Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

 

Hazard og Sow hadde vært fantastisk, men dessverre er Sow senegaleser og vil kanskje derfor bli borte under ACN (usikker på om Senegal kvalifiserte seg). Begge to har også kommet ut og sagt de er veldig interesserte i å gå til Arsenal og det er ikke mange dagene siden Sow visstnok uttrykte dette (begynner dog å bli en stund siden Hazard sa det).

 

En av disse to ville vært bra, men begge to hadde vært supert. Tviler dog på at Lille er interessert i å miste flere spillere etter at Cabaye og Gervinho allerede har forsvunnet og særlig så sent i vinduet.

Link to comment
Share on other sites

I følge nettavisen avhenger det om vi kvalifiserer oss til Champions League om Hazard signer for oss eller ikke.

 

"Og det meldes om at Arsenal i prinsippet er enige med Lille om en avtale som sender vidunderet Eden Hazard til Emirates for 23 millioner pund - men at ingen vil signere noe som helst før Arsenals Champions League-deltakelse denne sesongen er avklart. Arsenal slo Udinese 1-0 på hjemmebane i første del av den siste kvalifiseringsrunden til mesterligaen."

 

Ikke det at nettavisen eller footybunker er verdens mest troverdige kilder..

Link to comment
Share on other sites

Eden Hazard er vel snart den enste som kan fyre opp Arsenal igjen(in a good way) Men han vil koste, og vil nok gi utfordringer til de som tar seg av forhandlingene.

 

Hazard i likhet med Mata er vel de som har vært ønsket mest til klubben denne sommeren, og nå som Mata skal være klar for Chelsea, så er det nok naturlig at media slenger seg over mot Hazard.

 

Det hadde blitt stor jubel i heimen om han og noen erfarne kvalitets spillere i forsvar tar veien til the Emirates!

 

Tvilsomt, men vi kan håpe!

Link to comment
Share on other sites

Dette må være en av mest frustrerende og triste Arsenal-sommerene jeg kan huske!

 

http://www.skysports.com/story/0,,11670_7119937,00.html?

 

Kan godt skjønne at folk liker og ønsker Hazard til klubben,men er ikke han i utgangspunktet en vingspiller?

Gutten er 20 år,med andre ord ikke særlig mye eldre enn de vi har der fra før,samtidig så har han vel sagt at han ønsker å gå til en litt mindre klubb for å få spilletid,for så å dra til evt barca/real når tiden er moden.

Med andre ord så ville vi kjøpt nok en spiller som blir å forlate oss når han blir virkelig god?

Jeg har veldig god tru på Ryo og Alex,men det er nok etpar år før de vil begynne å vise stabil klasse.

Vist vi skal forsterke på vingen nå så synes jeg vi skulle kjøpt en spiller som holder god kvalitet etpar sesonger til og som samtidig ikke koster skjorta,,bør være mulig å finne.

 

Marek Hamsik kunne vært en fin spiller å fått inn sentralt,men han blir nok for dyr for Arsenal,desverre.

Vi får nok bare vente å se hva som skjer,forhåpentligvis noe positivt for en gangs skyld!

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes flere steder at vi holder på å by på Hazard. 35M Euro snakkes det om. Hvor seriøse disse ryktene er kan vel diskuteres.

http://www.mercato365.com/infos-clubs/lille/lille-hazard-d-accord-avec-arsenal-735447.shtml

 

Google Translate:

---

Lille: Hazard enig med Arsenal

Arsenal sendte forgjeves et tilbud på tretti millioner euro for spissen Eden Hazard Lille har allerede avtalt med Arsenal. Et nytt forslag fra trettifem millioner nærmer seg.

 

Som vi la deg høre før har Arsenal et forslag på tretti millioner euro for den belgiske landslagsspilleren spissen Eden Hazard (20), hvis kontrakt utløper i juni 2015, men uten hell. Et nytt forslag på trettifem millioner i rørene.

 

Angivelig har Red Devil allerede satt i avtalen med Gunners på betingelsene for en fremtidig leieavtale. Angst er håndgripelig på siden av klubbens president Michel Seydoux.

-----

 

270 millioner for en relativt uprøvd 21 åring høres stivt ut for meg.

Link to comment
Share on other sites

Håper det er noe i disse ryktene. Hazard ville vært en god signering. 270 millioner? Javel. Det er 5 dager igjen av overgangsvinduet, og da må man betale. Spesielt om man er i en slik situasjon som Arsenal befinner seg i nå. Hazard og Cahill, så kanskje Arsenal-supportere kan håpe på top4 igjen! :)

Link to comment
Share on other sites

270 millioner kroner for Hazard er kanskje stivt nå, men når folk virkelig mener at han kan bli like god som Messi så er det kanskje ikke så ille allikevel?

 

270 millioner denne sommeren, men neste sommer i samme tempo så ville han fort hatt en verdi på rundt 350-400 millioner korner.

Link to comment
Share on other sites

Den nye.. (fyll inn som det passer..)

35 mill er galskap. Håper virkelig ikke det er riktig. Heller tre spillere til 13 enn en til 35

 

Man får ikke kjøpt 3 spillere til 13 for 35 heller så.

