Jump to content

Klarer vi topp 3/4?


Stefanb

Ender Arsenal på 4 plass eller bedre?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg tror Chelsea skal slite kraftig med å slå Bayern. Bayern er et lag som virkelig har imponert denne sesongen i CL.

Chelsea uten Terry,Ivanovic og kanskje Cahill...nope.

 

Når det gjelder 3 plassen blir det en thriller. Alle 3 laga har driti like mye i det siste.

Spørsmålet blir hva tottene har til lumsj den dagen. Blir det lasagne....mon tro.

Jeg tenker vi tar 3 plassen. 1 kamp igjen hvor alt gjelder. Da tror jeg i det lengste....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror Chelsea skal slite kraftig med å slå Bayern. Bayern er et lag som virkelig har imponert denne sesongen i CL.

Chelsea uten Terry,Ivanovic og kanskje Cahill...nope.

 

Når det gjelder 3 plassen blir det en thriller. Alle 3 laga har driti like mye i det siste.

Spørsmålet blir hva tottene har til lumsj den dagen. Blir det lasagne....mon tro.

Jeg tenker vi tar 3 plassen. 1 kamp igjen hvor alt gjelder. Da tror jeg i det lengste....

Ja vi tar tredjeplassen.

Vi fikk en ny mulighet servert av utfordrerne våre.

Skuldrene var høyt oppe mot Norwich, de er nok mer senket nå.

Wenger tar med Chamberlain, Gibbs og Wenger.

Hodgson gir beskjed om å være forsiktige med nettopp de tre.

Dette skal gå bra.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder 3 plassen blir det en thriller. Alle 3 laga har driti like mye i det siste.

Spørsmålet blir hva tottene har til lumsj den dagen. Blir det lasagne....mon tro.

Jeg tenker vi tar 3 plassen. 1 kamp igjen hvor alt gjelder. Da tror jeg i det lengste....

Haha. Kilde?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Franskmenn er som kjent grunnleggjande skeptisk til engelske kokekunstar generelt. Nokon vil til og med ha det til at det einaste engelskmennene nokon gong har klart å steikje skikkeleg er Jeanne d'Arc. Dei har i det minste sans for galgenhumor, og kven ville ikkje føretrekt eit delikat sneglemåltid framfor dårleg lasagne?

Link to comment
Share on other sites

Trur ikke jeg tør å se kampen i morgen,har en sånn ekkel følelse av at WB kommer til å spille fantastisk og at alt går til helv...!

 

Ikke røp deg iallefall, for jeg vil se den på søndagen med spenninga i behold..........

Tror dette årnær sæ!

 

Gooner

Link to comment
Share on other sites

Jeg er SJELEGLAD for at jeg sover på ett fly når kampen spilles. Hjertet har ikke godt av slik spenning.

Synes spenningen er verst før kampen. Har gruet meg siden Søndag. Gleder meg til å få det overstått så jeg slipper å tenke mer på det :)

Link to comment
Share on other sites

Synes spenningen er verst før kampen. Har gruet meg siden Søndag. Gleder meg til å få det overstått så jeg slipper å tenke mer på det :)

 

Gleder meg alltid - uansett.

Men er rimelig nervøs. Neste sesong starter når kampen i morgen blåses av.

Vinner vi så vil det være lettere å stable på plass et vinnerlag neste år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...