Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Tror Newcastle vil holde mye på Ba, da han er en enormt viktig spiller for laget. Ser heller at vi får noe tysk stål i angrepet.

 

Helt klart at de vil holde på Ba. Han kom jo også til Newcastle for kun 5 måneder siden så. Pluss at jeg er generelt skeptisk til å kjøpe afrikanske spillere som kommer fra land som nærmest alltid kvalifiserer seg til ACN. Ufattelig kjedelig å miste spillere midt i sesongen (og trolig den mest kritiske delen av sesongen) i en måned eller to annethvert år.

 

Skulle egentlig gjerne sett at bare Mario Götze kom inn og at Walcott/Park ble brukt som backup for RvP når det trengtes. Götze inn for Ramsey og/eller for Gervinho under ACN.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg som alle andre, vil ha inn en spiss i Januar. Og en spiss jeg tenker på, er Salomon Rondon på Malaga. 1989-modell fra Venezuela. Han er rundt 190 cm høy, men jeg synes han var imponerende rask høyden tatt til betraktning. Jeg så han i 10/11-sesongen da han puttet 15 mål, men jeg har sett at han sliter litt med å finne notene. Men det jeg så av han for Malaga mot Getafe var ren klasse. Råsterk, kvikk, og flink til å skaffe seg rom inne i sekstenmeteren. Etter hva jeg husker så puttet han et, mens han fikk to annulerte for offside. Hadde egentlig glemt han litt, men kom over han på Football Manager her om dagen, og gikk med det på youtube for å se hva han har gjort siden.

 

 

Synes han ligner litt på Adebayor i spillestilen, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg hadde sansen for spilletypen Adebayor, la meg presisere ikke han som menneske, og hvertfall ikke all offsidevankingen hans. Om Wenger er ute etter litt billigere alternativer enn feks Podolski, så synes jeg han burde ta en titt på Rondon. Men kjenner jeg Arsenal rett har de speidet han i flere år allerde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Leser litt rundt på Twitter at Salomon Kalou er ryktet til Arsenal. Ikke helt det jeg håper på, og han skal jo til Afrikamesterskapet han og?

 

EDIT: Overgangssum på £3 mill. 36 mål på 150 Chelsea-kamper lukter det ikke svidd av. Er vel en spiss som opererer(opererte?) på vingen i Chelsea. Kontrakten går ut til sommeren. 26 år. Skeeeeptisk.

Edited by Umlaut
Link to comment
Share on other sites

Leser litt rundt på Twitter at Salomon Kalou er ryktet til Arsenal. Ikke helt det jeg håper på, og han skal jo til Afrikamesterskapet han og?

 

EDIT: Overgangssum på £3 mill. 36 mål på 150 Chelsea-kamper lukter det ikke svidd av. Er vel en spiss som opererer(opererte?) på vingen i Chelsea. Kontrakten går ut til sommeren. 26 år. Skeeeeptisk.

 

Han ville forsterket oss i dag tror jeg, men skulle ønske vi siktet litt høyere enn Kalou liksom.. Wenger the bargain hunter, så hadde ikke blitt overansket om det var sant.

Link to comment
Share on other sites

Sleng Ryo og Park med i pakken for Hazard sier jeg, det ville nok interessert Lille og puttet oss i en posisjon der det hadde vært mulig å signer han nå i januar.

Har forsatt troen på Ryo men Hazard er den beste spilleren vi kunne fått til klubben som vi realistisk sett har sjans på.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Laurens: Remy and Hazard are more likely to move in the summer than now

 

Er nok mindre sjanse for at Hazard forsvinner i januar, men tror Lille og Hazard kan være interesserte hvis det rette tilbudet kommer. Skulle gjerne sett at han ble kjøpt og umiddelbart lånt tilbake slik at vi er sikret oss Hazard fra sommeren av, men klarer ikke å se at det skjer hvis vi skal bryte rekorden vår på en spiller.

 

Forøvrig ønsker jeg meg Remy også. Skulle gjerne sett begge to i Arsenal ^_^

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Wenger må hente inn en spiller som kan komme rett inn og løfte laget. En som kan ha samme effekten som Arshavin hadde da han kom og vi var i en lignende situasjon som nå. Wilshere kan ha en slik effekt når han omsider kommer tilbake, men det er ikke godt nok for meg. En stor kantspiller, offensiv midtbanespiller eller spiss som kan gjøre en forskjell. Hvem det kan være vet jeg ikke, men regner det er en sånn spiller tilgjengelig for de pengene vi har til rådighet.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kontrakten hans går vell ut i 2013, og han skal visstnok ikke være interessert i å forlenge av en eller annen grunn. Om planen er å legge om til 4-4-2, og bruke Sturridge og V Persie på topp, så er jeg veldig positiv! Sturrigde har meget gode avslutnings-egenskaper og er i tillegg meget kvikk, og jeg syns han ikke får utnyttet sine egenskaper godt nok i systemet til Chelsea. Slik vi spiller i dag, så vil han også her ikke klare å få utnyttet sitt talent fult ut. Så og legge om formasjonen og bruke Sturridge på topp tror jeg hadde vært veldig bra av Wenger.

 

Van Persie - Sturridge

Chamberlain - Wilshere - Arteta/Song - Gervinho

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg fysikk på midten. Det eier vi ikke. Moussa Sissoko ser bra ut, men det er noe som sier meg at det er en grunn til at han fortsatt er i Toulouse..

 

I så fall er M'Vila trolig et bedre valg. Sissokho så lenge ut til å være det neste store, men har dessverre stagnert og egentlig tatt noen skritt tilbake.

 

Håper Coquelin får sjansen til å vise seg frem litt på midten snart. Tror energien og den generelle kvaliteten hans vil pushe Song til å prestere bedre hvis han skjønner at han ikke har klippekort. Dessverre er ikke dette noe Wenger gjør.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...