Jump to content

22.01.12 Manchester United (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Er så jæli ironisk, Arsene knows...når vi har reist oss og er på gang, så tar han ut banens beste og setter inn en som er direkte avgjørende for at vi taper...

 

Det er så utrolig bra, det virker som han liker kritikk, virker som han gjør alt hva han kan bare for torturere oss. Du ser reaksjonen på tribunen, og van Persie...

 

Du er virkelig gått ut på dato wenger...

Link to comment
Share on other sites

Wenger bør vise at han har sett det samme som oss, å hente inn en som kan spille på begge backene og en som kan kjempe med Song, eller ta i fra han plassen. Den defansive jobbingen av dagens offansive spillere, er det nok en gang Rosicky som står for. Song har en og en halv god innvolvering. Djorou ønsker jeg aldri å se i Arsenaldrakt igjen. Han er rett og slett ikke god nok for noen av lagene i premier league. Er trolig både 10 og 15 stoppere i championship som holder høyere nivå. Om Wenger ikke er i stand til å gjøre noe før transfervinduet stenger, bør han ta heroinfrakken sin å gå.

Link to comment
Share on other sites

Wenger, ha deg til helvette ut! Du er jo faen meg senil. De snakket i studio før kamp om at Wenger tapte oss kampen på Old Trafford, du gjorde faen meg det nå også! Helvette.

Greit å kritisere Wenger, men syns dette blir for dumt. Så analysen og det var tullete, var det som sørget for at vi hadde 14 avslutninger på OT, at Coquelin gikk ut og at Chambo gikk ut nå var feil, men Wenger tapte ikke kampen for oss på OT...

Link to comment
Share on other sites

Greit å kritisere Wenger, men syns dette blir for dumt. Så analysen og det var tullete, var det som sørget for at vi hadde 14 avslutninger på OT, at Coquelin gikk ut og at Chambo gikk ut nå var feil, men Wenger tapte ikke kampen for oss på OT...

 

Var mere kampen her jeg hadde i hodet nå da. Jeg mener 100% at han ødelegger for oss idag.

Link to comment
Share on other sites

Fra nå av Wenger kan du surre deg inn i den store boblekåpen din,ta med deg briller og videokamera på tribunen slik att du får med deg hva som foregår der ut! Du lar Djourou bli rævpult i 45 minutter på høyrebacken før du tar han ut! Yennaris får 45 min og er feilfri,bidrar også offensivt! Og hva i helvete tenker du på med å ta ut vår beste spiller i perioden vi presser! Nå er min tålmodighet over,jeg går i stallen og stiller meg og venter på ei jevla god forklaring fra deg som ikke inneholder noe med dømmingen å gjøre!

Link to comment
Share on other sites

Yes, da er det vel tre kamper på rad med tap og vi må bare slutte å tenke på 1,2 eller 3 plass. Full konsing på 4.Plassen som vi fortsatt har sjanse på. Ellers spiller vi en ganske så dårlig kamp, klarer ikke å styre nok, klarer ikke å skape nok sjanser. Hvorfor Arshavin absolutt måtte komme inn for Oxlade-Chamberlain som var kjempegod skjønner jeg ingenting av. Dette er bare trist.

Link to comment
Share on other sites

Greit å kritisere Wenger, men syns dette blir for dumt. Så analysen og det var tullete, var det som sørget for at vi hadde 14 avslutninger på OT, at Coquelin gikk ut og at Chambo gikk ut nå var feil, men Wenger tapte ikke kampen for oss på OT...

Sannhet med modifikasjoner.

 

Han kjøpte ingen spillere til tross for de åpenbare manglene laget hadde. Dagene som fulgte var det mange kjøp. og jeg er nok ganske sikker på at tapet ikke hadde blitt slik (om i det hele tatt) hvis spillerne var hentet inn før. Det ville sannsynligvis kostet noen ekstra pund, men i det lange løp hadde det vært verdt det.

 

Idag taper han kampen ved å ta ut en av de få som virkelig kom fremover og skapte usikkerhet bak hos United - mot en spiller som.. Tja... knapt kan kalles en spiller om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...