http://www.ung.no/os...ohol/13389.html

Da har du lært noe nytt i dag også Tapapa!

Drømmemål av Yaya i dag, det første målet har aldeles nydelig utførelse, han kunne fått hat-trick!

Link to comment
Share on other sites

Yaya Toure er et unikum i fotballen akkurat nå. Jeg kan ikke komme på noen som mestrer boks til boks-rollen bedre. Fantastisk over hele banen. Synd vi ikke fikk kjøpt han da muligheten var der.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

 

Spørsmål

Hei..

Jeg lurte bare på et par ting.

 

1. Hva er våte drømmer?

Svar

Hei, og takk for flere spørsmål.

 

1. Våt drøm kaller man det når man har en drøm som gir sædutløsning i søvne. Mange gutter opplever dette når de er i ferd med å bli kjønnsmodne, men mange opplever det aldri.

http://www.ung.no/os...ohol/13389.html

Det er ikke langt unna, når man snakker om Yaya Toure og drøm ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Yaya Toure er et unikum i fotballen akkurat nå. Jeg kan ikke komme på noen som mestrer boks til boks-rollen bedre. Fantastisk over hele banen. Synd vi ikke fikk kjøpt han da muligheten var der.

Eneste spilleren vi har i troppen som kan ta tak i hele kampen og dominere på den måten er ute 9.8/10deler av hver sesong.(Og han gjør det ikke i nærheten av like godt.)

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...