Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Man kunne fått et godt lagt ut av de navnene Arsenal har vært linket til i tabloidene så langt denne sommeren. Offensivt kunne det blitt mye moro med disse spillerne, for anledningen i en 2-1-2-5 formasjon :) Utvilsomt mange dyktige spillere å ta av her! Vær så snill, Wenger, hva med en sentrallinje med Cesar - Subotic - Fabregas og Higuain? Ja takk!

 

Cesar

Subotic - Williams

Capoue

Fabregas - Grenier

Benteke - Jovetic - Sanogo - Higuain - Villa

Link to comment
Share on other sites

Arsenal og Denilson har blitt enige om å terminere kontrakten ved utløpet av juni. Han hadde egentlig et år til igjen på kontrakten.

Dvs at vi da er kvitt lønnskostnadene til Arshavin, Squillaci og Denilson.

 

Kilde: http://www1.skysports.com/football/news/11661/8755111/Arsenal-midfielder-Denilson-has-cancelled-his-contract-with-Premier-League-club

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne ha Wanyama inn i stallen og her linkes han til oss igjen.

 

http://www.adifferen...ml#.Uaxm30DjdjY

 

 

Normalt ser jeg stort sett på kamper hvor Arsenal spiller og de spillerne jeg ser er de som spiller for våre rivaler. Jeg har imidlertid sett littegranne på noen CL kamper og det er to spillere som ga en "wow" følelse. Det var denne Wanayama i Celtics kamp hjemme mot Barca som jeg så ca tretti minutter av og den andre var Pogba som jeg også så ca en halvtime av. Sistnevnte fikk meg selvfølgelig i ekstra godt humør da han gikk gratis fra Manu.

 

Det er mulig disse to herrer som jeg ser flere liker, kan komme å gjøre en meget god jobb for oss. Nå ser jeg spillerne i PL langt oftere og hvis jeg skulle valgt en spiller til å bekle en DM hos oss så ville jeg valgt Fellaini. Han har alt jeg ønsker av en DM, fantastisk løpskapasistet, sterk, fantastisk på dødballer og han er allerede akklimatisert til PL.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal og Denilson har blitt enige om å terminere kontrakten ved utløpet av juni. Han hadde egentlig et år til igjen på kontrakten.

Dvs at vi da er kvitt lønnskostnadene til Arshavin, Squillaci og Denilson.

 

Kilde: http://www1.skysport...ier-League-club

 

Lønna til disse tre kan være med på å finansiere lønna til en spiller som Rooney. Og dette er altså tre stykker som ikke var i nærheten av førstelaget i år, så bra at vi endelig blir kvitt dem.

Link to comment
Share on other sites

Har vi vært linket til Subotic i år?

 

Dessverre ingen skikkelige rykter. Subotic hadde vært herlig.

 

Jesus Navas er forøvrig klar for City. Så ikke den komme må jeg innrømme. Satser på at hjemlengselen hans slår til og han vil hjem til Spania og mamma. Redd for at han vil styrke City sin høyrekant betraktelig.

Link to comment
Share on other sites

Har egentlig ikke hatt noe tro på at vi skulle ha sjans på Victor Wanyama, men siden Manchester United er nære ved å signere Kevin Strootman stiger håpet. Kanskje det mest perfekte alternativet til å ta den defensive midtbanerollen på laget vårt. Kan sammenligne han med Song, bare at han er yngre og kommet lengre i utviklingen enn det Song var på samme stadiet. Har en bedre fysikk enn Song og en like god pasningsfot, hurtigere og bedre plasseringsevne enn Arteta, løpskapasiteten til Ramsey, taklingene til Gilberto - ikke av de villeste, men presise - og en vanvittig skuddfot. Alt i alt fremstår han for meg som det mest komplette vi kan hente inn.

Link to comment
Share on other sites

Går forøvrig en del rykter om at Mourinho vil kuppe Jovetic foran oss. Er ikke akkurat første gangen at Mourinho har gått etter spillere Wenger/Arsenal har vært ute etter. Likedan med Real Madrid en periode også mener jeg å huske..

 

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 2m

Arsenal signed Mitrovic from Partizan, according to Sky Italy

 

Nok en ung spiss..? Tar oss ikke råd til Jovetic, så vi kjøper en ung spiss fra Partizan istedet? :P

Link to comment
Share on other sites

Nok en ung spiss..? Tar oss ikke råd til Jovetic, så vi kjøper en ung spiss fra Partizan istedet? :P

Han er den nye Jovetic. Ikke noe forhold til Mitrovic, men han er vel særdeles god på FM i alle fall :P (Om jeg ikke husker feil vic)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trio set to leave the Club

 

Andrey Arshavin, Denilson and Sebastien Squillaci will leave the Club when they come to the end of their contracts on June 30, and Arsenal would like to take this opportunity to thank them for their contribution and wish them well for the future.

 

Deilig å få det offsielt.

Link to comment
Share on other sites

 

Premier League News

 

Gonzalo Higuain: "I have offers many outside Spain, but I decided to accept the offer of Arsenal, but that does not mean that I have finished all the procedures move to Arsenal, but there are still negotiations between me and them"

 

"I decided to go there because I'm still young and I see that the way the team played for me too and you'll get used to there quickly"

 

-MR

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...