Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Dzagoev er kronjuvelen i CSKA-dynastiet sammen med Akinfeev - det må nok noe særs drastisk til for å lokke til seg han. Jeg vil tro bare Chelsea med sine russiske forbindelser (og tidligere CSKA-eier Roman Abramovic) er det eneste laget i england som vil være i stand til å hente han etter et bra EM-sluttspill.

Link to comment
Share on other sites

Dzagoev er kronjuvelen i CSKA-dynastiet sammen med Akinfeev - det må nok noe særs drastisk til for å lokke til seg han. Jeg vil tro bare Chelsea med sine russiske forbindelser (og tidligere CSKA-eier Roman Abramovic) er det eneste laget i england som vil være i stand til å hente han etter et bra EM-sluttspill.

Leser i diverse medier at kontrakten hans går ut i Januar, langt i fra min favoritt til den offensive midtbanerollen, men langt bedre enn Ramsey og et sikrere kort enn Wilshere som vi ikke vet hvilket nivå ligger på eller hvor lang tid han trenger å spille seg i form og Diaby som er skadd 90% av tiden

Link to comment
Share on other sites

Ønsket meg Nick Powell i et halvt års tid nå, nettavisen sin artikkel om at United har annonsert spilleren på hjemmeisden sin gjorde at jeg fikk enda mer lyst på å snipe han slik vi fikk Ramsey, men siden Fergie også har bekrefta det så er vi nok for sent ute :( Kan bli en ny Lampard dette..

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si jeg bryr meg noe særlig om Powell, vi er ute etter helt andre type spillere i sommer. Heldigvis. Kunne dere bare forestilt hysteriet dersom Wenger hadde brukt flerfoldige millioner på nok en tenåring?

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Var hysteri rundt Ox i fjor, vi må fokusere på nåtiden i sommer, men slike talenter som i tillegg vil regnes som egenproduserte er sjeldne og jeg skulle gjerne hatt han inn. Men om det viser seg at det var M'vila eller Powell har jeg ingen klager om det blir M'vila. Angret jo stort på at vi ikke fikk Jones i fjor i sesongens først tre mnd, så tok Per seg opp og Jones presterte langt under det nivået. Vanskelig å si i fotball.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Djourou forsvinner trenger vi en ny stopper. Khacheridi (Ukrainas nummer 3) synes jeg ser spennende ut. Mest med tanke på at han er et jævla tårn. Er 25 år, så kanskje litt "gammel".

 

Snakker selvfølgelig som 4. valg.

Edited by cinsalabim
Link to comment
Share on other sites

Det er noen punkter som gjør det vanskelig å finne en spiller til å ta over plassen til Djourou som 4. valg, spesielt hvis vi skal få inn en rutinert spiller. Det enkleste er jo selvfølgelig å hente inn en rutinert spiller som f. eks Squillaci som bare er fornøyd med å heve høy lønning i en storklubb på slutten av karrieren, eller å hente inn et talent i slutten av tenårene som ser seg fornøyd med å spille 10-15 kamper per sesong før neste steg i karrieren (Bartley/Miquel). Å få inn en ren midtstopper som har fast spilletid i en annen klubb i en av toppdivisjonene for å sette han på benken i mesteparten av sesongen vil være både vanskelig og dumt for spiller/klubb. Da føler jeg at det vil være bedre å få inn en "potet" som kan styrke flere posisjoner i laget vårt, slik at både spilleren blir fornøyd ved å spille flere kamper per sesong samt at Arsenal som klubb kan stille med en spiller på benken som kan droppe inn over hele forsvaret samtidig som defensiv midtbane.

 

Akkurat disse spillerne er det ikke mange av i Europa, og enda færre er det som er ledige på transfermarkedet. Nettopp av den grunnen synes jeg vi bør sette inn et støt for å signere Vertonghen fortest mulig før Tottenham eller noen andre klubber får signaturen hans. Nå vil jeg tro han er mer skeptisk til en evt. overgang til Tottenham etter at klubben sendte Redknapp på gaten, og vi sitter med en av kompisene fra tiden i Ajax og landslaget som kan hjelpe han inn i spillergruppen vår. Tror vi kommer til å angre veldig mye om han forsvinner til en annen klubb i ligaen...

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

Vermaelen snakker han sikkert til London slik som Van Persie snakka Van der Vaart til London..

Leser i dag litt smårykter om Ben Arfa, ville vært en flott tilvekst, men 23 millioner pund er en stiv pris for en spiller som virkelig ikke har bevist seg i SÅ lang tid. Hadde jo attitudeproblemer tidligere i karrieren også. Var vel muligens han som krangla en del med Diaby en stund i tillegg,, Ganske skeptisk egentlig.,

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha Ben Arfa. Altfor variabel spiller, og er nok en l'enfant terrible. Kan være glimrende en match og fullstendig anonym de fem neste. Jeg syns ikke han er god nok for Arsenal. Til den prisen er han uaktuell uansett.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Man bør ikke vurdere spillere basert på landslagsfotball i mine øyne. Uansett, Christian Eriksen er et stort talent - men med vekt på talent. Og talenter har vi mange av, det er ikke det vi behøver nå. Han blir kanskje topp klasse om noen år, men han er langt i fra det nivået nå. Vi har mange offensive talenter, skal vi først forsterke den posisjonen bør det være noen som kan levere umiddelbart. Så kan vi heller vente på at Ramsey, Wilshere, Chamberlain & co. utvikler seg til de spillerne vi håper de blir.

Link to comment
Share on other sites

Statistikkene til Erksen er fantastisk og jeg skorter heller vanligvis ikke spillere på vegne av en landslagsturnering, men Eriksen GIKK rundt og spilte fotball, ikke interessert i å jobbe hardt for et lag der resten var hardtarbeidende.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Når vi snakker om talent i verdensklasse så ønsker jeg meg Neymar, kansje litt urealistisk. Men at kansje verdens største spiss talent fortsatt spiller i hjemlandet Brasil betyr at han er up for grabs!

 

Kunne vært den stjernesigneringen vi nå sårt trenger :)

Edited by Skolten
Link to comment
Share on other sites

Når vi snakker om talent i verdensklasse så ønsker jeg meg Neymar, kansje litt urealistisk. Men at kansje verdens største spiss talent fortsatt spiller i hjemlandet Brasil betyr at han er up for grabs!

 

Kunne vært den stjernesigneringen vi nå sårt trenger :)

 

Snakker man om urealistiske signeringer så topper nok Neymar denne sammen med Ronaldo og Messi. Santos og Barcelona har visstnok også en avtale om at Neymar skal gå til drittklubben i 2014 utifra hva jeg har hørt.. :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...