Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg ønsker meg INGEN nye spillere. Det jeg vil er å se Wenger drite seg fullstendig ut etter sesongen nå. DA vil forhåpentligvis noen våkne opp og kaste ut disse folka som har gått ut på dato"

 

Wenger kommer til å hente Traores noe svakere halvbror, som kan spille dm. Så henter han tilbake Stepanovs for å tette igjen bak. Da blir jeg fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

3 dagar igjen og handle, 8-2 tap mot Manu og penger på bok gir ikkje dei beste forutsetninger for ein god handel. Eg trur dei spelarane som Wenger vil ha og treng blir for dyre.

Får me inn Park, Cahill og Arteta så er det maks uttelling. Men eg er skeptisk, laget skrik etter ledarar og dei er det ikkje overflod av i markedet.

Link to comment
Share on other sites

3 dagar igjen og handle, 8-2 tap mot Manu og penger på bok gir ikkje dei beste forutsetninger for ein god handel. Eg trur dei spelarane som Wenger vil ha og treng blir for dyre.

Får me inn Park, Cahill og Arteta så er det maks uttelling. Men eg er skeptisk, laget skrik etter ledarar og dei er det ikkje overflod av i markedet.

 

Samba er ledetype, men den sagaen om at han var øyeblikkelig klar, har dødd ut helt! Wengers gjerrighet er grunnen.

Link to comment
Share on other sites

Defensiv midtbane, spiss og en forsvarsspiller (to, dersom Traore tar hatten og går). Denne M´Vila høres bra ut. Cahill eller Analex høres bra ut, og denne koreaneren kan nok også fungere. Men jeg drømmer om noe fra hyllen over... Dog er vel de fleste fra den hyllen, som hadde flytteplaner allerede i Manchester.

Link to comment
Share on other sites

Samba er ledetype, men den sagaen om at han var øyeblikkelig klar, har dødd ut helt! Wengers gjerrighet er grunnen.

 

Fatter ikke att Wenger ikke legger pengene som Blackburn krever på bordet for denne spilleren! Vermalen som spillende midtstopper og Samba som rivjern og beinknuser! Samba kunne tilført Arsenal mere trygghet på dødballer i mot og være et angrep alene i motsatt ende av banen! Denne mannen har vært den første på blokka har jeg vært Wenger! 2-3-4 spillere til å må komme inn skal vi ha mulighet til å spille CL neste år..Sliter ikke Everton økonomisk? Hva med Baines,Cahill og Jakielka?

Edited by 14Robinho
Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke att Wenger ikke legger pengene som Blackburn krever på bordet for denne spilleren! Vermalen som spillende midtstopper og Samba som rivjern og beinknuser! Samba kunne tilført Arsenal mere trygghet på dødballer i mot og være et angrep alene i motsatt ende av banen! Denne mannen har vært den første på blokka har jeg vært Wenger! 2-3-4 spillere til å må komme inn skal vi ha mulighet til å spille CL neste år..Sliter ikke Everton økonomisk? Hva med Baines,Cahill og Jakielka?

Det virker rett og slett som Wenger har en aversjon mot å kjøpe etablerte spillere som er kjent for almenheten

Link to comment
Share on other sites

Vært tusenvis av artikler om rykter. Drøssevis her inne.

Men nå - noen timer før dødlinjen skjer det fryktelig lite.

Godt eller dårlig tegn?

 

Tjaaa... Jeg har sagt hele tiden at jeg tror vi ikke signerer noen som vil være til spesiel hjelp. Vi har fort kort tid, for rotete klubb og for dårlige resultatere den siste tiden til at noen vil ta en hastverksavgjørelse som det nå kreves. Men.. jeg håper jeg tar feil...

Link to comment
Share on other sites

JamieDalton82 Jamie Dalton

Arsenal looking to sign FOUR players before Wednesday reports @DuncanCastles

 

arsenalreport Arsenal Report

@

@JamieDalton82 Park Chu-Young, full back, central defender and a midfielder. That's the plan, may not come to fruition though.

