Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Tipper den stallen vi har no er den samme som når transfervindauget stenger. .

 

Kommer litt an på om han finner noen som er gratis eller under 10 mill pund tenker jeg......og dessverre ikke en spøk..

Link to comment
Share on other sites

Du er trolig ikke langt unna sannheten der. Dessverre!

Ting fungerer trolig best med sirup i Arsenal FC. Behov for forsterkninger har vært der altfor lenge.

 

Har dessverre også liten tro på at det kommer inn noen. Pdd. så føler jeg at det bare MÅ komme inn noen, men det samme følte jeg i fjor når vi solgte unna van Persie og Song i siste liten også.

 

In other news:

 

Både Angel Di Maria og Karim Benzema startet kampen for Real Madrid i dag. Benzema spilte 90 minutter og ble matchvinner mens Di Maria ble tatt av banen etter 80'ish minutter.

Link to comment
Share on other sites

Wenger:

 

"By scoring the goals and being efficient offensively they(Podolski/Giroud)are proving a point," he said. "I am sure of their quality.

 

"People are not only worried about that but also the numbers to fulfil a whole season. Podolski can play up front. We have Giroud, Sanogo, Walcott. They are scoring so I hope it will last."

Link to comment
Share on other sites

Podolski kan ikke spille på topp. Sanogo er uprøvd og rimelig uferdig samt skadeplaget og Walcott kan kunne løpe i bakrom som spiss.

 

Litt av en dybde Wenger. Du har virkelig overgått deg selv denne sesongen i form av kvalitet i troppen.

Link to comment
Share on other sites

Kommer litt an på om han finner noen som er gratis eller under 10 mill pund tenker jeg......og dessverre ikke en spøk..

Det kan ikke skje.

Selvsagt kommer det spillere inn. Alle ser jo at troppen er noe for tynn.

Ingen er bedre enn oss i førsteellever. Men annenellever - der er vi tynne.

Link to comment
Share on other sites

Det blir en interessant avslutning på vinduet. Bale skal til ny klubb. Rooney skal kanskje til ny klubb. Suarez bør gå til en ny klubb. Arsenal har masse penger og mange ledige plasser i garderoben. Og City og Chelski kjenner pengene brenne i lomma allerede før de er trykket. Jeg forventer en hektisk innspurt. Alt som mangler er den første dominobrikken som faller.

Link to comment
Share on other sites

Casillas benkes fortsatt i Real Madrid. Blir ikke helt klok på det der. Er han virkelig blitt en dårligere keeper enn Diego Lopez? Hvor mye ville han eventuelt kostet? £30m?

 

Alle må prestere ute på banen. De setter ikke casillas på benken bare for å "kødde" med karrieren hans.

 

Han kan ikke leve på navnet sitt..

 

Jeg synes faktisk mer synd på Diego Lopez ...

Link to comment
Share on other sites

And now Newcastle manager Alan Pardew has had this to say on Yohan Cabaye:

 

"He either stays or he goes," he told reporters. "The bottom line with a world class player is he has to go for world class money."

 

 

Spiller i verdensklasse?...

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han ser etter spillere som kan bekle flere posisjoner. Alderweireld kan vel spille overalt i forsvaret. Flamini kommer inn på free transfer. Di Maria kan spille på begge kantene. Rooney på spissplassen kan droppe ned som offansiv midtbane ved skader. Da har vi plutselig bra dekning i alle ledd. Begovic inn da så tar vi gull! :D

Link to comment
Share on other sites

"Julien Laurens ‏@LaurensJulien 1m

Guess who is in the director's box tonight at the Emirates? Juan Mata Senior who is obviously Juan Mata's dad. Interesting... #AFC #CFC"

 

"Rob HarrisVerified account

‏@RobHarris

5live say Juan Mata's dad in Arsenal directors' box"

Link to comment
Share on other sites

Han var visstnok skadet ifølge Mourinho.

 

Klarer heller ikke å se for meg at vi betaler £38-40m for Mata når vi for 2 år siden ikke ville betale £20m for han.

 

Stor forskjell Stefan: 20 mill for en ung spiller som du ikke vet vil takle PL er mye. 30 mill for en to år mer erfaren spiller som har bevist at han holder nivået er mindre risikabelt. Syns ikke det kan sammenlignes.

Mata senior var på kampen, det bekreftet Wenger også. Hva det betyr derimot...

Link to comment
Share on other sites

Tenk hvor "lett" Wenger og ledelsen kunne gjort det for seg selv, ved å signere 1-2 toppspillere i starten av vinduet. Da ville fansen vært happy og han kunne fokusere på det som er viktig.

 

"I have been a footballmanager for 30 years. Who are you to question my judgement?!"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...