Jump to content

Eden Hazard


Arsenalboy93

Recommended Posts

Du bruker ikke En kalori på å søke opp på Google.

 

Her er en kilde, skrevet igår.

 

http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/...m-belgium-star/

 

Skulle jeg bruke mine sårt opptjente kalorier, på å søke etter noe som noen allerede burde ha skrevet - så hadde jeg vært alt for tynn.

 

Men det er godt du liker å være mager ;)

 

EDIT: Ikke at det står en pøkk der om Arsenal - annet enn at vi visst nok er interesserte. Så My dear friend: FAIL :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Uttalelse fra Hazard selv:

 

“I am young and it will be difficult to break through in a team like Real. There are teams like Arsenal, though, where youngsters can grow more easily into the first team and make their mark.”

;)

Virker jo som han ønsker å bruke Arsenal som et springbrett i karrieren sin. Nei takk.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal, Liverpool target Gervinho rejects Lille contract offer

 

Hadde vært genialt å henta han nå i sommer ja

Fått en spiss som vet hvor måle står, er det Arsenal trenger, siden nå Lill blir tunget til å selge han

 

En kilde her B)

 

http://sports.silobreaker.com/arsenal-live...547866104037414

 

Kanskje ta det i en annen tråd mtp. at denne handler om Eden Hazard?

 

Uansett hadde jeg sagt ja takk til Gervinho :P

Link to comment
Share on other sites

Vil MYE heller ha Hazard!

 

Ja takk begge deler de er en giftig duo i LIlle...

 

Eden er mere til rettelegger men blir en mye dyrere man siden han har lengere kontrakt i gjen og Lille er ikke tunget til å selge han. Men er tvilsomt han er bedre spiller, ser vi sattsen han er ikke den så bra som jeg trodde, 7-8 mål og ikke så mange assist som han burde ha hatt for å bli skyti så mye av B)

Link to comment
Share on other sites

Gervinho og Hazard hadde jo vært to gode kjøp mtp. hvordan de kjenner hverandre fra før og grunnet at de er spillertyper som ikke eksisterer i Arsenal laget pdd.

 

Hazard er et konstant uroelement som ofte drar på seg 2-3 forvarsspillere når han har ballen og som dermed vil skape rom for de andre offensive spillerne. Gervinho derimot kan jeg ærlig talt si jeg ikke har så stor kjennskap til, men ifølge Gooner Talk så har han "exceptional ability" og er stor/sterk, rask og ikke minst en spiller med ordentlig teknikk. Han sammenligner han som en blanding av Arshavin og Walcott. Med Arshavin's "skill" og Walcott's "power".

 

Kunne vært et godt kjøp mtp. at han kan spille ving og spiss og har scoret et godt antall mål for Lille de siste sesongene og samtidig har han kun 1 år igjen på kontrakten sin.

 

Sammen med van Persie, Hazard, Nasri og Cesc/Wilshere hørtes det hvertfall fryktelig spennende ut B)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 01:07 PM) 224730[/snapback]

Gervinho og Hazard hadde jo vært to gode kjøp mtp. hvordan de kjenner hverandre fra før og grunnet at de er spillertyper som ikke eksisterer i Arsenal laget pdd.

 

Hazard er et konstant uroelement som ofte drar på seg 2-3 forvarsspillere når han har ballen og som dermed vil skape rom for de andre offensive spillerne. Gervinho derimot kan jeg ærlig talt si jeg ikke har så stor kjennskap til, men ifølge Gooner Talk så har han "exceptional ability" og er stor/sterk, rask og ikke minst en spiller med ordentlig teknikk. Han sammenligner han som en blanding av Arshavin og Walcott. Med Arshavin's "skill" og Walcott's "power".

 

Kunne vært et godt kjøp mtp. at han kan spille ving og spiss og har scoret et godt antall mål for Lille de siste sesongene og samtidig har han kun 1 år igjen på kontrakten sin.

 

Sammen med van Persie, Hazard, Nasri og Cesc/Wilshere hørtes det hvertfall fryktelig spennende ut :P

For oss høres det spennende ut, men for Wenger høres det dessverre dyrt ut B)

 

Tipper mannen kjøper rå biff på restaurant og steker den når han kommer hjem

Link to comment
Share on other sites

Gervinho og Hazard inn samt en stor, sterk stopper og jeg ville vært fornøyd, sett på Gervinho siden han ble kobla hit siden 2/3 år siden og han vil være en meget god signering, rask, sterk, fair teknisk(ikke veldig god..), og han er en vingtype ikke en vingspiss... Så tror Gervinho ville passe, Hazard vurderer jeg som hakket dårligere pdd, men han kommer til å bli langt bedre sannsynligvis!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 20 2011, 10:02 PM) 224775[/snapback]

Vil gjerne ha begge to jeg. Begge to ville tilført noe vi sårt mangler, men som du sier også så ville jeg heller hatt Hazard.

 

Ikke sett så mye til Gervinho som til Hazard men når du sier det sånn så seff B) Men da må noe også forsvinne

Link to comment
Share on other sites

Skulle jeg bruke mine sårt opptjente kalorier, på å søke etter noe som noen allerede burde ha skrevet - så hadde jeg vært alt for tynn.

 

Men det er godt du liker å være mager B)

 

EDIT: Ikke at det står en pøkk der om Arsenal - annet enn at vi visst nok er interesserte. Så My dear friend: FAIL B)

 

Som sagt, du bruker ikke En av de sårt opptjente kaloriene dine på å lete litt B)

Mulig linken ikke er den du ville ha, men det stod at han ville dra til en klubb der han får spilletid og ikke blir sittende på benk.

