Jump to content

Klarer vi topp 3/4?


Stefanb

Ender Arsenal på 4 plass eller bedre?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pauseresultatene i dag er ikke akkurat skreddersydde for vår del. Slik ting står seg nå er vi bare 1 poeng unna 5. plassen. Selv om jeg føler meg sikker på 6 poeng på de siste kampene, så vet man aldri hva som skjer. Skulle gjerne sett at luken var noe større. Håper virkelig Bolton klarer å snu dette, de har hvertfall hatt nok av sjanser for det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Castle og spudz seier i dag, dette kan bli en meget spennende avslutning på serien...Litt for spennende muligens. MEN satser på det er dette som må til for å våkne gutta, på tide å fjerne denne jinxen med Arteta utenfor startoppstillingen.

 

Tror den eneste sjangsen vi har er seks poeng på de to siste..

Link to comment
Share on other sites

Bøyer meg i støvet for Newcastle og Cisse. For ei scoring. Vanvittig.

 

Nå er det bare for oss å vinne våre siste kamper, noe som egentlig ikke skal være så fryktelig vanskelig. Hjemme mot Norwich og borte mot West Brom skal være grei skuring.

Link to comment
Share on other sites

Nuvel, Hedly. Er det noe vi er gode til er det å rote det til når det ser enkelt ut. Spennende blir det uansett. Kan ikke huske sist gang det var så tett både i topp og i bunn. En fantastisk sesong sett med nøytrale øyne.

Link to comment
Share on other sites

Dette var jo ikke bra i det hele tatt og noe jeg trodde ville skje.

Tror Sp*ds vinner resten nå fordi de har hjemmekamp siste runden og møter et VIlla-lag borte som har vært svak lenge. Avskummet har åpenbart funnet noe av formen igjen.

Vi kan ikke gamble på at 4. plass gir CL nå som Chelsea hektes av. De vil gjøre alt for å vinne CL nå.

 

Vi er nødt til å vinne de to siste nå. Norwich BØR gå greit, men WBA er langt ifra "grei skuring" (Hedly)...men vi må jo håpe!

Vi liker ikke å spille under press og når det gjelder som mest så dette blir unødvendig spennende. Har vist seg gang på gang. Huff!

 

Vanvittig scoringsprosent på Papiss Cisse forresten. Har han noen gang bommet på mål siden han kom til Newcastle??

Link to comment
Share on other sites

Resultatene har ikke akkurat gått vår vei i kveld nei, men dette kan likevel være avgjort etter helgens runde. Slår vi Norwich hjemme, og Tottenham taper borte mot Villa og Newcastle taper hjemme mot City, så er det avgjort.

 

Villa har vært elendige denne sesongen, men har kniven på strupen i forhold til å unngå nedrykk. Villa vil vel bortimot sikre ny kontrakt ved seier i helgen, så de kommer til å kjempe som løver i den kampen.

 

Newcastle møter som sagt City, og er avhengige av å vinne dersom de skal vinne Premier Leauge. Jeg tror Newcastle virkelig skal få kjørt seg i den kampen.

 

Så kommer det store spørsmålet: Klarer vi å slå Norwich hjemme?

Link to comment
Share on other sites

Det som er litt noia, alle snakker om grei skuring mot Norwich, at WBA er skallet, jeg ser på den hjemmekampen som et STORT ? Bare ikke gutta er for sikre på seg der...

 

Når det er sagt, typisk Arsenal å gjøre det vanskelig for seg, men de pleier da som regel å lande sånn nogenlunde på beina...?

Link to comment
Share on other sites

Både gullstrid, Champions League- og nedrykkskamp kan bli avgjort på målforskjell. Blir en heidundranes siste dag av sesongen! ...og så venter Champions League-finalen, som kan knuse en hel sesong for fjerdeplasslaget...

 

Ikke bra at Tottenham igjen vinner. 1-4 gir Aston Villa bittelitt pusterom. Og så er målforskjellen vår nå bare 1,5 mål bedre enn Tottenes. Nå er jeg redd vi trenger 6 poeng for å klare tredjeplassen.

Link to comment
Share on other sites

For Arsenalpsyken utvikler dette seg til et olja bananskall på is. Vi får se ......

 

Tottepsyken er neppe bedre enn vår. Jeg har større tro på at de driter seg ut for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Vi så ikke akkurat noe Bolton-lag som kjempet mot nedrykk så jeg forventer ikke at Villa kommer til å være stort bedre mot Sp*ds heller.

Norwich er en must-win match. Alt annet er en gedigen nedtur og kanskje bye bye til topp 4. Kommer til å bli mye nerver i den kampen.

Vi har gjort det unødvendige spennende for oss selv, men håper vi ror det i land.

Målforskjellen spiller vel liten rolle nå ettersom Newcastle og Sp*ds er ett poeng bak.

 

Noen som vet hvorfor vi spiller tidlig kamp lørdag mens resten av PL-runden spilles søndag? Fordel eller ulempe for oss?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...