Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Song er "grisete" han og, de gjør det som kreves for at laget ikke skal få overganger i mot også videre. Song gjør mye som er imot reglene, digger han for det, han har et større ferdighetsregister enn Song, men ville vært en drøm å ha de to og Diaby i kampene mot de store lagene.

 

Som Ben Elfen sier over, han er ikke grisete men kynisk. De Jong er stygg.

Link to comment
Share on other sites

 

Som Ben Elfen sier over, han er ikke grisete men kynisk. De Jong er stygg.

 

Kynisk og klønete. Sjeldent man ser Song ruse inn med en to-fotstakling. Men han klarer allikevel å få seg enorme mengder med kort pga klønete avgjørelser og klønete posisjoneringer.

Link to comment
Share on other sites

 

Kynisk og klønete. Sjeldent man ser Song ruse inn med en to-fotstakling. Men han klarer allikevel å få seg enorme mengder med kort pga klønete avgjørelser og klønete posisjoneringer.

 

Mulig det, men De Jong er en ekkel type som ruser inn med to-fotstaklinger som du sier. Kunne aldri tenkt meg en type som De Jong.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kynisk og klønete. Sjeldent man ser Song ruse inn med en to-fotstakling. Men han klarer allikevel å få seg enorme mengder med kort pga klønete avgjørelser og klønete posisjoneringer.

 

Professional foul skal belønnes med gult kort, og de har han mange av, noe som i de fleste tilfeller er fornuftig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Professional foul skal belønnes med gult kort, og de har han mange av, noe som i de fleste tilfeller er fornuftig.

 

BE

 

Joda, som jeg sier en han kynisk og klønete. Med kynisk mener jeg at han tar gule kort som du sier, når det trengs. Men han tar jammen meg en god del unødvendige gule kort på ren kløneri med å være alt for dårlig plassert i utgangspunktet. Han kan også kløne det til med å ta professional foul for tidlig i kampen, og pådrar seg dermed et gult kort som hemmer han resten av kampen. Sier ikke at Song er noen dårlig DM, men han har fortsatt en del ting å forbedre seg på. Har egentlig ingen ønsker om å signere De Jong, ettersom han sikkert krever en satans lønn. I tillegg har vi jo Frimpong og Coquelin som viser gode takter.

Link to comment
Share on other sites

Song vs. Barton tidligere denne sesongen hvor han tråkker på han er vel på overkant av grisete? :)

Spent på om folk her klarer å nvne flere grisete De Jong øyeblikk enn Song-øyeblikk, man blir litt "grisete" i den posisjonen og bortsett fra K.Henry-taklingen og finalesparket så har han ikke ekstremt mye på samvittigheten. Er ingen Barton akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Spent på om folk her klarer å nvne flere grisete De Jong øyeblikk enn Song-øyeblikk, man blir litt "grisete" i den posisjonen og bortsett fra K.Henry-taklingen og finalesparket så har han ikke ekstremt mye på samvittigheten. Er ingen Barton akkurat.

 

Jeg husker nå hvertfall en kamp mot oss, når vi vant 0 - 3 i fjorårssesongen. De Jong hadde flere livsfarlige taklinger i løpet av kampen, og alle taklingene var helt på grense. Husker spesielt Cesc fikk kjørt seg.

Link to comment
Share on other sites

Herregud, for en latterlig sammenligning. Man blir ikke automatisk en grisespiller fordi man spiller i den posisjonen på banen. Bare de Jongs takling på Ben Arfa forrige sesong gjør at han med den ene duellen alene, knuser alle Songs "styggheter" til sammen.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Herregud, for en latterlig sammenligning. Man blir ikke automatisk en grisespiller fordi man spiller i den posisjonen på banen. Bare de Jongs takling på Ben Arfa forrige sesong gjør at han med den ene duellen alene, knuser alle Songs "styggheter" til sammen.

Nå får du oppføre deg her Wilshere! Slutt å kalle andres innlegg latterlige.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Herregud, for en latterlig sammenligning. Man blir ikke automatisk en grisespiller fordi man spiller i den posisjonen på banen. Bare de Jongs takling på Ben Arfa forrige sesong gjør at han med den ene duellen alene, knuser alle Songs "styggheter" til sammen.

Sier ikke at han automatisk blir en grisespiller pga at han spiller samme situasjon, sier han gjør mye grisete, det gjør han og. De Jong har de grisete taklingene sine, men Song har en del utenomsporstlig rusk på banen som f.eks mot Barton

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Wilsheres kommentar er helt harmløs og tror forumet hadde blitt enda bedre hvis folk ikke hadde blitt fornærmet så lett.

For meg er slike kommentarer harmløse, men andre kan ta seg nær av det. Er dessuten dårlig debattskikk selv om jeg ikke forventer stort av anonyme mennesker jeg snakker med over internett.

Link to comment
Share on other sites

Spent på om folk her klarer å nvne flere grisete De Jong øyeblikk enn Song-øyeblikk, man blir litt "grisete" i den posisjonen og bortsett fra K.Henry-taklingen og finalesparket så har han ikke ekstremt mye på samvittigheten. Er ingen Barton akkurat.

Vel, la meg sparke ballen tilbake og spørre hvor mange Barton-øyeblikk du finner? Han har mye utenomsportsligheter og er en kødd av en spiller på banen, men han har nok ikke så mange faretruende taklinger som ryktet skal ha det til.

Link to comment
Share on other sites

Vel, la meg sparke ballen tilbake og spørre hvor mange Barton-øyeblikk du finner? Han har mye utenomsportsligheter og er en kødd av en spiller på banen, men han har nok ikke så mange faretruende taklinger som ryktet skal ha det til.

 

Dette var også en spiller jeg gjerne ville ha til klubben i løpet av sommeren - poenget er, alle serievinnerne i Premier League har hatt noen som er villig til å ta kort for laget, vi hadde selv Petit og Vieira som samla kort opp igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken offensiv spiller trenger Arsenal mest og hvilken spiller ønsker du?

 

1. Marco Reus (Borussia Mönchengladbach)

2. Mario Götse (Borussia Dortmund)

3. Eden Hazard (Lille)

4. Lukas Podolski (FC Köln)

5. Mohammed Abdellaoue (Hannover 96)

 

Eller en helt annen..?

Link to comment
Share on other sites

Mario Götze er en våt drøm! Har sett han endel, og har aldri sett han dårlig. Kan bekle både hengende spiss og ving- ung er han også. Vill bli meget dyr dog. Skal sies at jeg sier ja takk til alle navnene på den listen der. En spiss så vi kan rotere hadde ikke vært dumt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at Tyskland er et interessant sted å støvsuge for talenter. I tillegg til at nevnte Podolski, samt Schweinsteiger er velkomne for min del.

 

Men det er ikke i akkurat disse tider jeg ønsker nye spillere til Arsenal. Så lenge ingen går ut (nåvel, det er vel et par vi alltids kan avse), ser jeg ikke det store behovet for å hente noen inn. Det måtte være hvis det var et spesielt tilbud. Jeg regner med at det er det Wenger tenker også.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...