Jump to content

22.01.12 Manchester United (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Jeg kan virkelig ikke gjøre annet enn å rive meg i håret over Wenger. Fy faen så dårlig han er taktisk. Hva får han til å tro at Arshavin vil gjøre det bedre under forholdene enn hva Chamberlain gjorde/ville gjort? Den eneste muligheten jeg ser for meg at Arshavin kan bidra med noe er etter flere tilfeldigheter som gjør at ballen ender hos russeren som enten finner den riktige pasningen eller klarer å score, men i løpet av alle andre minuttene så vil han mest sannsynligvis ikke bidra med en dritt. Og det magiske øyeblikket nevnt ovenfor ser jeg på som lite sannsynlig.

Link to comment
Share on other sites

Han ser utrolig groggy ut, få på en Park eller en Benayoun i steden!

 

Er det mulig å CTRL + Z'e Arshavin byttet for Chamberlain og heller bytte han med Walcott?

 

Er forøvrig helt latterlig at Walcott har så forbanna klippekort sammen med Ramsey. Forteller vel heller litt om kvaliteten på dette laget dessverre.

Link to comment
Share on other sites

 

Er det mulig å CTRL + Z'e Arshavin byttet for Chamberlain og heller bytte han med Walcott?

Nei, desverre :/ Mulig at slaget kanskje endelig banket litt fotballforståelse inn i hodet til Walcott?

 

Arshavin en av syndebukkene, selvfølgelig! Jævla russiske fjols

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...