Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg tror nok RP7 må spise ordene sine her, men det kan jo bli oss andre. Giroud har alt som skal til for å lykkes i PL. Også morsomt at to spillere som for få år siden spilte sammen i Tours på nivå 2 (tror jeg) i Frankrike nå er lagkamerater hos oss. Regner med at Giroud er en like robust fyr som Kocielny. Så langt tyder alt på det!

Link to comment
Share on other sites

Finner det ganske morsomt at det snakkes så mye om at vi ikke har hentet inn erstattere for van Persie, da disse trenger tid til å spille seg inn i ny liga og med nye lagkamerater. Likevel krever vi at van Persie skal erstattes med Llorente. Hva er det som tilsier at Llorente skal kunne venne seg til Arsenal og PL noe raskere enn Podolski??? Hvis man skal bruke denne logikken, så burde vi vel erstatte van Persie med noen som har erfaring fra PL?

Link to comment
Share on other sites

Hva vet vi om Lucas Biglia?

 

Sky Sports understands that Arsenal have moved into pole position for Argentine international Lucas Biglia.

The 25-year-old Anderlecht player has long been on Arsene Wenger's radar, even from when he first moved to Brussels back in 2006.

Biglia has progressed well in recent seasons and now a number of Europe's top clubs are chasing his signature.

Real Madrid and Inter Milan are amongst the clubs who are keen on Biglia, along with a number of Premier League sides.

But now with Alex Song's future far from certain with Barcelona looking to snap him up, Sky Sportsunderstands Arsenal have returned to the Biglia option.

Biglia is settled in Belgium, but he has never ruled out his desire to link-up with a club like Arsenal.

It is believed that Arsenal's interest in Nuri Sahin would be unaffected by their move for Biglia or another holding midfielder.

 

 

http://www1.skysport...s/11661/7996600

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Jeg har troen på at vi vil bli langt farligere framover enn tilfellet var foregående sesong. Det vi mister i ekstremkompetanse vil vi ta igjen på et bredere spekter av ferdigheter. Det har vært med RvP som det var med Henry på tampen. Alt handler om denne spilleren og man er sterkt handikappet når vedkommende ikke spiller fordi man ikke klarer å omstille seg. Dette kommer til å bli bra

+1

Link to comment
Share on other sites

Blir linket til oss hver sommer, argentinsk landslagsspiller. Vil sannsynligvis være en arvtager for Song selv om jeg mener han spiller mer som M'vila, Arteta, Sahin(Og Wilshere for to år siden)

 

Flere folk som sier at Biglia ikke er god nok. Er kanskje ikke uten grunn til at han har spilt i Belgia de siste 6 årene? Min "drømme" signering er fortsatt M'Vila på DM plassen. Sahin på det så snakker vi virkelig om å være tittelutfordrere..

Link to comment
Share on other sites

Med de ekstreme prisene som er for å komme inn på Emirates, så er det svært merkelig at Arsenal aldri kan bruke mer penger enn de får inn på transfers. Ikke en eneste sommer! Helt utrolig. United gjør det hvert år, selv om gjelden deres er mye større enn Arsenal sin. Liverpool og Tottenham gjør det også. Hvis det er slik at det er Bendtner, vPersie, Bartley, Song ut og Giroud, Cazorla og Podolski inn, vil jeg nesten si at Arsenal er svekket. Helt utrolig at Arsenal ikke har styrket forsvaret med en spiller som kan spille både på venstresiden og høyresiden i forsvaret (evt bare høyre). Sagna er ute kanskje i de ti første kampene, og det er nettopp i denne perioden de vanskeligste kampene er.

Link to comment
Share on other sites

Finner det ganske morsomt at det snakkes så mye om at vi ikke har hentet inn erstattere for van Persie, da disse trenger tid til å spille seg inn i ny liga og med nye lagkamerater. Likevel krever vi at van Persie skal erstattes med Llorente. Hva er det som tilsier at Llorente skal kunne venne seg til Arsenal og PL noe raskere enn Podolski??? Hvis man skal bruke denne logikken, så burde vi vel erstatte van Persie med noen som har erfaring fra PL?

 

+1

 

Giroud og Podolski kan erstatte Van Persie. Wenger skal visstnok ha gitt Theo lovnader om mer tid som spiss også i årene framover om han signerer ny kontrakt, så føler vi er godt besatt på spissplassen. Sahin ser ut til å være på vei inn igjen etter Van Persie overgangen, og en erstatter/FORSTERKNING for Song blir nok også hentet. Anderlecht fyren og Capoue ser ut til å være mest linket, har ikke sett mye av de, men har hørt veldig mye bra.

 

Har troa på denne sesongen, og det er lenge siden sist, og det tiltross for å ha solgt RVP.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner, Park og Squillaci har ingen fremtid i Arsenal. Hvorfor de fortsatt er der, er en gåte.

Selg de tre + Song. Inn med Sahin + en til (spiss eller forsvar)

 

Som Wojciech53 påpeker så er lønn svaret. Squillaci vil ikke ned i lønn og det vil heller ikke Bendtner. Samme gjelder også Chamakh forøvrig..

 

Når det gjelder Park så syntes jeg han er en spiller vi heller burde beholde fremfor Chamakh. Fyren er rask og målfarlig og i motsetning til Chamakh så er han lavt lønnet. Er for meg en gåte hvorfor førsteprioriteten ikke er å bli kvitt Chamakh fremfor Park.

 

Song er forøvrig allerede borte.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, la oss selge hele klubben og begynn å følge med på Liverpool! Det fungerer alltid å kjøpe nye spillere og bytte trenere...

Hvor har jeg snakket om nye spillere eller skifte manager? Problemet er for mange å se hvor gode de vi har er og ikke hva som befinner seg på andre siden. Ingen av de vi har hentet når de vi selger til anklene. Det er problemet

Link to comment
Share on other sites

 

 

Trodde aldri jeg skulle se deg synke ned på et såpass lavt nivå RP7

Dette er dagens Arsenal Kim. Det er ikke jeg som selger spillere for knapper og glansbilder. Det er styret og en amerikaner som er i ferd med å ødelegge klubben.

Jeg har bitt i meg mye. Jeg har sett tråden i det som blir gjort. Jeg har forsvart og støttet. Nå er det nok. Nå er det faktisk så langt over streken at det ikke har skjedd før. 3 middels gode inn som aldri har prestert i PL, de to beste ut. Ambisjoner??

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fullstendig enig med deg RP7 (bortsett fra det med middels gode spillere). Det er ikke lavt nivå over å reagere med sinne og fortvilelse

når klubben i ditt hjerte har blir drevet som den har blitt gjort en god del år nå. van Persie OG Song ut fylte begeret hos meg også. Gud så dum jeg var som

tenkte at Cazorla, Giroud og Podolski var hentet inn som forsterkninger slik at vi kanskje kunne ha en mulighet til å kjempe i toppen.

Selvfølgelig var dem ikke det. Det var erstattere. Aldri i verden om vi skal forsterke, GUD FORBY !

 

Edit: Så ikke overgangssummen før nå. 15 mill pund? 15 !?!?! Det er ren og skjær idioti. Faen ta......

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

15 mill for Song tilsvarar vel saman med 24 mill for Van Persie det vi har brukt på våre tre. Dermed er vi omtrent på staus quo stallmessig og økonomisk. Det betyr vel at dersom vi er like heldige med at dei andre laga sviktar som i fjor, så kan vi flakse oss til ein ny topp 4... For all den ein god prestasjon, men ikkje der vi håper på å vere....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...