 

Man får heller ikke en offensiv spiller i verdensklasse som Hazard for 13 millioner pund heller og for å erstatte Fabregas og Nasri så må det minst ét storkjøp til og med de pengene vi har dratt inn så har vi råd til dette og 3 spillere til for £12M hver..

Link to comment
Share on other sites

Man får ikke kjøpt 3 spillere til 13 for 35 heller så.

 

Man får heller ikke en offensiv spiller i verdensklasse som Hazard for 13 millioner pund heller og for å erstatte Fabregas og Nasri så må det minst ét storkjøp til og med de pengene vi har dratt inn så har vi råd til dette og 3 spillere til for £12M hver..

Sier jeg at man kan få 3 spillere til 13 for 35?..

En spiller til den prisen blokkerer mulighetene for å styrke hele stallen. Et lite benbrudd og vips er vi veldig svekket og uten penger. Jeg foretrekker tre som kan styrke stallen generelt

Link to comment
Share on other sites

Sier jeg at man kan få 3 spillere til 13 for 35?..

En spiller til den prisen blokkerer mulighetene for å styrke hele stallen. Et lite benbrudd og vips er vi veldig svekket og uten penger. Jeg foretrekker tre som kan styrke stallen generelt

 

Leste over innlegget ditt igjen og utifra hvordan jeg tolker det nå ser du ut til å være av den forstand av at det er bedre å kjøpe 3 spillere for en total sum av £13M enn det å kjøpe 1 enkelt spill for £35M?

 

Lenge leve middelmådigheten i så fall.

Link to comment
Share on other sites

Leste over innlegget ditt igjen og utifra hvordan jeg tolker det nå ser du ut til å være av den forstand av at det er bedre å kjøpe 3 spillere for en total sum av £13M enn det å kjøpe 1 enkelt spill for £35M?

 

Lenge leve middelmådigheten i så fall.

Jeg tolket det slik at han ønsket 3 spillere til ca 13 mill pund pr stk. Selv ønsker jeg 3 spillere til 35 mill pund pr stk

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg tolket det slik at han ønsket 3 spillere til ca 13 mill pund pr stk. Selv ønsker jeg 3 spillere til 35 mill pund pr stk

 

BE

 

Det var det jeg gjorde også først og det var derfor jeg "humoristisk" prøvde å påpeke at man ei heller får 3 spillere for den summen man vil bruke på Hazard :P

 

For min del trenger nødvendigvis ikke spillerene å koste £35M hver, men i det minste med den pengekassa vi har pdd. så burde vi ha råd til minst 3 spillere som alle koster godt over £20M hver.

Link to comment
Share on other sites

Det var det jeg gjorde også først og det var derfor jeg "humoristisk" prøvde å påpeke at man ei heller får 3 spillere for den summen man vil bruke på Hazard :P

 

For min del trenger nødvendigvis ikke spillerene å koste £35M hver, men i det minste med den pengekassa vi har pdd. så burde vi ha råd til minst 3 spillere som alle koster godt over £20M hver.

Haha- jeg trodde du påpekte at 3x13 ikke blir 35.. Beklager Stefan, skjønte ikke spøken.

Men, som BE sier, ønsket mitt er heller tre spillere som tilsammen koster 35 enn bare en inn. Vi har ingen garanti for at en spiller blir en suksess, men blandt tre stykker, verdsatt av Wenger til 13..., er det utvilsomt mye kvalitet

Link to comment
Share on other sites

Haha- jeg trodde du påpekte at 3x13 ikke blir 35.. Beklager Stefan, skjønte ikke spøken.

Men, som BE sier, ønsket mitt er heller tre spillere som tilsammen koster 35 enn bare en inn. Vi har ingen garanti for at en spiller blir en suksess, men blandt tre stykker, verdsatt av Wenger til 13..., er det utvilsomt mye kvalitet

 

Humor på internett vet du, det funker sjeldent! Haha :)

 

Men, helt klart at 3 spillere til £13M ville forsterket oss på enkelte områder, men nå som vi er i slutten av overgangsvinduet (5 dager igjen) så vil en spiller til 13M koste nærmest 20M siden den selgende klubben ikke vil ha en sjanse til å erstatte spilleren.

 

Vi har ingen garanti for at Hazard blir en suksess nei, men hvis Wenger virkelig hadde vært villig til å bruke rundt 270 millioner kroner på en spiller han har fulgt med på i 4 år så har jeg på følelsen av at han virkelig vet hva Hazard er god for. Dog er det selvfølgelig alltid en risiko, men jeg mener at hvis Hazard er tilgjengelig for rundt denne prisen så burde vi ta sjansen på han.

 

Han vil virkelig bli en stjerne såfremt han tar de riktige stegene i karrieren og hvis han ender opp i Arsenal under Wenger's vinger så vil han bli usannsynlig god.

 

Forøvrig er det også mye som står på supporterne denne sommeren og et stjernekjøp vil virkelig gjøre helomvending på mange av de som har mistet helt troen på Wenger..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...