Jump to content

Klarer vi topp 3/4?


Stefanb

Ender Arsenal på 4 plass eller bedre?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Som noen sa tidligere: Jævla jinx å endre tittelen på tråden. >_<

Jepp. Her har vi nesten klart å sikre CL plass og St. Totteringham's day, så klarer vår engen supporterklubb å ødelegge for seg selv. Utilgivelig.

 

Det verste er at Tottene og Newcastle kan ta seg råd til tap i morgen. Vi klarer garantert ikke å slå WBA i siste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Her har vi nesten klart å sikre CL plass og St. Totteringham's day, så klarer vår engen supporterklubb å ødelegge for seg selv. Utilgivelig.

 

Det verste er at Tottene og Newcastle kan ta seg råd til tap i morgen. Vi klarer garantert ikke å slå WBA i siste kamp.

 

Derfor må vi alle være hellig overbeviste om at vi taper mot WBA, og at denne jinx'en også fungerer

Link to comment
Share on other sites

Derfor må vi alle være hellig overbeviste om at vi taper mot WBA, og at denne jinx'en også fungerer

 

Man må aldri nevne jinx i en setning hvor man håper på det motsatte.. hadde du bare sagt at vi kom til å tape mot WBA så hadde det muligens fungert.. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger å vente til den feite dama synger. Dette er ikke over før kl 18:00 neste søndag, uavhengig av hva som skjer i kampene Newcastle vs City og Aston Villa vs Tottenham. Ja, den feite dama er i ferd med å renske strupen, men masse kan skje ennå.

Link to comment
Share on other sites

Sesongen er uansett lagt i grus om vi havner bak Sp*rs, noe som virker skremmende sannsynlig for øyeblikket.

Sniker vi oss til Champions League skal jeg ikke dvele lenge ved skuffelsen, men ting må selvfølgelig skje i sommer - uavhengig av tabellposisjon.

Link to comment
Share on other sites

Da er det pause i Newcastle vs City, mens Villa vs Tottenham har vart i ca. 20 minutter. Foreløbig resultat i begge kampene er 0-0. Det er er mareritt å måtte sitte på jobb i dag og følge med på kampene på VG Live. Hittil ser det ut til at City har skapt mest i kampen mot Newcastle, mens det ikke ser ut til at det har skjedd mye i Villa vs. Tottenham ennå.

 

I løpet av den neste halvannen timen vil vi få svaret på det finnes en Gud eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det er er mareritt å måtte sitte på jobb i dag og følge med på kampene på VG Live.

 

Søndagsåpen bank?

 

Jeg møtte en av dine venner på en av dine puber i nærheten av emirates i går. Husker ikke hva han heter men da vi møtte ham sist hadde han norway 77 på ryggen. Han hilser.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Søndagsåpen bank?

 

Jeg møtte en av dine venner på en av dine puber i nærheten av emirates i går. Husker ikke hva han heter men da vi møtte ham sist hadde han norway 77 på ryggen. Han hilser.

 

BE

 

Kundeservice i DNB har åpent 24 timer i døgnet 365 dager i året :)

 

Da var det Jeff du møtte. Regner med det var på samme puben hvor jeg traff deg og Orakelet sist? Du får hilse tilbake :)

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig: Hvorfor var vi og Norwich de eneste klubbene i Premier League som spilte i går? Veldig rart..

 

Ellers scoret akkurat Villa, men regner med at Tottenham våkner opp etter dette og gruser de.

Link to comment
Share on other sites

Foreløpig ser det bra ut ihvertfall, satser på uavgjort i begge kampene. Jeg er av den oppfatning at uansett hva jeg sier så påvirker ikke jeg et kampresultat, så fuck jinx, har troa på at dette går vår vei idag.

Hold kjeft, hold kjeft, hold kjeft :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kundeservice i DNB har åpent 24 timer i døgnet 365 dager i året :)

 

Da var det Jeff du møtte. Regner med det var på samme puben hvor jeg traff deg og Orakelet sist? Du får hilse tilbake :)

 

Skjønner. Ska hilse jeff neste gang.

 

Arsenal tar 3. Plassen

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Da var det pause på Villa Park, på stillingen 1-0 til Aston Villa. Newcastle vs City har nå vart i ca. 60 minutter, hvor stillingen fortsatt er 0-0. Kan dette virkelig gå vår vei? Kan det være mulig at vi får en sjanse til etter å ha misbrukt gårdagens sjanse?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...