Jump to content

22.01.12 Manchester United (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Jeg er helt inne, ville helst kjørt Yennaris og Miquel, med Vermaelen og Koscielny inne i midten for jeg tenkte at Mertsacker ville bli løpt i senk. Per har vært god til nå, men vi får se når vi må presse i andre omgang..

 

Grunnen til at jeg er usikker på om Yennarius og Miquel på hver sin back er fordi jeg syntes Mertesacker har vært veldig god siden Dortmund kampen, men en ting er jeg hvertfall sikker på og det er at Yennaris på backen er langt LANGT bedre enn Djourou.

 

Forøvrig burde vi spille 4-4-2 for å nøytralisere kantspillerene til United. Hva er poenget med å kjøre 4-3-3 når vi ikke klarer å dominere ballbesittelsen? Bytter vi om til 4-4-2 så vil hvertfall ikke Djourou og Vermaelen være like isolert som det de er nå og vi vil ikke ha en overflødig midtbanespiller i Ramsey som ikke får til en dritt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Dette viser igjen hvor evneveik Wenger er taktisk, når man blir voldtatt på Dj sin side, så evner han ikke å gjøre grep, Walcott og Dj skulle vært bytta etter 25-30 i dag, få deg noen baller Wenger!

 

Og hvis vi kommer på banen med samme 11`er nå, så er det skandale. Bedre å forsøke enn å bli pissa på hjemme mot manure...vi havner bankers mellom 6-10 denne sesonge, er bare å face det, vi har en helt medioker stall. Framover i dag så er de fleste med, med unntak av Arteta og Wilshere( som har vært ute og da nesten ikke kan regnes med til nå) og vi har absolutt ingenting å komme med...Det er ene og alene Wenger sin feil som tror dette er godt nok..

 

 

Ser nå, skal ha cred for den Wenger....endelig litt guts! Bare la Dj forvinne ut porten i løpet av januar

Link to comment
Share on other sites

Å som jeg savner Sagna, Wilshere, Arteta, en ny god venstreback, en Arshavin som en gang kunne, en Walcott som kunne lære seg å skyte og legge pasninger, en Henry av fordums kaliber, en ny sportslig ledelse (fra topp til tå) og jeg savner også mange som har forlatt klubben. Ikke minst savner jeg et lag som som har trua på seg selv. :(

Link to comment
Share on other sites

Det er nå Wenger skal vise baller. 4-3-3 funker ikke og Ramsey blir løpende i mellomrommet hvor han ikke har forståelse nok eller ferdigheter nok til å være effektiv og ditto for Walcott. Bytt om til 4-4-2 og match United spiller for spiller, men samtidig så vil det spille til vår største styrke i laget: Nemlig Robin van Persie. Akkurat nå så spiller vi med to veldig unyttige spillere som ikke får til en dritt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...