Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Han kommer vel gratis så det skal jo i utgangspunktet ikke påvirke noe mer enn lønnsbudsjettet. Spennende spiller, liten risiko.

Litt kompensjon blir det, men ikke noen stor overgangssum nei, med bekostning mente jeg antall spillere Wenger vil hente og om han er såpass fornøyd med han i boks at han vil legge de andre på is..

Link to comment
Share on other sites

Litt kompensjon blir det, men ikke noen stor overgangssum nei, med bekostning mente jeg antall spillere Wenger vil hente og om han er såpass fornøyd med han i boks at han vil legge de andre på is..

Jeg skjønner frykten men av en eller annen grunn tviler jeg på at dette er sommerens siste spisskjøp. Det virker for meg som om det er litt offensiv tankegang rundt klubben. Det gjenstår å se om det fortsetter etter at sesongkortene har blitt fornyet.

Link to comment
Share on other sites

Tror også selv at det kommer en til, men sikker er jeg ikke. Sanogo er jo bedre enn ingenting uansett og vil gjøre at vi i alle fall har et ALTERNATIV til Giroud.

Men mener du det er godt nok? Holder det til å ta steget opp? Jeg tror ikke det, må inn mer enn ukjente unggutter nå. På tide med noe kvalitet som leverer

Link to comment
Share on other sites

Men mener du det er godt nok? Holder det til å ta steget opp? Jeg tror ikke det, må inn mer enn ukjente unggutter nå. På tide med noe kvalitet som leverer

Er jo heller ikke det jeg skriver. Skrev litt lenger opp at jeg håper at det ikke vil legge is på en overgang av Higuain eller Jovetic.. Vi trenger et par kvalitetsspillere til for å være med å kjempe, en-to spillere i angrep(i tillegg til Sanogo), en defensiv midt som kan ta ansvaret fra Arteta fra tid til annen og muligens en keeper. Trenger også en ny høyreback dersom Sagna går ut og jeg vil ikke ha Lichtsteiner.

Link to comment
Share on other sites

Er 99,9% sikker på at Sanogo ikke er eneste offensive forsterkning i løpet av dette transfervinduet. Er nok mer at Wenger ser en mulighet til å gjøre et varp. Kun en lav kompensasjon og sikkert ikke all verden i lønn heller. Ser ikke bort fra at han blir mest brukt på U21-laget neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Er jo heller ikke det jeg skriver. Skrev litt lenger opp at jeg håper at det ikke vil legge is på en overgang av Higuain eller Jovetic.. Vi trenger et par kvalitetsspillere til for å være med å kjempe, en-to spillere i angrep(i tillegg til Sanogo), en defensiv midt som kan ta ansvaret fra Arteta fra tid til annen og muligens en keeper. Trenger også en ny høyreback dersom Sagna går ut og jeg vil ikke ha Lichtsteiner.

 

Helt enig med deg her. Fikk inntrykk av at det kunne holde med sanogo. Noe jeg heller ikke tror holder

Link to comment
Share on other sites

Var noen rykter i januar om at denne spilleren var på vei til oss, men nå er i alle fall det skrinlagt:

 

Fulham Football Club@FulhamFC

 

Fulham Football Club is delighted to announce the free transfer signing of Fernando Amorebieta

 

 

Tenkte jeg skulle følge litt med på han etter at ryktene begynte, men ut fra det jeg har fått med meg har han ikke spilt noen kamper dette året. Men ut fra videoer på youtube passer han bedre inn i en klubb midt på tabellen i Premier League enn for noen som skal kjempe i toppen.

 

Edit:

 

Kan legge ved to linker fra "The Telegraph" om spillere som er på radaren:

 

Higuain: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10069854/Arsenal-consider-record-19m-bid-for-Real-Madrid-striker-Gonzalo-Higuain-in-summer-transfer-window.html

 

Jovetic: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/10072551/Arsenal-manager-Arsene-Wenger-keeping-options-open-as-Fiorentina-reveal-Stevan-Jovetic-can-leave-this-summer.html

Link to comment
Share on other sites

article-2297759-18CE2447000005DC-65_306x423_popup.jpg

 

 

31 år gamle Adebayo Akinfenwa er nettopp frigitt av Northampton. Denne spissen ville skremt motstanderne bare ved å gå ut på banen, løp og kjøp Wenger!

Blir sikkert avblåst for hands hver gang han er borti ballen ettersom bicepsene er større enn Peter Crouch er høy.

Link to comment
Share on other sites

 

31 år gamle Adebayo Akinfenwa er nettopp frigitt av Northampton. Denne spissen ville skremt motstanderne bare ved å gå ut på banen, løp og kjøp Wenger!

Blir sikkert avblåst for hands hver gang han er borti ballen ettersom bicepsene er større enn Peter Crouch er høy.

Faktisk en ganske bra spiller visstnok. Ser feit ut på det bildet der, men det er faktisk muskel på muskel!

Link to comment
Share on other sites

Ja er visstnok ikke så verst!

Nei har ikke antydet det engang, han er et beast, ser ut som en bodybuilder.

Bare oppklarte til de som måtte se bildet og lure på hvorfor han var så feit. Hadde det vært fett hadde han likna en del på Sol Campbell på slutten.

Link to comment
Share on other sites

Bare oppklarte til de som måtte se bildet og lure på hvorfor han var så feit. Hadde det vært fett hadde han likna en del på Sol Campbell på slutten.

Ja sant, bildet lyver litt!

Bare så han ble nevnt i tv2sportens onsdagsrykter, hadde aldri hørt om han før!

Link to comment
Share on other sites

Ja sant, bildet lyver litt!

Bare så han ble nevnt i tv2sportens onsdagsrykter, hadde aldri hørt om han før!

Blitt en liten kulthelt i FIFA siden han nesten makser ut hvor sterk en kan være på spillet. FC Football har snakket om han en to-tre ganger også og klippene jeg har sett viser at det er umulig å ta fra han ballen. Før jeg så han, trodde jeg at Elokobi var det bøffeste man kan bli i fotballen.

Link to comment
Share on other sites

Joao Moutinho og James Rodriguez er klare for Monaco. £60m avtale. Radamel Falcao har medical på mandag hos samme klubb. Koster Monaco rundt €55m. Neymar er også klar for Barcelona.

 

Når det gjelder Falcao ble visstnok Chelsea og United overbydd. Spørsmålet er da hvem de går for? Cavani?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...