 

Men la oss diskutere; Jeg har ikke noe imot at vi henter Hazard, eller denne Gervinho, såfremt at vi henter 2 rutinerte forsvarspillere og styrker de leddene vi trenger mest.

Link to comment
Share on other sites

Hazard, eller denne Gervinho jeg tar helt klart hatt Gervinho har sett flere Lille kamper i år og masse videroer på youtube av den fyren. Han er så giftig når det kommer til å skore mål. Harzard er et talent han også men langt så go som Gervinho er. Vis folk har følt med på LIlle i år han har skoret utrolig mange fine mål Gervinho, han har sykt tekknikk og en veldig smart spiller når han kommer innen for 16 er det nesten mål vær gang, han har virkelig slått ut i full blomst denne sessongen ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå ble jeg sinnsykt nysgjerrig...

 

Om ikke jeg husker helt feil, så var det noe ala: "ikke for å være frekk, men les gjennom innlegget før du skriver."

 

Skjønner ikke hvorfor han skrev det, og skjønner heller ikke hvorfor det er slettet... B)

Link to comment
Share on other sites

Om ikke jeg husker helt feil, så var det noe ala: "ikke for å være frekk, men les gjennom innlegget før du skriver."

 

Skjønner ikke hvorfor han skrev det, og skjønner heller ikke hvorfor det er slettet... B)

Fordi tråden handler om Eden Hazard ikke skriveferdigheter

 

http://www.talksport.co.uk/radio/football-...ooking-gervinho?

 

De med liksom peiling beskriver Hazard og Gervinho!

Håper vi kjøper begge, men kjenner jeg Wenger rett så blir det vel ingen av dem

Link to comment
Share on other sites

Fordi tråden handler om Eden Hazard ikke skriveferdigheter

Håper vi kjøper begge, men kjenner jeg Wenger rett så blir det vel ingen av dem

 

Vedder på at Gervinho og Hazard blir linket til Arsenal helt til midten/slutten av juli før City snapper opp førstnevnte og en eller annen toppklubb bortsett fra oss snapper opp Hazard.

 

Forøvrig tror jeg et kjøp av begge to ville signalisert en ny tid for Arsenal hvor vi ikke bare har ambisjoner i bakhodet om å være Englands (eller verdens) beste klubb, men faktisk vise motstanderene at vi for første gang på nesten 8 sesonger viser alvor.

 

Det intervjuet om Hazard er forresten vanvittig positivt om Mamadou Sakho og Yann M'Vila også. 3 av spillerne jeg virkelig drømmer i sommer er Hazard, Sakho og M'Vila. Snakk om å erstatte "deadwood" som Denilson og Rosicky med disse tre. Det ville vært noe!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 10:33 PM) 224871[/snapback]

Vedder på at Gervinho og Hazard blir linket til Arsenal helt til midten/slutten av juli før City snapper opp førstnevnte og en eller annen toppklubb bortsett fra oss snapper opp Hazard.

 

Forøvrig tror jeg et kjøp av begge to ville signalisert en ny tid for Arsenal hvor vi ikke bare har ambisjoner i bakhodet om å være Englands (eller verdens) beste klubb, men faktisk vise motstanderene at vi for første gang på nesten 8 sesonger viser alvor.

 

Det intervjuet om Hazard er forresten vanvittig positivt om Mamadou Sakho og Yann M'Vila også. 3 av spillerne jeg virkelig drømmer i sommer er Hazard, Sakho og M'Vila. Snakk om å erstatte "deadwood" som Denilson og Rosicky med disse tre. Det ville vært noe!

 

Ville signalisert mer ambisjon enn vi har vist de siste 7 årene! Tenker litt på om Sakho kunne spilt venstreback om Clichy går, Da hadde vi blitt mye mer solid i luftrommet.. Cahill som partner til Vermaelen og Sagna på høyre.. Sweet mf dreams!

Link to comment
Share on other sites

Fordi tråden handler om Eden Hazard ikke skriveferdigheter

Håper vi kjøper begge, men kjenner jeg Wenger rett så blir det vel ingen av dem

 

Arsenal og Wenger er inntrisert i begge 2 er en del aviser og folk som har peiling som sier det nå.

 

Når det gjelder Hazard er det så mange klubber som sikkler etter den spilleren nå.

 

Er rykter som sier LIverpool alt har lagt inn bud på han, så Wenger må nå reagere før det er for sent.

 

Jeg så regnskape til alle klubbene i England for noen dager siden, var ikke noe bombe at City, Chelsea og Man Utd var vært i klassen når de har tapt borti mot milliarder i år. Arsenal var i en klasse for seg når de har tjent penger i år, og er den rikeste klubben i England for øyeblikke. Men City og CHelsea har rike eiere som spyter inn millarder for å dekke tapene sine. Mens Man Utd har snart 6 millarder i gjeld og er den klubben i England som skylder mest penger takket være Glazer, en dag må det stoppe der B)

Tottenham og Liverpool har tapt mye penger de også i forhold til hva de har tjent, så Arsenal sitter fint i det og Wenger burde nå få en del penger siden Arsenal nå har blitt kvitt det meste av lån og gjeld.

Highbury prosjekte de har hatt med en del leiligheter har Arsenal forsatt en del gjeld og virker som de har tapt en del penger på salga i forhold til det de har lånt for å bygge leiligheter der. Tror det er snakk om rundt 1.5 millard i gjeld forsatt på det proskjekte. Men vet dette er Hazard det skal være snakk om her men måtte bare skrive litt om ossen Arsenal ligger and med penger i forhold til alle de andre toppklubbene i England. Så Arsenal burde helt klart klare å tilby mye mere en Liverpool og Tottenham på de samme spileren, ingen unnskylding lenger for Wenger å ikke klare å hente Hazard før andre klubber som LIverpool henter han ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...