Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ryktes at vi skal ha bydd €82 millioner (rundt £70 millioner) for Özil, Benzema og di Maria. Hvis om atte om om atte (og det tror jeg ikke), ville det bare holdt til et par av dem, men vi kan jo prøve å tilby Bendtner i som en del av pakka.

 

Lite sannsynlig. Tålmodighetsprøver som årets Silly Season er bra for karakteren. Det sa far min.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Ryktes at vi skal ha bydd €82 millioner (rundt £70 millioner) for Özil, Benzema og di Maria. Hvis om atte om om atte (og det tror jeg ikke), ville det bare holdt til et par av dem, men vi kan jo prøve å tilby Bendtner i som en del av pakka.

 

Lite sannsynlig. Tålmodighetsprøver som årets Silly Season er bra for karakteren. Det sa far min.

 

£23,3m for hver av de. Sier seg selv at det ikke kommer på tale og at det kun er medieprat.

Link to comment
Share on other sites

De tre inn ville vært en eventyrlig forsterkning for klubben, og supportere og spillerne ville fått en enorm oppsving. Men til den prisen der nekter jeg å tro at vi får alle tre, og om det er det Wenger forsøker på så kunne han bare lagt £85-100 millioner på bordet med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om at Draxler ikke er med i troppen til Schalke mot Leverkusen i dag på tross av at han er matchfit. Attpåtil svirrer det rykter rundt om at vi har lagt inn et bud på 30 millioner euro + Podolski. Dette ryktet ble startet av Jan Åge Fjørtoft.

 

Jan Aage Fjortoft @JanAageFjortoft 1h

Based on very good sources: Yesterday Arsenal offered Schalke 30 mill Euro and @Podolski10 to get Julian Draxler.

Jan Aage Fjortoft @JanAageFjortoft 30m

Wil talk about the Arsenal -offer (30 mill Euro+Podolski for Draxler) which was given to Schalke yesterday at #sky TopSpiel 1730.

Kan ikke bekrefte om Draxler er med i troppen ennå eller ikke da kampen mot Leverkusen starter 18:30, men det ville hvertfall satt fyr i ryktene om det viser seg å stemme. Tror dog at dette er pisspreik da Podolski er skadet i 2 måneder (altså ville han ikke bestått en medical) og en viktig del av laget.

Link to comment
Share on other sites

Tror dog at dette er pisspreik da Podolski er skadet i 2 måneder (altså ville han ikke bestått en medical) og en viktig del av laget.

Man kan bestå en medical selv om man er skadet. I Podolskis tilfelle er det veldig klart hva som feiler han og det er en skade som ikke er "skummel" om man kan si det slik. Tviler dog på dette ryktet, både med Podolski ut og Draxler inn.

Link to comment
Share on other sites

Man kan bestå en medical selv om man er skadet. I Podolskis tilfelle er det veldig klart hva som feiler han og det er en skade som ikke er "skummel" om man kan si det slik. Tviler dog på dette ryktet, både med Podolski ut og Draxler inn.

 

Spørsmålet er hvordan ankelen hans er og hvorvidt Schalke ville vært ivrig på å vente muligens over 2 måneder før Draxler's erstatter var spilleklar igjen.

 

Uansett: Tviler på at det stemmer. Draxler starter forøvrig for Schalke også så det siste "ryktet" stemte heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Deja vu.

Hvis han er den "spesielle", som Wenger messer om, skjønner jeg ingenting.

 

Kalou ryktet var det bare en som plantet for å kødde med Arsenal supportere. DailyFail gikk selvfølgelig fem på.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sitter fortsatt å håper på Di Maria/Mata el

Deja vu.

Hvis han er den "spesielle", som Wenger messer om, skjønner jeg ingenting.

