Jump to content

Klarer vi topp 3/4?


Stefanb

Ender Arsenal på 4 plass eller bedre?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Fy fan, Dunne er en idiot

 

Visste du det ikke fra før? Dunne er en vandrende katastrofe. Kan være som en levende vegg i 90 minutter før han plutselig gjør noe idiotisk som gjør at de taper kampen på 30 sekunder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke idiotiene i Villa har skjønt at de er en mann mer. Fy fan for et elendig lag de er. Tottene rundspiller dem for f på Villa park med en mann mindre. Det skal ikke være mulig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke idiotiene i Villa har skjønt at de er en mann mer. Fy fan for et elendig lag de er. Tottene rundspiller dem for f på Villa park med en mann mindre. Det skal ikke være mulig.

 

Er helt latterlig ja.. etter de mistet Petrov så har de virkelig vært elendige. Var dog også veldig svake mens Petrov spilte, men nå har de virkelig funnet et nytt bunnivå.

 

Alex McLeich er jo selvfølgelig den verste av de alle. Utrolig at han ble ansatt som manager for Villa..

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fint om dommeren blåste av kampen nå.

 

EDIT: Og der scorte QPR, nå kan ikke Villa tape kampen, da vil de ligge a poeng med laget på nedrykk. De MÅ nesten vinne, håper på Villa-scoring nå, la meg tippe Dunne avgjør på corner i det 91 minutt.

Link to comment
Share on other sites

ÅH HERREGUD så digg, trodde ikke Gud var Gooner igår, men han tar det igjen idag. Takk City og Villa, takk Rose for at du fikk rødt kort. Da har vi det i egne hender igjen, fikser vi det? Det er usikkert, men da kan man ihvertfall ikke klage på noen andre enn oss selv. Fin søndag, ha en videre fin søndag alle sammen :)

Link to comment
Share on other sites

Vi er enormt heldige. Klarer vi ikke å motivere oss til WBA-kampen nå blir jeg helt enormt forbanna. Nå er vi fortsatt i førersetet, selv uten seier på de siste kampene. Klarer vi ikke dette nå bør Wenger virkelig revurdere i sommer.

Håper Ramsey blir benket i den kampen og vi får innsatsen til Coquelin ved siden av Song. Rosicky foran de to, Gervinho og Ox/Benayoun på kantene. Håper laget tar seg skikkelig sammen defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...