Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

 

Vi har andre spillere som i en slik "nødsituasjon" kan bekle venstre back. F.eks. Vermaelen eller Coquelin. På høyre synes jeg Koscielny er en fantastisk backup, i tillegg til at Jenkinson virkelig ikke gjorde seg bort i kampene rett før skaden. Når man da også vet at Djourou kan spille høyre, så ser jeg ingen nødvendighet i å hente flere høyrebacker. Vi har en stor stall nå, og må tenke oss godt om før vi henter flere spillere i noen posisjoner. Jeg er så bastant at jeg slenger ut følgende påstand:

 

Skal Wenger hente inn ny(e) spiller(e), så må en spiller i samme posisjon selges

 

Hmm.. Vermaelen er altfor god til at vi skal måtte bruke han på venstrebacken når Santos er utilgjengelig (ja, jeg regner som Gibbs skadet generelt sett :P) og Coquelin kan aldeles ikke spille på venstrebacken. Han har litt erfaring fra høyrebacken derimot.

 

Med Koscielny og Djourou på høyrebacken så mister vi en viktig del av det offensive spillet, men at de kan fungere som backup stemmer. Derimot vil jeg heller at Jenkinson skal på utlån i et par sesonger mens vi har Sagna og en solid backup på høyrebacken. Deretter Koscielny og Djourou hvis ting går virkelig ille.

Link to comment
Share on other sites

 

Er ikke Santos bra nok i start 11'eren? Hva legger du bak den påstanden? Jeg har ikke sett en venstreback i Arsenal være så god 1-mot-1 som han er siden Cole. Jeg har ikke sett en venstre-back i Arsenal med så mye pondus siden... noen sinne. Jeg elsker hans aggresive spillemetode - og i tillegg har han gode innlegg, god skuddfot og ekte brasiliansk teknikk.

 

JEg vil absolutt ikke ha noen ny venstreback som skal sette Santos på benken. SANTOS FOR PRESIDENT

 

Amen. Elsker Santos mer og mer!

Link to comment
Share on other sites

Ut: Arshavin, Rosicky og Chamakh = 30 mill £

Inn: Götse og Podolski = 50 mill £ ?

 

= minus 20 mill £ (Og det er verdt det).

 

Podolski erstatter Chamakh og også Arshavin. Enten avlaster for van Persie, eller på ving. Ut med Rosicky inn med fremtidens mann Götse.

Link to comment
Share on other sites

Ut: Arshavin, Rosicky og Chamakh = 30 mill £

Inn: Götse og Podolski = 50 mill £ ?

 

= minus 20 mill £ (Og det er verdt det).

 

Podolski erstatter Chamakh og også Arshavin. Enten avlaster for van Persie, eller på ving. Ut med Rosicky inn med fremtidens mann Götse.

 

Hvis vi får 30mill £ for de 3 der, så blir jeg MEGET overasket :P

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Vermaelen er altfor god til at vi skal måtte bruke han på venstrebacken når Santos er utilgjengelig

 

Vermaelen er etter mitt syn vår beste stopper, men akkurat på den plassen har vi fantastisk bra dekning for tiden. Ser ingen problemer med at Verm stepper inn som venstreback ved krise. Vi trenger ingen nye forsvarspillere etter mitt syn.

 

Anelka er tilgjengelig, han kunne da vært en grei backup til RvP, eller...

Link to comment
Share on other sites

 

Vermaelen er etter mitt syn vår beste stopper, men akkurat på den plassen har vi fantastisk bra dekning for tiden. Ser ingen problemer med at Verm stepper inn som venstreback ved krise. Vi trenger ingen nye forsvarspillere etter mitt syn.

 

Anelka er tilgjengelig, han kunne da vært en grei backup til RvP, eller...

 

Såfremt alle midtstopperene og Sagna er friske så ja. Da skal det ikke være noe problem, men du glemmer at Arsenal alltid har en skadekrise på et eller annet tidspunkt. F.eks. så har vi jo alle høyrebackene våre ute pdd. og attpåtil en venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Så Lavezzi under Copa America, og er var han ekstremt svak.En enorm skuffelse, ettersom jeg hadde hørt mye bra om han. Tror ikke han hadde slått gjennom i Arsenal.

 

Jeg bedømmer virkelig ikke spillere utifra hvordan de gjør det med landslaget. Hvis man kun fulgte med på Copa America så hadde man aldri i verden trodd at Messi var verdens beste spiller.

 

Lavezzi for Napoli er meget meget god, men hvis det er en spiller jeg ønsker meg fra Napoli så er det Edison Cavani.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett noe av Xherdan Shaqiri? Han spiller for Basel og blir roset av noen kompiser av meg. De mener at han hadde passet inn i Arsenal.

 

Sett lite av han på ekte, men har også hørt at han skal være en god spiller. Vet at han er god på FM hvertfall, hehe ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...