Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Witsel på Benfica! Har spilt en enorm kamp idag mot United.

 

Witsel er en god spiller, men etter den skrekktaklingen han gjorde for et par sesonger siden så er han ikke akkurat fansen favoritt. Dog som sagt en god spiller generelt sett.

 

Cavani på Napoli. Skal være forsiktig med å ønske meg en spiller som jeg har sett så lite, men han har vært veldig veldig god mot City i dag...

 

Cavani er knallgod og for Napoli har han virkelig vært en målmaskin, men prislappen hans er ufattelig høy. Rundt £30-40M og dermed urealistisk dessverre..

Link to comment
Share on other sites

Witsel på Benfica! Har spilt en enorm kamp idag mot United.

Tenkte å skrive det samme, for Evra kommer til å ha mareritt om han ;)

 

Virker som en ganske komplett kantspiller, uten at jeg har sett han noe utenom årets gruppespill i CL. Han er fysisk sterk, stor løpskapasitet og delvis glitrende teknikk. Var det ikke 20 år han var også?

Link to comment
Share on other sites

Tenkte å skrive det samme, for Evra kommer til å ha mareritt om han ;)

 

Virker som en ganske komplett kantspiller, uten at jeg har sett han noe utenom årets gruppespill i CL. Han er fysisk sterk, stor løpskapasitet og delvis glitrende teknikk. Var det ikke 20 år han var også?

 

Witsel har nå blitt 22 og han er faktisk en meget anvendelig spiller. Kan spille nærmest alle posisjoner på midtbanen og som hengende spiss. En langt bedre versjon av James Milner altså ;)

Link to comment
Share on other sites

Cavani på Napoli. Skal være forsiktig med å ønske meg en spiller som jeg har sett så lite, men han har vært veldig veldig god mot City i dag...

 

Cavani har jeg sett mye av å hadde lett sagt ja takk til han! Prisen kommer uansett til å være skyhøy som Stefan B sier.

Link to comment
Share on other sites

Skal vell ikke så mye til? :P

 

Det var vel egentlig poenget med vitsen også :P

 

Syntes dog Milner er en brukbar spiller, men var aldri verdt det Shitty betalte for han og han var heller ikke så fantastisk i Villa som "ekspertene" skulle ha det til :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvilken pris Soldado ville ha kostet, sånn ca? Valencia sliter jo med økonomien, så det burde vært mulig å få kjøpt han, som en back-up/partner sammen med RvP, the one and only. Bøtter inn med mål i La Liga, og scoret i dag hat-trick mot Genk.

Link to comment
Share on other sites

Noen som tror Paris SG er villig til å selge Sakho? Det begynner å bli noen år siden de første ønskene rundt denne spilleren begynte å snike seg inn på forumet, og jeg ser ikke hvorfor dem skal slutte. For en mer komplett midtstopper på 21 år tror jeg ikke det finnes i Europa for tiden, han er rett og slett rå. Fysisk ruvende til tross for "beskjedne" 187 cm, leser spillet og styrer forsvaret som om han er 10 år eldre, og har teknikk nok til å gå rett inn på laget vårt. Og han vil bare bli bedre!

 

Mulig jeg er alene om å mene dette, men for meg har verken Squillaci eller Djourou noe å gjøre i Arsenal lengre. Deres kvaliteter (eller mangel på dette) står ikke i stil til hva jeg forventer av en midtstopper i en klubb som går for å vinne trofeer hvert år. Førstnevnte har blitt satt så langt opp på tribunen at han aldri vil komme tilbake, og sveitseren har vist en så stor formsvikt etter tapet mot Birmingham i ligacupen at jeg blir nervøs bare ved å se navnet på benken. Selg dem mens vi fortsatt kan få penger, og sats på Sakho som ny gigant. Med Vermaelen, Koscielny, Mertesacker og evt. Sakho har vi topp PL kvalitet, med Bartley og Miquel som talenter bak. I tillegg kan flere av disse vikariere som back eller for Song på midten ved skader/suspansjoner.

 

Nå vet jeg at PSG ikke akkurat lider noen økonomisk fare, men uten de store spissene og stadige rykter hvor de ønsker Chamakh kan det være en mulighet for byttehandel pluss penger. Men da må kanskje hente inn enda en midtspiss, for det blir tynt med bare van Persie og Park. Dette har jeg diskutert og skrevet tidligere hvem jeg ønsker og ser på som potensielle targets, så går ikke mer inn på det.

Link to comment
Share on other sites

Tror desverre ikke vi får Sakho, virker som en lojal herremann og nå som klubben hans får penger ser jeg ikke noen grunn til å forlate klubben hans for vår(Synd, men sant.) PSG har Gameiro og Erdinc som begge har potensiale til å bli storscorere i den franske ligaen og det finnes vel andre spillere som er bedre enn Chamakh uten at de trenger miste vise-kapteinen sin(Om MS fortsatt er det da.)

