Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Og hva med Junior Hoilett. Arsenal kan kvitte seg med Vela, Squilacci, vPersie og kanskje Bendtner, og hente Hoilett, (Rodallega på prøvespill), og Mvila. Kanskje en ny bra høyreback også, eller Dempsey.

Edited by Ravenghost
Link to comment
Share on other sites

Syns virkelig ikke Hoilett, Dempsey og Rodallega er der vi skal satse, ville ikke vært misfornøyd med en Hoilett og Dempsey inn dog, men en Rodallega ville vært latterlig, kan telle antall gode kamper han har hatt i Premier League på en hånd..

Link to comment
Share on other sites

Hva med å hente Allan McGregor som cover for Szczesny? Rangers blir nok tvangsnedrykket, og etter det jeg kan se på hans wikipedia side, så står McGregor pdd uten klubb. Slett ingen dårlig keeper akkurat og har opparbeidet seg mye rutine. Var jo sterkt ryktet som Van der Sars erstatter i United for et par år siden.

Link to comment
Share on other sites

Syns virkelig ikke Hoilett, Dempsey og Rodallega er der vi skal satse, ville ikke vært misfornøyd med en Hoilett og Dempsey inn dog, men en Rodallega ville vært latterlig, kan telle antall gode kamper han har hatt i Premier League på en hånd..

Her er du på viddene. Det siste året har han vært rævva, men første hele sesongen i PL var han skikkelig god. Hvis du kan telle antall gode kamper han hadde det året på en hånd, må du ha mange ekstra fingre på den hpnden. Wenger har det med å gi folk som har vært gode før, sjansen. Amaury Bischoff hadde jo imponert Wenger før, og Wenger ga han sjansen selv om det var lenge siden han hadde gjort noe som helst. Uansett så taper man ingenting på å ha en spiller på prøvespill.

Link to comment
Share on other sites

På prøvespill, nei, men om spilleren skulle spille sitt livs beste fotball på prøvespillet er det heller ingen garanti for at han klarer det igjen i PL. Ser på Wiki at jeg tok feil av Rodallega og at han spilte svært godt under Bruce, men ønsker han fremdeles ikke. Var vel snakk om at han var Wigans best betalte spiller i tillegg..

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke Rodallega er en å satse på i det hele tatt. Hadde vel en heller trasig sesong i Wigan og langt under nivået vi behøver. 2 mål på 23 kamper sier det meste.

Eneste fordel'n jeg ser med han er PL-erfaringen.

Vi trenger toppklasse og en som finner nettmaskene lett ettersom RVP ser ut til å forlate oss. Podolski og Giroud aner vi ikke hvordan vil klare seg i sin første sesong og trenger en som er minst like god som de vi har ihvertfall.

Hoilett har jeg sansen for, men er ikke han på vei til Tyskland? Tror likevel han havner bak Gervinho, Chambo og Theo (hvis han blir) i køa og tviler på han er særlig gira på benkesliting.

Dempsey er god, men tror kanskje en eventuell Arsenal-karriere blir kortvarig. Han fyller 30 neste år og er vel ikke stort bedre enn de vi allerede har på midtbanen. Scorer bra med mål og kanskje skarpere enn f.eks. Ramsey pr. i dag, men utover det ingen stor forsterkning i mine øyne.

En midtbanespiller med defensiv styrke er vel det vi trenger mest. Trenger cover for Arteta nå som Song tydeligvis spiller en mer offensiv rolle.

 

Ellers syns jeg det er interessant at Sakho på PSG trolig er på vei bort derfra. http://www.london24...._club_1_1437706

 

Mulig det bare er oppspinn og rykter, men dette er en spiller jeg mener vi burde kjøpt. Tviler derimot på at Wenger tenker det samme.

Og spilleren selv vil tydelivis dra fordi han ikke er garantert en stopperplass i PSG lenger. I Arsenal ville han vel også havnet i en rotasjonssituasjon og vært neppe fornøyd med det.

