Jump to content

Klarer vi topp 3/4?


Stefanb

Ender Arsenal på 4 plass eller bedre?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Fantes ingen unnskyldning for noen av tapene våre denne sesongen, om du tar vekk størrelsen på United-tapet i alle fall.

Nei, men de andre tapene har gjort at sesongen står og faller på kampen mot WBA

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke om vi spiller uavgjort eller taper mot WBA. Burde egentlig være enveiskjøring mtp. hvordan vi ligger ann, men når klubben begynner å få et kallenavn på seg som "The Bottlers" så er ingenting umulig..

 

I teorien burde det være 3 "lette" eller meget overkommelige poeng. Praksis derimot? Uhm.. ikke fullt like overbevisende.. :P

Link to comment
Share on other sites

Overraskende! Hadde regnet med Bolton på HD3 selv, men tipper de vil slite med å få nøytrale seere til å se den når det er langt mer spenning rundt gullplassen, så da er nok Arsenalfansen større i antall.

 

Ellers håper vi på et resultat i kveld som ihvertfall kan matematisk forhindre at Chelsea tar plassen vår.

Link to comment
Share on other sites

Nei, men de andre tapene har gjort at sesongen står og faller på kampen mot WBA

Egentlig sto alt og falt på forrige kamp, men vi feilet, var kun heldige i og med at rivalene våre også feilet, vi er som verst når vi må desverre, jeg har håpet, men troen er ikke stor til å være meg, anslår at det er 60% sjanse for at vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

Kan Chelsea ennå klare tredjeplassen?

 

Slik ståa er i kampen mot Liverpool akkurat nå, så kan de ikke det. Hvis de ikke evner å snu denne kampen på en eller annen måte, vil de ende sesongen på 6. plass. For med tap mot Liverpool vil de ligge 4 poeng bak Newcastle med kun 1 kamp igjen.

Link to comment
Share on other sites

Og der var det avgjort, Chelsea ender på 6. plass denne sesongen. Så blir det spennende å se hvem av Arsenal, Newcastle og Tottenham som ender opp utenfor topp 4.

Link to comment
Share on other sites

Drøm: Spudz på 5. N'castle på 4 oss på 3.

Chelsea taper CL-finalen

 

men jeg er rimelig sikker på at spurs blir nr 3, Arsenal nr.4, og Newcastle nr 5, og at Chelsea slår Bayern i finalen, slik at Arsenal mister CL-plass neste sesong på den mest forsmedelige måten man kan tenke seg (dermed vil også RvP forlate skuta i sommer). Alt Arsenal har opplevd de siste årene tilsier i grunnen dette scenarioet.... O_O

Link to comment
Share on other sites

 

men jeg er rimelig sikker på at spurs blir nr 3, Arsenal nr.4, og Newcastle nr 5, og at Chelsea slår Bayern i finalen, slik at Arsenal mister CL-plass neste sesong på den mest forsmedelige måten man kan tenke seg (dermed vil også RvP forlate skuta i sommer). Alt Arsenal har opplevd de siste årene tilsier i grunnen dette scenarioet.... O_O

Er du sikker på at Tottenham senker Fulham & Dempsey? Dempsey er jo i knallform og kommer garantert til å putte ett par mål for å få en overgang til Arsenal! :)

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at Tottenham senker Fulham & Dempsey? Dempsey er jo i knallform og kommer garantert til å putte ett par mål for å få en overgang til Arsenal! :)

 

det eneste som tilsier at jeg tar feil, er at Tottenham er enda verre til å rote seg bort enn Arsenal når det gjelder som mest... ;)

men skulle ikke forundre meg om Arsenal mistet seieren mot WBA på overtid, Tottenham scoret seiersmål på overtid mot fulham, og Chelsea vinner CL på straffesparkkonkurranse etter å ha utliknet Bayerns ledelse på overtid...

Link to comment
Share on other sites

 

det eneste som tilsier at jeg tar feil, er at Tottenham er enda verre til å rote seg bort enn Arsenal når det gjelder som mest... ;)

men skulle ikke forundre meg om Arsenal mistet seieren mot WBA på overtid, Tottenham scoret seiersmål på overtid mot fulham, og Chelsea vinner CL på straffesparkkonkurranse etter å ha utliknet Bayerns ledelse på overtid...

Glasset ditt er ikke engang halvtomt, det er helt tomt :)

Link to comment
Share on other sites

Glasset ditt er ikke engang halvtomt, det er helt tomt :)

 

he he, mulig det, men det store spørsmålet er om jeg har grunn til å ha noe i glasset basert på de siste års erfaringer. Laget har jo konsekvent snublet på målstreken - nesten bokstavelig talt - i sju laaange år, og det på de mest håpløse og unødvendige vis...

Link to comment
Share on other sites

 

det eneste som tilsier at jeg tar feil, er at Tottenham er enda verre til å rote seg bort enn Arsenal når det gjelder som mest... ;)

men skulle ikke forundre meg om Arsenal mistet seieren mot WBA på overtid, Tottenham scoret seiersmål på overtid mot fulham, og Chelsea vinner CL på straffesparkkonkurranse etter å ha utliknet Bayerns ledelse på overtid...

 

Om ikke alle 3 så vil iallefal 2 av 3 slå til. Jeg vil også legge til at hvis Chelsea ikke vinner finalen så kommer vi til å tape og Newcastle til å vinne slik at de snapper siste CL plassen.

Link to comment
Share on other sites

 

Om ikke alle 3 så vil iallefal 2 av 3 slå til. Jeg vil også legge til at hvis Chelsea ikke vinner finalen så kommer vi til å tape og Newcastle til å vinne slik at de snapper siste CL plassen.

 

Litt vanskelig for Chelsea å vinne finalen i fremtiden for at vi deretter plutselig skal tape "etterpå" i fortiden? :P

Link to comment
Share on other sites

Litt vanskelig for Chelsea å vinne finalen i fremtiden for at vi deretter plutselig skal tape "etterpå" i fortiden?

 

he he, det er så, men poenget er at hvis Arsenal får fjerdeplassen, vinner Chelsea CL-finalen. Ender Arsenal på femte, taper Chelsea..

 

Murphys lov styrer dessverre det meste som skjer med Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Alt jeg ber om er heltmodig innsats. Jeg vil se et lag med 100% fokus på å vinne. 100% innsats bakover. 100% innsats i duellene. Klarer vi det så vinner vi. Klarer vi det ikke så har ikke laget noe i CL å gjøre

Link to comment
Share on other sites

Alt jeg ber om er heltmodig innsats. Jeg vil se et lag med 100% fokus på å vinne. 100% innsats bakover. 100% innsats i duellene. Klarer vi det så vinner vi. Klarer vi det ikke så har ikke laget noe i CL å gjøre

 

enig i dette. Men poenget er at laget i så fall ikke har noe å gjøre i CL per i dag. Men HVIS man kvalifiserer seg, øker sjansene betraktelig for at klubben kan utvikle seg positivt frem mot neste sesong, særlig med at man kanskje klarer å behold RvP og lokke andre store spiller til klubben. Klarer man det ikke, risikerer man at klubben utvikler seg enda mer i negativ retning. Kampen mot WBA er kanskje mye viktigere enn mange av oss er klar over, og er en slags korsvei for hvor denne klubben skal gå videre i fremtiden. Det er ihvertfall godt at laget har sin skjebne i egne hender, men problemet er at jeg klok av skade ikke føler at vi har spesielt stor grunn til optimisme, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...