 

Wenger har altid likt han. Vi har vært linket til han før og han er sikkert på sitt billigste nå;)

 

Jeg sitter forsatt å håper på Di Maria/Mata el lingnende pluss en utenom men tvilen blir større å større

Link to comment
Share on other sites

 

Leste forresten at Lamela ville til og ble tilbudt til Arsenal men Wenger takken nei. Mener Piers Morgan tweetet noe sånt og men vet jo seff ikke om det stemmer, men det var en spiller jeg kunne tenkt meg i troppen. Og rundt 10 mill pund for Eriksen er et sånt røverkjøp at det er ekkelt

Link to comment
Share on other sites

Går rykter om at Draxler ikke er med i troppen til Schalke mot Leverkusen i dag på tross av at han er matchfit. Attpåtil svirrer det rykter rundt om at vi har lagt inn et bud på 30 millioner euro + Podolski. Dette ryktet ble startet av Jan Åge Fjørtoft.

 

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 1h

Based on very good sources: Yesterday Arsenal offered Schalke 30 mill Euro and @Podolski10 to get Julian Draxler.

 

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft 30m

Wil talk about the Arsenal -offer (30 mill Euro+Podolski for Draxler) which was given to Schalke yesterday at #sky TopSpiel 1730.

 

Kan ikke bekrefte om Draxler er med i troppen ennå eller ikke da kampen mot Leverkusen starter 18:30, men det ville hvertfall satt fyr i ryktene om det viser seg å stemme. Tror dog at dette er pisspreik da Podolski er skadet i 2 måneder (altså ville han ikke bestått en medical) og en viktig del av laget.

 

Å få Draxler inn hadde jo vært veldig artig men jeg har ikke lyst til å slippe Podolski. Vi har altfor få spillere som det er.

Link to comment
Share on other sites

Ikke er vi interessert i å hente Begovic. Deretter prøver vi oss på en keeper Valencia vil ha over 20 millioner euro for, men Valencia var ikke interessert i å selge han billig så derfor prøver vi oss istedet på Viviano som kommer på lån. Snakk om å ta til takke med middelmådighet.

 

Ellers igjen nok et eksempel: Prøver oss visstnok på Draxler/di Maria. Får vi ingen av disse to så skal vi visstnok ha Jefferson Montero som en plan b. Dette var en spiller som altså var aktuell for Cardiff City og som koster £3m.

 

For de som ikke har sett han spille så er han veldig rask, men med rimelig dårlig teknikk og enda verre innlegg.

Snakk om antiklimaks å ende opp med disse to etter prat om Rooney og spillere i lignende sjikte.

 

PS:

 

BTEpZWrCYAAYyQB.jpg

Link to comment
Share on other sites

"If we sign someone, we will announce it very quickly". "Maybe we'll have a nice surprise for you", sa Wenger til Skysports efter kampen - og smilte lurt.

 

...og så kan man jo bare begynne å spekulere. Gareth Bale til Arsenal, kanskje?! Eller salg av Cazorla og Walcott til United for en pose peanøtter? Jeg forventer at det blir mange store overganger i morgen! Det skal uansett bli godt å få stengt det hersens vinduet!

Link to comment
Share on other sites

DC @DLDN22 28m

Wenger "Maybe we'll have a good surprise for you"

Arsenal.com @Arsenal 15m

Wenger: "I am not against spending money, but I want to add super quality to our squad." #AFCvTHFC

Arsenal.com @Arsenal 15m

Wenger: "We need one or two super players. Maybe in 24 hours we can surprise you!" #AFCvTHFC

Arsenal.com @Arsenal 15m

Wenger: "I am ready to pay what we can afford, even if it over the market [value]." #AFCvTHFC

Nå må det jo komme inn noen. Håper virkelig på Draxler og en toppspiss eller en midtbanespiller av klasse. Trenger dog fortsatt 4 spillere innen vinduet stenger. Keeper, stopper/høyreback, midtbanespiller, kantspiller og spiss. Satser på at vi henter inn et nytt førstevalg på kant i det minste!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...