Derimot er han en koloss av en stopper og regner med han har en bra framtid foran seg uansett liga han spiller i.

Litt overraskende at han mistet plassen i PSG (Var ikke han kaptein også?) og ikke var med i EM. Noen som har sett han spille siste året?

Jeg har aldri lagt skjul på tidligere at vi bør kvitte oss med Squillaci og Djourou i sommer.

Skjønner at Sakho neppe vil spille 3. eller 4. fiolin, men har mer tro på han enn de to Seb å Johan. Ville blitt en særdeles heftig konkurranse på stopperplass ihvertfall.

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

Sakho er en spiller som har vært under lupen til Wenger. De har ikke kjøpt ettersom det ikke har vært et stort behov for ham. JD og Squillaci ut derimot, kan jo åpne for han inn. Spennende spiller er han uansett.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke det er midtstopper vi behøver å hente akkurat.

 

Mange rykter om Jovetic nå. I følge mange medier skal agenten til Jovetic ha vært i London i dag og forhandlet med Arsenal om en overgang. Hadde vært perfekt i rollen som hengende spiss, har til tider herjet med italienske lag, og var mannen som sto bak nesten alt Fiorentina foretok seg av offensivt forrige sesong. Laget kunne fort endt med nedrykk hadde det ikke vært for Jovetic i fjor. Eneste ankepunktet ang. Jovetic må være hans skadehistorikk. Var ute hele 10/11 sesongen med skade, og har også slitt med en del smeller til tider og utider, etter røff behandling på fotballbanen. Bør være mulig å involvere Chamakh i en avtale for å presse prisen noe ned. Fiorentina skal jo ha kommet med et offisielt bud ifølge Wenger selv på Chamakh.

 

Med Jovetic, en reservekeeper (Gordon/McGregor?) og en DM (Capoue/Fellaini?) inn, så er jeg ufattelig fornøyd med sommere.

Link to comment
Share on other sites

Sakho var kaptein, ihvertfall før de ble kjøpt opp. Debuterte vel som kaptein som 17-åring, og tidenes yngste kaptein i PSG.

Etter hva jeg har hørt var han kaptein som ungdom i et par kamper, men han var aldri offisiell kaptein kun vice, samme som at Gilberto bar kapteinsbindet vårt ved en rekke anledning, men aldri var vår kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har hørt var han kaptein som ungdom i et par kamper, men han var aldri offisiell kaptein kun vice, samme som at Gilberto bar kapteinsbindet vårt ved en rekke anledning, men aldri var vår kaptein.

Det er vel forsåvidt sant. Må innrømme at han ikke var fast kaptein som 17-åring, men startet 2011-2012 sesongen som kaptein, men fikk en skade tidlig i sesongen som gjorde at han var ute et par måneder. Usikker på hvor mye han har vært kaptein etter det.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel forsåvidt sant. Må innrømme at han ikke var fast kaptein som 17-åring, men startet 2011-2012 sesongen som kaptein, men fikk en skade tidlig i sesongen som gjorde at han var ute et par måneder. Usikker på hvor mye han har vært kaptein etter det.

Var ikke klar over at han noensinne hadde vært mer enn vice, men diverse artikler bekrefter det du sier, fratatt kapteinsbindet i mars.

Link to comment
Share on other sites

Var ikke klar over at han noensinne hadde vært mer enn vice, men diverse artikler bekrefter det du sier, fratatt kapteinsbindet i mars.

Hadde uansett ikke hatt noe imot å få han inn i stallen. Mener fortsatt han kan bli blandt de aller største!

Edited by cinsalabim
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har vært veldig dårlig de siste sesongene i Inter når jeg har fulgt med. Er dog fortsatt et veldig stort navn og er uten tvil en spiller med store kvaliteter, men han er vel kanskje litt for lav for Wenger sin smak? Wenger liker jo forholdsvis høye keepere.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...