 

Får da virkelig håpe vi klarer å få inn 4 spillere, men vi skulle aldri vært i den situasjonen her i utgangspunktet mtp. hvor god tid klubben har hatt når de visste at Clichy og Nasri var på vei ut av klubben allerede i juni/juli og midtstopperplassen har vært et problem i en årrekke.

 

Får bare krysse fingrene og be om at vi ender opp med Samba/Cahill/Jagielka, Baines, M'Vila/Hazard og Park.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er disse twitterfolka dine Stefan? Setter du din lit til dem? Er detnoen jeg burde vite hvem er?

 

Jamie Dalton referer ofte kun til engelske journalister, og kommer som oftes bare med rykter før de blir trykt i avisa. Mannen bak dette ryktet om 4 spillere inn er Sunday Times journalisten Duncan Castle. Tror ikke vi skal ta dette ryktet alt for seriøst.

 

Men flere og flere melder at Arsenal har kontaktet Chelsea for å forhøre seg rundt Benayoun. Er vi virkelig så desperate!?

Link to comment
Share on other sites

Begynner nesten å bli dritt lei av å sjekke forumet for nyheter. Det skjer jo ingenting. Som en nevnte, hvorfor ikke bare kjøpe Samba, Cahill, Baines og han fra Korea, så har vi løst knuten. Det kan jo maks koste 60 mill pund. Og det må man faktisk ta seg råd til. Gibbs vil være ute halve sesongen. Det samme vil Vermaelen. Kos er den eneste som holder nivået. Fremover på banen trengs det vel ingen god forklaring for at vi trenger forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

JamieDalton82 Jamie Dalton

Arsenal looking to sign FOUR players before Wednesday reports @DuncanCastles

 

arsenalreport Arsenal Report

@

@JamieDalton82 Park Chu-Young, full back, central defender and a midfielder. That's the plan, may not come to fruition though.

 

Får da virkelig håpe vi klarer å få inn 4 spillere, men vi skulle aldri vært i den situasjonen her i utgangspunktet mtp. hvor god tid klubben har hatt når de visste at Clichy og Nasri var på vei ut av klubben allerede i juni/juli og midtstopperplassen har vært et problem i en årrekke.

 

Får bare krysse fingrene og be om at vi ender opp med Samba/Cahill/Jagielka, Baines, M'Vila/Hazard og Park.

Fire spillere vill utvidet staben godt.

Foretrekker kanskje Alex i midten. Har noen kvaliteter som kunne være bra for oss.

Link to comment
Share on other sites

Wenger og hele styret er på bærtur.. herregud, venter til siste minutt. Hvorfor f*** er Almunia, Bendtner, Squillaci og Chamakh fortsatt i klubben? :huh:

 

Ja de og Arshavin, Rosicky.. Rosicky var en waste of space i hel fjor og i år er han redningsmann.. mote!

 

Etter å ha sett Pastore for PSG i går, er jeg ikke i tvil om at vi skulle sagt til Barca gi oss det vi må gi for Pastore simple, og samme skulle vært gjort med nasri for Hazard..

 

Wenger sa at vi skulle forsterke forsvaret, det har vi ikke gjort, dette har også ingen verdens ting med Cesc money å gjøre heller.. Vi er ikke en så fatig klubb.. By 6 mill for Cahill, skandale spør du meg..

 

Vertongen er den ideelle til forsvaret vårt nå, kan spille DM stopper og venstreback!

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

Eden Hazard har forøvrig visstnok uttalt seg at han ikke forsvinner fra Lille i år, men jeg klarer ikke å finne en konkret link på det. Samtidig er det flere som melder at Hazard fortsatt er høyaktuell for Arsenal, men alle de store kildene har ingen nyheter angående Hazard. Snålt, men tviler på at han ender opp i Arsenal.

 

Når det gjelder Andre Santos så vet jeg absolutt ingenting om spilleren, men hvis han er like god som den forrige brasilianske venstrebacken vi hadde så blir jeg meget fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Arsenal have confirmed to the BBC they will sign André Santos from Fenerbahçe, subject to a medical and personal terms.

 

virker merkelig at vi skal bekrefte ovenfor BBC og ikke vår egen hjemmeside

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...