Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Dessverre er Metro utrolig upålitelig. Ville tatt det der med en stor stor klype salt.

 

Forøvrig har det vært merkelig stille de siste timene på overgangsfronten..

 

Derfor jeg sier be til gudene! Håper jo seff, men har ingen tro..

 

Ender plutselig Dempsey opp i Arsenal så begynner jeg å lure på noe helt nytt.. Dempsey er en helt ok spiller er ikke det.. Men siden Ryo er fra Japan, Park fra Korea, Dempsey fra USA, Andre Santos Sør America så kan det trekkes en linje og en konklusjon der! Men vi får vel bare vente å se

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Må virkelig si at Adel Taarabt ser vanvittig god ut. En veldig underholdende, men samtidig effektiv spiller. Har gjentatte ganger slått praktpasninger som har ført til 3-4 store sjanser for QPR.

Må også rose løpene til Wright-Phillips som gjør jobben til Taarabt enklere, løper seg fri på kanten gang etter gang.

Link to comment
Share on other sites

Må også rose løpene til Wright-Phillips som gjør jobben til Taarabt enklere, løper seg fri på kanten gang etter gang.

 

Klart det, men måten Taarabt gjentatte ganger har kommet seg ut av veldig kinkige situasjoner før han legger en krempasning til SWP er ikke annet enn imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Klart det, men måten Taarabt gjentatte ganger har kommet seg ut av veldig kinkige situasjoner før han legger en krempasning til SWP er ikke annet enn imponerende.

Er selvsagt helt enig. Fortsetter han i samme formen frem til nyåret og januarvinduet åpner så kommer en større klubb til å sikle etter han. Kanskje Aston Villa, siden de mangler noe kreativ kraft bak Bent og Heskey. Kunne blitt en meget spennende offansiv oppstilling om dette skjer ;)

 

Bent - Heskey

Agbonlahor - Petrov - Taarabt - N'Zogbia

Link to comment
Share on other sites

Er selvsagt helt enig. Fortsetter han i samme formen frem til nyåret og januarvinduet åpner så kommer en større klubb til å sikle etter han. Kanskje Aston Villa, siden de mangler noe kreativ kraft bak Bent og Heskey. Kunne blitt en meget spennende offansiv oppstilling om dette skjer ;)

 

Bent - Heskey

Agbonlahor - Petrov - Taarabt - N'Zogbia

 

Bent - Agbonlahor

N'Zogbia - Petrov - Taarabt - Albrighton

Link to comment
Share on other sites

Viser bare poenget mitt med at Aston Villa ville fått en knallsterk offansiv styrke med Taarabt inn på laget. Men har ikke de startet sesongen med Agbonlahor på kant og Bent - Heskey som spisspar, eller er jeg helt på jordet?

Jojo, men Agbonlahor er langt bedre på topp IMO og det gir dem jo sjansen til å sette Heskey ut av laget...

Link to comment
Share on other sites

Hiddink tror jeg hadde passet perfekt for Arsenal akkurat nå. Mourinho og Guardiola er nok umulige å friste til Arsenal.

 

Mourinho tror jeg ville krevet for mye ressursser i forhold til hva klubben er villig til å punge ut. Guardiola tror jeg ikke ville gjort det særlig mye bedre med dagens lag enn det han gjør i Barcelona. I Barcelona så stiller han nærmest med samme 11-er i 9 av 10 kamper og hadde i utgangspunktet trolig et lag som var trolig individuelt var der oppe med Real Madrid, Chelsea og Manchester United, men samtidig hadde et helt utrolig samspill.

 

I Arsenal har vi verken verdens beste individualister og er langt ifra gode nok som et lag. Tviler på at en ny manager ville klart å produsere skikkelige resultater 12/13 sesongen eller senere..

Link to comment
Share on other sites

Mourinho tror jeg ville krevet for mye ressursser i forhold til hva klubben er villig til å punge ut. Guardiola tror jeg ikke ville gjort det særlig mye bedre med dagens lag enn det han gjør i Barcelona. I Barcelona så stiller han nærmest med samme 11-er i 9 av 10 kamper og hadde i utgangspunktet trolig et lag som var trolig individuelt var der oppe med Real Madrid, Chelsea og Manchester United, men samtidig hadde et helt utrolig samspill.

 

I Arsenal har vi verken verdens beste individualister og er langt ifra gode nok som et lag. Tviler på at en ny manager ville klart å produsere skikkelige resultater 12/13 sesongen eller senere..

