Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Glemte forøvrig en annen spiller som jeg kunne tenkt meg i sommer (som også vil være temmelig billig) annet enn Marek Hamsik. Nemlig Ibrahim Afellay. Ikke vært en stor suksess i Barcelona da han ikke er katalaner, men han er en veldig god (og fortsatt ung) spiller. Tidligere har vel også van Persie uttalt seg om at vi burde hente Afellay så forhåpentligvis kan dette overbevise van Persie til å signere ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Glemte forøvrig en annen spiller som jeg kunne tenkt meg i sommer (som også vil være temmelig billig) annet enn Marek Hamsik. Nemlig Ibrahim Afellay. Ikke vært en stor suksess i Barcelona da han ikke er katalaner, men han er en veldig god (og fortsatt ung) spiller. Tidligere har vel også van Persie uttalt seg om at vi burde hente Afellay så forhåpentligvis kan dette overbevise van Persie til å signere ny kontrakt.

Afellay er jo en god venn av RvP og hadde vært en ypperlig signering

Link to comment
Share on other sites

Afellay er jo en god venn av RvP og hadde vært en ypperlig signering

 

Pluss han ville vært billig og samtidig så er han tilgjengelig.

 

Edit:

 

Snakker om Afellay:

 

barcastuff

Barcelona are willing to let Ibrahim Afellay (26) leave this summer for 8-9M. The fee could depend on his performances at the Euro. [sport]

 

Afellay var også involvert i begge målene til Nederland mot Slovakia. Må si jeg kunne tenkt meg nederlenderen. Han + M'Vila/Capoue/Enellerannenmidtbanespiller/kantspiller ville vært fantastisk deilig.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Chelsea henter Hazard og Hulk

United henter Kagawa og Baines (som jeg forøvrig er stygt redd kommer til å bli en hit med innl.foten sin)

 

Nå SKAL City ta's er holdningen i disse klubbene. Vi SKAL vinne og innvesterer deretter.

Lurer på hva holdningen vår er.. Ikke at jeg forventer Chelsea-summer, men

fytte pokker hvor moro det hadde vært om klubben denne sommeren viste at også

vi SKAL ta igjen tronen. Med et par ut og inn og litt Bouldy-magic på Colney, tror jeg

det slettes ikke er umulig. Det er derfor det er så %*% leit at vi istedenfor antageligvis,

som de fleste sommere, heller mister én eller fler av våre beste og tar et steg tilbake

fremfor et frem.

Link to comment
Share on other sites

Tenk om vi hadde hentet Podolski, M'Vila, Afellay OG f.eks. Hamsik (pluss en billig andrekeeper) pluss at vi beholdt van Persie og ble kvitt mesteparten av daukjøttet for å få tilbake litt av summene vi har brukt på alle kjøpene.

 

Førstelaget:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Song - M'Vila

Gervinho - Hamsik - Afellay

v. Persie

Andrelaget:

Ny keeper

Jenkinson - Djourou - Koscielny - Santos

Coquelin - Arteta

Walcott - Wilshere - Chamberlain

Podolski

Da kunne man snakket om et lag som kunne vunnet troféer.

Link to comment
Share on other sites

Han stod med 4 mål og 5 målgivende på sine første 15 kamper for klubben før han dro til ACN. Etter det fikk han 1 puslete assist på resten av kampene han var involvert i.

 

Er veldig sikker på at Gervinho blir en stor hit neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Personlig er jeg veldig sikker på at Walcott er en stor del av VP sin suksess, selv om jeg også tror Gervinho vil få en bra sesong, angående Afellay er jeg positiv, han er desverre svært skadeutsatt, men en glitrende fotballspiller som jeg helst ville hatt sentralt i banen der Ramsey har spilt i år.

 

Edit: Snakker om Afellay, hva med Elia? Har vel blitt mye benk på han i år og han er jo en glitrende fotballspiller på sitt beste, burde være tilgjengelig for en grei sum? Afellay, Elia + Capoue inn så har vi en god førsteellever + benk neste år, en ny reservekeeper og et engelsk backtalent til så har vi en langt bedre tropp enn vi har hatt i år.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

Har lest flere steder at Elia vil bort fra Juve, etter en sesong hvor han nesten ikke har vært på banen. Kom naturligvis ikke med i EM-troppen heller i med at han er blitt helt borte. Absolutt en god spiller som det burde være mulig å få tak uten at det blir altfor dyrt. Om det er mulig å få tak i Afellay for bare 8 mill pund/(euro?) er det jo bare å kjøre på! Fantastisk spiller. Kamerat med Robin, hent han, Robin blir, vi får en bra angrepsrekke!

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg:

- ny andrekeeper (Fabianski vil bort, Hull ønsker å beholde Mannone på permanent basis, og Almunia frigis). Tredjekeeper så har vi vel en unggutt?

- ny stopper (Squillaci er ikke god nok og Djourou vil bort). Greit nok at vi har noen talenter som kommer tilbake fra lån, men er det godt nok?

- ny midtbanespiller (Diaby er kronisk skadet, og talentene lånes vel ut). Håper dog Benayoun blir, er en bra spiller å ha i troppen.

- ny kant/spiss (Arshavin selges vel, Bendtner kommer ikke tilbake, Chamakh og Park presterer jo aldri). Ellers vil jeg beholde Vela etter at han har imponert i Spania og da mener jeg han bør få en ordentlig sjanse hos oss. Campbell har vel sagt han ønsker å ta steget, men er fortsatt ung. Også har vi jo allerede Podolski, så må vel van Persie erstattes, dersom han stikker.

Link to comment
Share on other sites

CHEIKHOU KOUYATÉ

- Verdsatt i følge The Sun til £5 millioner

- Manchester City skal også i følge The Sun være interessert i spilleren

- Kouyaté mener Premier League er som skreddersydd for hans fysikk

kouyaext.jpg

Edited by Haakon HK
Link to comment
Share on other sites

 

Denne unge tyskeren var linket til oss mot slutten av Januarvinduet, og har nå også fått landslagsdebutten for selveste Tyskland i en alder av 18 år. Spiller hovedsaklig på venstrevingen, og har fysikk som skal tåle Premier League. Om det nå skulle vise seg at Afellay blir et umulig prosjekt, så sier jeg ikke neitakk til Julian Draxler, som nok helt sikkert er en spiller som man kommer til å høre veldig mye om de neste 10-15 årene.

Link to comment
Share on other sites

Julian Draxler er et kjempetalent, men på venstrekanten har vi Miyaichi. Tyskeren er ei heller såpass god ennå at han vil være en øyeblikkelig forsterkning. Er greit nok å kjøpe et ungt stortalent, men da må han kunne bidra til tross for ung alder og det er jeg usikker på om Draxler vil. Samtidig blir han vel også temmelig dyr da tyskerene sjeldent selger billig.

Link to comment
Share on other sites

Draxler er et kjempetalent, men han er et talent og som Stefan sier, om vi henter talent må de kunne bidra med en gang, samtidig har vi Ryo fra før og prisen blir høy. vil bli skuffet om jeg ser at vi signerer Draxler i sommer for da kommer det til å gå på bekostning av en spiller vi virkelig trenger..

Link to comment
Share on other sites

Husk at spillere som Pavlyuchenko, Zhirkov og Arshavin så ut som spillere i absolutte verdensklasse under forrige EM, tror Dzagoev kan np langt, men at han ikke har blikket eller pasningsfoten vi trenger i den offensive midtbanerollen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...