Jump to content

Klarer vi topp 3/4?


Stefanb

Ender Arsenal på 4 plass eller bedre?  

71 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg burde være takknemlig for Villa fordi de tok et poeng fra Råttenham på hjemmebane, når de får en billig scoring og Råttenham får en utvisning tidlig i annen omgang, men merker at jeg syns de er et jævla møkkalag,

 

Dette er noe av det dårligste jeg har sett av et PL lang noensinne. Håper virkelig de rykker ned. Villa er en drittklubb, med en drittmanger, men en idiot av en drittkaptein for dagen.

 

Jeg har aldri vært i Birmingham by og jeg forstår meg selv godt. Det er sikkert en drittby.

 

Vel, nå har vi fått matchball nr gud-hvet-hva til å sikre tredjeplass. På tide å vinne en kamp slik at vi stakkars fans kan få litt fred i sjelen og endelig få feiret St. Totteringhamsday...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Fortsatt i våre egne hender.. Men siste dag av sesongen byr alltid dramatikk. Jeg ville ikke satt huset mitt på at Arsenal klarer tredjeplassen, at City vinner serien eller at Wolves, Blackburn og Bolton går ned!

 

 

Dette er noe av det dårligste jeg har sett av et PL lang noensinne. Håper virkelig de rykker ned. Villa er en drittklubb, med en drittmanger, men en idiot av en drittkaptein for dagen.

 

Villa er "trygge". 17 mål bedre målforskjell enn Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Selv om det er dårlig goonerstil så måtte jeg snike meg inn på stygge sider for å sjekke, og mine antydninger stemte.

 

Kan melde om topp stemning i tråden "Aston Villa 06.05.2012" på Tottemham sine supportersider. Redface-Harry er helten med sine taktiske krumspring, og at de hadde over 20 cornere og ikke en avslutning mot mål gjør også alle meget fornøyde!

 

Nå er alt i våre hender/føtter! Tre poeng i siste runde kreves! Uken er reddet.

Link to comment
Share on other sites

Vel, nå har vi fått matchball nr gud-hvet-hva til å sikre tredjeplass. På tide å vinne en kamp slik at vi stakkars fans kan få litt fred i sjelen og endelig få feiret St. Totteringhamsday...

 

Tar neimen ingenting for gitt med dette laget, en ting har de lært meg i det siste, de siste, sesongene, forvent det værste. St totteringhamsday blir det nok ikke, den må vel være i boks før siste serierunde, om jeg har forstått det riktig?

 

Var straffa i dag litt billig? Så den bare en gang, og da så det ut som han tok ballen ei god stund før mannen, i relativ forstand da:)

Link to comment
Share on other sites

Snakker om å ha gullhår i "en mørk plass". Nå er det bare opp til oss selv om vi skal rote oss vekk enda en gang, eller om Wenger og gutta endelig kan vise hva de står for.

Gullhår i ganen?

Med den formen vi har for øyeblikket skal det litt til for at vi klarer det her uansett, men jeg krysser fingrene mine!

Link to comment
Share on other sites

Ny matchball. Vi hadde resultatene på vår side nå, så Wenger må tenke seg om til WBA kampen, og stille med et mannskap som

har tæl, fart og innsatsvilje.

WBA har tapt halvparten av sine hjemmekamper denne sesongen, og scoret kun 19 mål. Det bør, skal og må være overkommelig.

Link to comment
Share on other sites

Starter vi med et av disse lagene mot WBA så tror jeg det går veien:

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Santos

Song - Coquelin

Chamberlain - Rosicky - Gervinho

v. Persie

Szczesny

Coquelin - Koscielny - Vermaelen - Santos

Chamberlain - Song - Rosick - Gervinho

v. Persie - Chamakh

Er også essensielt at spillere som Vermaelen holder posisjonen sin.

Link to comment
Share on other sites

3.Arsenal 67 +24

4.Tottenham 66 +23

5.Newcastle 65 +7

6.Chelsea 61 +21

 

Liverpool - Chelsea

---

Chelsea - Blackburn

WBA - Arsenal

Tottenham - Fulham

Everton - Newcastle

 

Kan Chelsea ennå klare tredjeplassen? Newcastle har en tøff match igjen. Arsenal er vaksinert mot å vinne - og Tottenham er Tottenham.. Tror ikke vi skal utelukke noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

Mine forhåpninger for de neste to ukene:

 

Arsenal slår WBA

Newcastle slår Everton

Tottenham avgir poeng Fulham

Chelsea taper mot Bayern München.

 

Skulle alle ønskene slå til, vil Arsenal ta 3. plassen og Newcastle tar 4. plassen, mens Tottenham og Chelsea må nøye seg med Europa Leauge.

 

Arsenal vil også kunne ta 3. plassen med bare uavgjort mot WBA så lenge Tottenham avgir poeng mot Fulham. Selv med Newcastleseier, vil vi være foran Newcastle på bedre målforskjell.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt vanvittig at vi fremdeles har alt i egne hender. Det er egentlig ganske uvirkelig å tenke på hvor mye flaks vi har selv etter de gangene vi har rotet det til som verst. Håper vi kan puste lettet ut om en uke.

Link to comment
Share on other sites

Vi er blitt tildelt ennå en sjanse. Den tar dere gutter - eller ........ ??

 

Jeg tar i allefall ikke dette for gitt, men skal ikke se bort i fra at gutta allerede har vunnet kampen mot WBA. Da kan kampen bli vanskelig.

 

Vi er utrolig heldige som fremdeles har tredjeplassen. Det så meget stygt ut etter den flaue forstillingen mot Norwich. Vi har rett og slett griseflaks.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig???? Etter "oppvisningen" i går så har jeg null tro på at vi slår WBA. Kan vi klare 3 plass likevel? Tja, Tottene og Newcastle kan jo forære oss dette nok engang. Tror jeg det? Med tottene er ingenting umulig, og Chelsea kan også blande seg inn med 2 seire. Dette kan gå alle mulige veier, og jeg tør ikke tro på noe, før siste spark er unnagjort.

Link to comment
Share on other sites

Gullhår i ganen?

Med den formen vi har for øyeblikket skal det litt til for at vi klarer det her uansett, men jeg krysser fingrene mine!

En enda mørkere plass :gimme:

 

Vi har spillermateriell til å klare det. Spørsmålet er om de samme spillerne har "psyken" til å klare det!

Link to comment
Share on other sites

Her er en liste over Arsenals siste bortekamp de 5 siste sesongene:

 

2010-11: Fulham 2-2

2009-10: Blackburn 1-2

2008-09: Man Utd 0-0

2007-08: Sunderland 1-0

2006-07: Portsmouth 0-0

 

Er som regel veldig labre kamper... Og selv om 3.plassen står på spill er vel full innsats for mye å forlange også denne gang?

Link to comment
Share on other sites

Er supertrøtt, men observerer at det er mulig for oss å havne på sjetteplass om vi taper mot WBA, vi MÅ vinne for å være sikre på CL

Kampen skal vinnes. Det finnes ingen unnskyldning for å rote bort poeng mot WBA

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...