 

Personlig tror jeg at Mourinho ville tatt på seg jobben i Arsenal rett og slett på grunn av utfordringen, samt at han ønsker seg tilbake til England. Han ville nok satt enkelte krav i form av budsjett, men ikke værre enn at klubben hadde blitt med på det (Han ville garantert solgt en del spillere som ville generert penger i kassa, som han da ville fått bruke)

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror jeg at Mourinho ville tatt på seg jobben i Arsenal rett og slett på grunn av utfordringen, samt at han ønsker seg tilbake til England. Han ville nok satt enkelte krav i form av budsjett, men ikke værre enn at klubben hadde blitt med på det (Han ville garantert solgt en del spillere som ville generert penger i kassa, som han da ville fått bruke)

Det beste alternativet ville vært å skaffe ei blond 25 år gammel dame til Wenger som kunne fått han til å føle seg ung igjen. Wenger -10 år står øverst på min ønskeliste

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle selge huset mitt for 2 år sia - prisantydning på 2mill. Det var en "downperiode" så lite folk på den første visninga. Da var det en idiot som bydde 1,5 mill for huset... Jeg ble forbanna. (solge det for 2,1mill 3 måneder senere)Jeg er sikker på at det er slik klubbene tenker om Wenger og Arsenal. "Hvordan våger de?!?"

Er vel heller slik ar Wenger er han "idioten" som byr 1,5 mill...

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi skulle kjøpt PSVs Dries Mertens? Har sett han i MOTD higllights en del ganger, han ser nesten litt ut som Marc Overmars, minst like liten, og veldig rask, i tillegg til et meget godt skudd. Kalles i Nederland og Belgia "den belgiske Cruijff". Det må da love godt! Han har imponert de to siste sesongene for Utrecht, og ble i sommer kjøpt av PSV. Er nå toppscorer i æresdivisjonen med 11 mål på 7 kamper. Sterk prestasjon, selvom det selvfølelig alltid blir scoret mye i æresdivisjonen. Absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg på venstrekanten, eller i en av de offensive posisjonene. Spørsmålet er om han blir for liten og veik for premier league? Uvisst hvor liten han er, det varierer mellom 1,64-1,69m avhengig av hvor man sjekker.

 

Kunne ihvertfall godt tenkt meg denne spilleren om han fortsetter slik som han gjør nå, en ny Overmars er for meg alltid velkommen :)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi skulle kjøpt PSVs Dries Mertens? Har sett han i MOTD higllights en del ganger, han ser nesten litt ut som Marc Overmars, minst like liten, og veldig rask, i tillegg til et meget godt skudd. Kalles i Nederland og Belgia "den belgiske Cruijff". Det må da love godt! Han har imponert de to siste sesongene for Utrecht, og ble i sommer kjøpt av PSV. Er nå toppscorer i æresdivisjonen med 11 mål på 7 kamper. Sterk prestasjon, selvom det selvfølelig alltid blir scoret mye i æresdivisjonen. Absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg på venstrekanten, eller i en av de offensive posisjonene. Spørsmålet er om han blir for liten og veik for premier league? Uvisst hvor liten han er, det varierer mellom 1,64-1,69m avhengig av hvor man sjekker.

 

Kunne ihvertfall godt tenkt meg denne spilleren om han fortsetter slik som han gjør nå, en ny Overmars er for meg alltid velkommen :)

Viser et herlig rykk og flott skuddfot.

http://www.youtube.com/watch?v=T00C5spwWZU

Link to comment
Share on other sites

To som ville ha vore gode tilskudd til laget: Eden Hazard og Gary Cahill vil garantert bli solgt til meir pengesterke klubbar. Arsenal reagerer for seint, no snusar barca og Chelsea på Cahill. Joe Cole skryt uhemma av Hazard og dette fører til at andre kjem på bana, desverre...

Link to comment
Share on other sites

To som ville ha vore gode tilskudd til laget: Eden Hazard og Gary Cahill vil garantert bli solgt til meir pengesterke klubbar. Arsenal reagerer for seint, no snusar barca og Chelsea på Cahill. Joe Cole skryt uhemma av Hazard og dette fører til at andre kjem på bana, desverre...

 

Hva Joe Cole måtte ha å si om Hazard har nok ingenting å si for hvilke klubber som eventuelt er ute etter Hazard. Vil nok tro at alle toppklubbene i Europa har full oversikt over Hazard og hans kvaliteter.

 

At Barca og Chelsea snuser på Cahill gjør meg ingenting. I mine øyne er han oppskrytt og overpriset. Hittil denne sesongen har han vært direkte svak, og jeg er veldig glad for at vi endte opp med Mertesacker istedet for Cahill

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært inne på tanken før og fikk ikke noe mindre lyst på å hente inn Gabriel Agbonlahor etter dagens opptreden mot Wigan. Selv om han blir satt på kant lukter det mål og assist av han, skaper trøbbel for backen gang på gang og sammen med Darren Bent (som også gjerne kan komme hit) har vi nesten hele den offensive styrken til Fabio Cappello. Kanskje England stiller slik om Wenger tar over som England sjef? :P

 

Bent - Walcott

Agbonlahor - Wilshere - Frimpong - Oxlade-Chamberlaine

Gibbs - Bartley - Boateng - Jenkinson

Shea

 

Enda har vi spillere som Ramsey, Lansbury, Eastmond, Afobe, Watt, Freeman...

Frimpong og Jenkinson har vell valgt å spille for henholdsvis Ghana og Finland?

Der vi mangler mest på talentutviklinga er i forsvar med bare Gibbs og Bartley som holder PL nivå.

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...