Jump to content

22.01.12 Manchester United (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Szczesny

Yennaris - Mertesacker - Koscielny - Miquel

Chamberlain - Song - Ramsey - Miyaichi/Arshavin

v. Persie - Walcott

 

 

:rolleyes:

 

Med Vermaelen klar kan han ta venstre backen, ellers ser det spennende ut! Kommer det til å skje? NEI desverre

Link to comment
Share on other sites

Veldig enig i Stefan B sin startoppstilling! Kansje jeg ville sett Arshavin bak RvP i et håp om gammel magi fra Russeren! Ser ikke helt for meg hvordan vi skal klare å demme opp for Valencia på venstresiden med Miquel/Arshavin der,grøss og gru! Vi må presse de tilbake slik som Newcastle gjorde men frykter vi ikke har spillestil til formålet! Alt annen enn et tap tar jeg som en stor bonus idag forholdene tatt i betrakning,negativt av meg,men realistisk

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt for meg hvordan vi skal klare å demme opp for Valencia på venstresiden med Miquel/Arshavin der,grøss og gru!

Usikker på om jeg håper på Rosicky i midten og Benayoun på kanten pga defensive bidrag eller om jeg ønsker Arsha, han har jo gjort det magiske mang en gang i sånne kamper før!

Link to comment
Share on other sites

 

Det beste Tottenham kan gjøre i dag er å ende opp på andreplass. De har 46 poeng mens United har 48 og City 51.

That's beside the point, Tottenham er i øyeblikket en reell tittelutfordrer, vi er langt unna, vi kan ikke regne med poeng idag, derfor er vi 'avhengig' av at Spudz taper denne.

 

Edit: McEachran ønsket nettopp the Ox "good luck!", kanskje dette betyr at han får en start mot selveste Manure?

Edit2: Afobe har også skrevet det samme, ser mer og mer realistisk ut.

Edit3: Føler meg ganske sikker på at Tv5 og ox starter!

Link to comment
Share on other sites

I følge VGLive: 13 Wojciech Szczesny 20 Johan Djourou 4 Per Mertesacker 6 Laurent Koscielny 49 Ignasi Miquel 14 Theo Walcott 17 Alexandre Song 7 Tomáš Rosický 16 Aaron Ramsey 30 Yossi Benayoun 10 Robin van Persie

 

ikkje heilt bra.. håpar dette er feil.

Link to comment
Share on other sites

OliverKayTimes Oliver Kay

 

 

 

 

#MUFC XI v Arsenal: Lindegaard; Smalling Jones Evans Evra; Valencia Carrick Giggs Nani; Welbeck Rooney

 

arseblog arseblog

 

 

 

Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Ramsey, Song, Rosicky, Walcott, Van Persie, Oxlade-Chamberlain. (via

 

Laget ble som jeg ønsket det, vi har stoppere på backplass som kan ligge på linje med stopperne fremfor å bli med fremover hver gang så har vi de tre på topp som er raske og kontringssterke. Kan overraske i dag!

 

Mest redd for Welbeck på topp..

Link to comment
Share on other sites

OliverKayTimes Oliver Kay

 

 

 

 

#MUFC XI v Arsenal: Lindegaard; Smalling Jones Evans Evra; Valencia Carrick Giggs Nani; Welbeck Rooney

 

arseblog arseblog

 

 

 

Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Ramsey, Song, Rosicky, Walcott, Van Persie, Oxlade-Chamberlain. (via

Dette er det beste vi kan stille i øyeblikket mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Blir viktig at Walcott og Oxlade-Chamberlain jobber hjemover og følger Nani/Valencia i hvert løp som kommer nedover linjen. Kommer de seg alene mot Djourou og Vermaelen som er i en uvant posisjon kan det bli stygt. Føler også at vi bør klare å straffe Jones/Evans i midten hos dem som ikke er samkjørte

Link to comment
Share on other sites

I følge VGLive: 13 Wojciech Szczesny 20 Johan Djourou 4 Per Mertesacker 6 Laurent Koscielny 49 Ignasi Miquel 14 Theo Walcott 17 Alexandre Song 7 Tomáš Rosický 16 Aaron Ramsey 30 Yossi Benayoun 10 Robin van Persie

 

ikkje heilt bra.. håpar dette er feil.

 

VG-live setter (såvidt jeg har fått med meg) opp en antatt lagoppstilling før den offesielle er ute. Godt fornøyd med at Vermalen er med! OG at Ox starter. Fikk opp håpet litt nå!

Link to comment
Share on other sites

Nå som Vermaelen ble spilleklar kunne jeg tenkt meg en annen forsvarsfirer. Koscielny - Mertesacker - Vermaelen - Miquel; jeg har mistet troen på Djourou som back og da synes jeg det ville vært bedre å starte med Miquel på venstre og skyve Koscielny ut på høyre med bautaene i midten. Kommer til å rive av meg håret hvis Djourou tar en Fulham også i denne kampen og ødelegger kampen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...