Link to comment
Share on other sites

Noen som tror Paris SG er villig til å selge Sakho? Det begynner å bli noen år siden de første ønskene rundt denne spilleren begynte å snike seg inn på forumet, og jeg ser ikke hvorfor dem skal slutte. For en mer komplett midtstopper på 21 år tror jeg ikke det finnes i Europa for tiden, han er rett og slett rå. Fysisk ruvende til tross for "beskjedne" 187 cm, leser spillet og styrer forsvaret som om han er 10 år eldre, og har teknikk nok til å gå rett inn på laget vårt. Og han vil bare bli bedre!

 

Mulig jeg er alene om å mene dette, men for meg har verken Squillaci eller Djourou noe å gjøre i Arsenal lengre. Deres kvaliteter (eller mangel på dette) står ikke i stil til hva jeg forventer av en midtstopper i en klubb som går for å vinne trofeer hvert år. Førstnevnte har blitt satt så langt opp på tribunen at han aldri vil komme tilbake, og sveitseren har vist en så stor formsvikt etter tapet mot Birmingham i ligacupen at jeg blir nervøs bare ved å se navnet på benken. Selg dem mens vi fortsatt kan få penger, og sats på Sakho som ny gigant. Med Vermaelen, Koscielny, Mertesacker og evt. Sakho har vi topp PL kvalitet, med Bartley og Miquel som talenter bak. I tillegg kan flere av disse vikariere som back eller for Song på midten ved skader/suspansjoner.

 

Nå vet jeg at PSG ikke akkurat lider noen økonomisk fare, men uten de store spissene og stadige rykter hvor de ønsker Chamakh kan det være en mulighet for byttehandel pluss penger. Men da må kanskje hente inn enda en midtspiss, for det blir tynt med bare van Persie og Park. Dette har jeg diskutert og skrevet tidligere hvem jeg ønsker og ser på som potensielle targets, så går ikke mer inn på det.

 

 

Sakho er venstrebeint. Såvidt jeg vet foretrekker Wenger å ha en venstre og en høyrebeint stopper. Sakho er altfor god til å sitte på benken, men vil ikke at han skal spille istedenfor Vermaelen. Personlig hadde jeg ikke hatt noe imot å se to venstrebeinte jævler av den kvaliteten.

Edited by cinsalabim
Link to comment
Share on other sites

Sakho vil aldri bli solgt så lenge han ikke går inn for det selv. PSG vil ikke tjene noe som helst på å selge han. De har jo blant verdens rikeste eiere, og de vil garantert være i toppen snart. Det er bare å se på hvilke spillere de har hentet i sommer. Det viser seg at man kan kjøpe seg til topps i dagens toppfotball, og Sakho, som kaptein og home-grown, vil ikke dra fra PSG sånn helt uten videre.

 

Tror forøvrig ikke at Wenger vil hente noen etablerte spillere i Januar. Vi er inne i en fin periode, og med mindre vi får langvarige skader i Desember så tror jeg neppe det kommer noe inn. I så fall må noen ut. Squillaci og Chamakh er de jeg tror vil være de første ut dørene.

 

Irriterer meg hvertfall hver gang jeg ser Darren Bent spille. Han har gått som en jo-jo mellom klubber i Premier League de siste sesongene, og alle gangene for slikk og ingenting, selvom han bøtter inn mål sesong etter sesong. Nå er han sikkert i Villa for å bli, men jeg skulle mer enn gjerne sett han i Arsenal-trøya.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker sårt en ny spiss som holder høyere klasse enn Chamakh og Park. Sistnevnte har ikke fått bevist så mye, men mtp. at han ikke virker å være bedre enn Chamakh i Wenger sine øyne så kan han ikke være så forbanna god heller. Særlig mye bedre blir det heller ikke når han om 2,5 år må tilbake til Sør-Korea for å avtjene verneplikten sin.

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært gøy å fått Huntelaar til klubben i januarvinduet? En målgarantist, god på hodet, alltid farlig på cornere, god på innlegg, samt en spiller som alltid er der, tap-ins osv. Har erfaring fra mange gode ligaer, både Spania, Italia og Tyskland og burde sånn sett tilpasse seg ganske greit til både klubb og liga. Han har denne sesongen 23 mål på 21 kamper for Schalke(alle turneringer inkludert), det er jo intet mindre enn imponerende. Han er like gammel som Robin, så er ingen unggutt lenger, men han har helt sikkert 4-5 år igjen på toppnivå. Hva tenker dere andre? Jeg har ikke noe imot Robin og Huntelaar på topp ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...